Publikováno Květen 22, 200619 r Nazdárek pánové!!!Mám dotaz co je lepší koupit za octavku.Jedná se o motor 1,9TDI.Který výkon by jste doporučili 66kW nebo 81kW.Určitě bych chtěl výkon dále upravovat.Jaká je rozdíl v pořizovacích nákladech??Určitě když bych čipoval 66kW tak bych musel jít i do kotoučovky na zadní nápravě.Takže nevim jaká voba je správná.Zato octávek s výkonem 81kW je v nabídce ojetin méně tak opravdu nevim jakou volbu. Pro co by jste se rozhodli??Jaké další úpravy je nutno udělat??
Květen 22, 200619 r Nejsem odborník, ale rozdíl mezi výkonem bude dost velký. Každým čipováním sice asi výkon zlepší, ale i spotřeba poroste a náklady na úpravy také nejsou malé. Nevidím tedy důvod, proč kupovat slabší motor.
Květen 23, 200619 r Nazdárek pánové!!!Mám dotaz co je lepší koupit za octavku.Jedná se o motor 1,9TDI.Který výkon by jste doporučili 66kW nebo 81kW.Určitě bych chtěl výkon dále upravovat.Jaká je rozdíl v pořizovacích nákladech??Určitě když bych čipoval 66kW tak bych musel jít i do kotoučovky na zadní nápravě.Takže nevim jaká voba je správná.Zato octávek s výkonem 81kW je v nabídce ojetin méně tak opravdu nevim jakou volbu.Pro co by jste se rozhodli??Jaké další úpravy je nutno udělat?? Take nejsem odbornik pres motory, ale ja osobne bych sel do cerveneho icka. Uz jako neciple je podstatny rozdil v jizde, samozrejme i v ucinku brzd (zadni kotouce). Chipnout se to da napr. na velice solidnich 103kW...
Květen 23, 200619 r Oba motory se zasadne lisi pouze tryskama, (u 66kW jsou pryskrceny) nejlepsi je dat silnejsi trysky (provedes zrovna udrzbu, vhodne hlavne u 66kW ) a pak chip ...to je nejlepsi.Ale pokud slabsi TDi tak hledej od 8/01 a vejs tam je uz stejne Turbo (s var. geometr. lopetek, ma lepsi nastup, vhodnejsi pro upravy), vse zalezi na penezich a konkretni nabidce.
Květen 23, 200619 r Autor Oba motory se zasadne lisi pouze tryskama, (u 66kW jsou pryskrceny) nejlepsi je dat silnejsi trysky (provedes zrovna udrzbu, vhodne hlavne u 66kW ) a pak chip ...to je nejlepsi.Ale pokud slabsi TDi tak hledej od 8/01 a vejs tam je uz stejne Turbo (s var. geometr. lopetek, ma lepsi nastup, vhodnejsi pro upravy), vse zalezi na penezich a konkretni nabidce. A na kolik vyjdou tak ty trysky???
Květen 23, 200619 r Ahoj, já jsem nedávno kupoval Octavku 1,9 TDi 66 kW a jsem spokojen. Samozřejmě 81 kW je silnější, ale známí na auta mně říkali, že na Octávku 66 kW bohatě stačí. A slyšel jsem i pár názorů, že u 81 kW byly problémy s turbam, ale nevím. Já jsem spokojen. Důležitá je pak i spotřeba. Já jezdím průměrně za 4,7 l/100 km a to mazla nijak nešetřím. Né, že bych jezdil 180 km/hod, ale po dálnici v poho 140-150 km/hod. A spotřeba je i tak dobrá. Záleží, ale co od auta očekáváš. Zdali ekonomiku nebo svezení hodné Octavie RS.
Květen 23, 200619 r ja mám taky 66kW, ale dám ŘJ a trysky z 81. Říkal mě Cosby, že spotřeba jde ještě dolů..
Květen 23, 200619 r Oba motory se zasadne lisi pouze tryskama, (u 66kW jsou pryskrceny) nejlepsi je dat silnejsi trysky (provedes zrovna udrzbu, vhodne hlavne u 66kW ) a pak chip ...to je nejlepsi.Ale pokud slabsi TDi tak hledej od 8/01 a vejs tam je uz stejne Turbo (s var. geometr. lopetek, ma lepsi nastup, vhodnejsi pro upravy), vse zalezi na penezich a konkretni nabidce. A na kolik vyjdou tak ty trysky??? Na trysky doporucuju dieselpower.cz (http://dieselpower.cz/bosio/index.php?id=6) shanej Reeshu; me vysly silnejsi (sprint 764) s praci za cca 10tis., zvyseni vykonu cca 30PS (zatim to jede lip jak 81kW ..), starsi bych nedaval nepoznas v jakym jsou stavu, takhle to mas i s udrzbou ...akorat se chystam na nove Turbo ( rovou ze 130PS ), protoze mam jeste to starsi (tj. pred 8/01 MR02)
Květen 23, 200619 r Vsechno se da, kdyz jsou many, ten chlap co me je montoval, mel golfa TDi 66kW dal trysky Race, turbo ze 110kw TDi a poladil to chipem, ...na brzde to davalo cca 180PS! samo s jinou spojkou.
