Přejít na obsah

Fabia Rs vs.. leon 110kw


Doporučené příspěvky

Ahoj, Prosím o pomoc mam Rsko ale chtěl bych z něho udělat motor co je v Leonu 110kw

co vím že tam je jiný turbo, ale nevím co tam je jiného...Ale co by mě hlavně zajímalo jaká tam je spojka a jesli by pasovala do RS.Protože dost lidí co si RSko čipla nebo udělala nějakou úpravu tak nim odešla spojka.Děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V FRS je motor ASZ nebo BLT v Leonu Golfu atd je motor ARL...vstřikovače jsou shodné, turbo je u ASZ kkk a u ARL Garrett VB (Garrett rozhodně lepší)...další rozdíl je v IC, kdy FRS má pidichladič v podběhu a ARL má velký FMIC v přední části vozidla...spojka by měla být shodná, problém je v tom že ASZ (BLT) i ARL má dvouhmotu ;)

PS: pokud chceš na FRS udělat víc koní,, tak ti stačí FMIC, turbo Garrett VB (cca do 185 PS), nebo hybrid...při solidním softu by to spojka mohla i nějaký čas udržet, jináč přeobložit lamelu a jede se dál :) trysky v ASZ (BLT) dokážou i lehce nad 200PS :)

jináč jsem si všiml že asi v pojmech trochu tápeš :)

vstřikovače (počet dle válců) mají za úkol vstřikovat naftu do motoru

trysky - součást vstřikovačú (čím větší trysky, tím vyšší výkon - dokáží vstříknout více nafty do motoru)

intercooler (IC) - chladič vzduchu pro turbo

FMIC - front mounted intercooler - vpředu montovaný, spravidla větší (účinější) IC

hybrid - hybridní turbodmychadlo, spravidla skldádané pro dosažení určitého výkonu

snad alespoň trošku pomohlo ;)

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo dík moc moc jojo ale už se v tech názvech začínám orientovat. to víš nejsem auto mechanik a tohle mě začelo zajímat nedávno..a tu spojku mi udělaj v skoro každim servisu?

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

výměnu spoky určitě, přeobložení ne....dá se to zde: www.renovak.cz, ale záleží jakej výkon chceš z RSky vydolovat...ona ta spojka snese celkem dost, když to chipne někdo s rozumem ;) radši první pořeš FMIC, ten je už při chipu dost znát a ulevý turbu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na sportovní filtr má každej jínej názor, já osobně si myslím že u hardcore úprav proč néé, ale u aut pro běžný ježdění nebo pro zvýšení o pár koníků nesmyslný :) do FRS krásně vejde tento 550x140x65mm - 700x140x65mm / 60mm - 3200,- zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=55136&highlight=fmic

PS: hlavně nekupuj jetej, nebo dopadneš jako já :aggressive::feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...