Květen 23, 200619 r Ted ma i FRS (1.9 TDi PD) a nadaval jak z toho malo dostal ...tj. min jak ze stare dobre 66kW
Květen 23, 200619 r Muj nazor, jak uz tu i padlo - vzit slabsi verzi, ale novejsi, dat trysky, pripadne potom chip a turbo. Ale trysky budou urcite stacit pro paradni svezeni v rodinnym aute. Ale mimo toho bych zainvestoval i brzdy, aspon kotouc dozadu, pripadne vetsi dopredu.
Květen 23, 200619 r Ja bych se prvne podival do technicaku co to ma za motor. Jsou to 3 pismena Axx (nejlepe aby tam bylo ALH, coz je idealni motor na to aby jsi tam dal trysky, seridil a mas tam nejakejch 85kW, nebo vymenis turbo a atd a muzes jit na 130 a dal) a pak se ma smysl rozhodovat co dal a jak upravovat
Květen 23, 200619 r Ja bych se prvne podival do technicaku co to ma za motor. Jsou to 3 pismena Axx a pak se ma smysl rozhodovat co dal a jak upravovat ja mam ALH 66kw, ale jsem spokojenej se spotrebou, tak na to zatim prdim
Květen 23, 200619 r Ja tez a tez na to pr... . Az bude aktualni vymena ci serizeni trysek pak to zvazim
Květen 23, 200619 r Ja tez a tez na to pr... . Az bude aktualni vymena ci serizeni trysek pak to zvazim jediny, na co si nemuzu zvyknout, ze u fabky sem pri predjizdeni tocil klidne 4-5tis, tady je to uz od 3tis naky mrtvolny
Květen 23, 200619 r Ja tez a tez na to pr... . Az bude aktualni vymena ci serizeni trysek pak to zvazim jediny, na co si nemuzu zvyknout, ze u fabky sem pri predjizdeni tocil klidne 4-5tis, tady je to uz od 3tis naky mrtvolny Ta fabka byla ale benzin ne??? Pac TDI tak maximalne tahne do 4tis. a nekde kolem 4,5tis. jsou cerveny otacky...
Květen 23, 200619 r Ja tez a tez na to pr... . Az bude aktualni vymena ci serizeni trysek pak to zvazim jediny, na co si nemuzu zvyknout, ze u fabky sem pri predjizdeni tocil klidne 4-5tis, tady je to uz od 3tis naky mrtvolny Ta fabka byla ale benzin ne??? Pac TDI tak maximalne tahne do 4tis. a nekde kolem 4,5tis. jsou cerveny otacky... jj
Květen 23, 200619 r Autor Takže tedy 81kW nedoporučujete???Je tedy lepší vzit 66kW a předělat trysky popřípadě turbo a hodit kotoučovku na zadek???
Květen 23, 200619 r To take nikdo netvrdi, jde take o cenu a stav. Tahle hypozezicka debata je o stejnych vozech ve stejne stavu jen s jinym motorem a hleda se jestli napriklad docenen rozdil ceny. Ve skutecnosti to muze byt uplne jinac. Cili je to o stavu a ne o vykonu, ktery lze napriklad u ALH v pohode predhonit
Květen 23, 200619 r Autor A jak to bude s životností motoru když se tam dají jiné trysky a silnější turbo???
Květen 23, 200619 r Ja by som bral určite čo najsilnejší stroj. Kedysi som zavahal mal som na vyber 2,0 20V a zobral som 1,6. To bola chyba, ale čo už. Skôr či neskôr odceníš silu.
Květen 23, 200619 r Řekl bych, že nejfundovanější odpověď dostaneš na http://dieselpower.cz/forum/ Projdi diskuzi na téma zvyšování výkonu a budeš mít jasno. Poradil bych ti ale nerad bych presentoval názory, které nejsou moje.
Květen 23, 200619 r A jak to bude s životností motoru když se tam dají jiné trysky a silnější turbo??? Jelikoz ten motor (ALH)bez trysek je stejnej jako 81kW navic tam jsou veci z 74kw PD tak bych rekl ze nema v cem byt problem. S turbem je to uz o necem jinem tak jako s chipovanim
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.