Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nazdárek pánové!!!Mám dotaz co je lepší koupit za octavku.Jedná se o motor 1,9TDI.Který výkon by jste doporučili 66kW nebo 81kW.Určitě bych chtěl výkon dále upravovat.Jaká je rozdíl v pořizovacích nákladech??Určitě když bych čipoval 66kW tak bych musel jít i do kotoučovky na zadní nápravě.Takže nevim jaká voba je správná.Zato octávek s výkonem 81kW je v nabídce ojetin méně tak opravdu nevim jakou volbu.

Pro co by jste se rozhodli??Jaké další úpravy je nutno udělat?? ;)

Nejsem odborník, ale rozdíl mezi výkonem bude dost velký. Každým čipováním sice asi výkon zlepší, ale i spotřeba poroste a náklady na úpravy také nejsou malé. Nevidím tedy důvod, proč kupovat slabší motor.

Nazdárek pánové!!!Mám dotaz co je lepší koupit za octavku.Jedná se o motor 1,9TDI.Který výkon by jste doporučili 66kW nebo 81kW.Určitě bych chtěl výkon dále upravovat.Jaká je rozdíl v pořizovacích nákladech??Určitě když bych čipoval 66kW tak bych musel jít i do kotoučovky na zadní nápravě.Takže nevim jaká voba je správná.Zato octávek s výkonem 81kW je v nabídce ojetin méně tak opravdu nevim jakou volbu.

Pro co by jste se rozhodli??Jaké další úpravy je nutno udělat?? ;)

Take nejsem odbornik pres motory, ale ja osobne bych sel do cerveneho icka. Uz jako neciple je podstatny rozdil v jizde, samozrejme i v ucinku brzd (zadni kotouce). Chipnout se to da napr. na velice solidnich 103kW... ;)

Oba motory se zasadne lisi pouze tryskama, (u 66kW jsou pryskrceny) nejlepsi je dat silnejsi trysky (provedes zrovna udrzbu, vhodne hlavne u 66kW ) a pak chip ...to je nejlepsi.Ale pokud slabsi TDi tak hledej od 8/01 a vejs tam je uz stejne Turbo (s var. geometr. lopetek, ma lepsi nastup, vhodnejsi pro upravy), vse zalezi na penezich a konkretni nabidce.

  • Autor
Oba motory se zasadne lisi pouze tryskama, (u 66kW jsou pryskrceny) nejlepsi je dat silnejsi trysky (provedes zrovna udrzbu, vhodne hlavne u 66kW ) a pak chip ...to je nejlepsi.Ale pokud slabsi TDi tak hledej od 8/01 a vejs tam je uz stejne Turbo (s var. geometr. lopetek, ma lepsi nastup, vhodnejsi pro upravy), vse zalezi na penezich a konkretni nabidce.

A na kolik vyjdou tak ty trysky???

Ahoj, já jsem nedávno kupoval Octavku 1,9 TDi 66 kW a jsem spokojen. Samozřejmě 81 kW je silnější, ale známí na auta mně říkali, že na Octávku 66 kW bohatě stačí. A slyšel jsem i pár názorů, že u 81 kW byly problémy s turbam, ale nevím. Já jsem spokojen. Důležitá je pak i spotřeba. Já jezdím průměrně za 4,7 l/100 km a to mazla nijak nešetřím. Né, že bych jezdil 180 km/hod, ale po dálnici v poho 140-150 km/hod. A spotřeba je i tak dobrá. Záleží, ale co od auta očekáváš. Zdali ekonomiku nebo svezení hodné Octavie RS.

ja mám taky 66kW, ale dám ŘJ a trysky z 81. Říkal mě Cosby, že spotřeba jde ještě dolů.. -_-

Oba motory se zasadne lisi pouze tryskama, (u 66kW jsou pryskrceny) nejlepsi je dat silnejsi trysky (provedes zrovna udrzbu, vhodne hlavne u 66kW ) a pak chip ...to je nejlepsi.Ale pokud slabsi TDi tak hledej od 8/01 a vejs tam je uz stejne Turbo (s var. geometr. lopetek, ma lepsi nastup, vhodnejsi pro upravy), vse zalezi na penezich a konkretni nabidce.

A na kolik vyjdou tak ty trysky???

Na trysky doporucuju dieselpower.cz (http://dieselpower.cz/bosio/index.php?id=6) shanej Reeshu;

me vysly silnejsi (sprint 764) s praci za cca 10tis., zvyseni vykonu cca 30PS (zatim to jede lip jak 81kW :) ..), starsi bych nedaval nepoznas v jakym jsou stavu, takhle to mas i s udrzbou :) ...akorat se chystam na nove Turbo ( rovou ze 130PS ), protoze mam jeste to starsi (tj. pred 8/01 MR02)

Vsechno se da, kdyz jsou many, ten chlap co me je montoval, mel golfa TDi 66kW dal trysky Race, turbo ze 110kw TDi a poladil to chipem, ...na brzde to davalo cca 180PS! ;) samo s jinou spojkou.

Ted ma i FRS (1.9 TDi PD) a nadaval jak z toho malo dostal ...tj. min jak ze stare dobre 66kW :)

Muj nazor, jak uz tu i padlo - vzit slabsi verzi, ale novejsi, dat trysky, pripadne potom chip a turbo. Ale trysky budou urcite stacit pro paradni svezeni v rodinnym aute. Ale mimo toho bych zainvestoval i brzdy, aspon kotouc dozadu, pripadne vetsi dopredu.

Ja bych se prvne podival do technicaku co to ma za motor. Jsou to 3 pismena Axx (nejlepe aby tam bylo ALH, coz je idealni motor na to aby jsi tam dal trysky, seridil a mas tam nejakejch 85kW, nebo vymenis turbo a atd a muzes jit na 130 a dal) a pak se ma smysl rozhodovat co dal a jak upravovat

Ja bych se prvne podival do technicaku co to ma za motor. Jsou to 3 pismena Axx a pak se ma smysl rozhodovat co dal a jak upravovat

ja mam ALH 66kw, ale jsem spokojenej se spotrebou, tak na to zatim prdim -_-

Ja tez a tez na to pr... . Az bude aktualni vymena ci serizeni trysek pak to zvazim

Ja tez a tez na to pr... . Az bude aktualni vymena ci serizeni trysek pak to zvazim

:D jediny, na co si nemuzu zvyknout, ze u fabky sem pri predjizdeni tocil klidne 4-5tis, tady je to uz od 3tis naky mrtvolny :horse:

Ja tez a tez na to pr... . Az bude aktualni vymena ci serizeni trysek pak to zvazim

:D jediny, na co si nemuzu zvyknout, ze u fabky sem pri predjizdeni tocil klidne 4-5tis, tady je to uz od 3tis naky mrtvolny :horse:

Ta fabka byla ale benzin ne??? Pac TDI tak maximalne tahne do 4tis. a nekde kolem 4,5tis. jsou cerveny otacky...

Ja tez a tez na to pr... . Az bude aktualni vymena ci serizeni trysek pak to zvazim

:D jediny, na co si nemuzu zvyknout, ze u fabky sem pri predjizdeni tocil klidne 4-5tis, tady je to uz od 3tis naky mrtvolny :horse:

Ta fabka byla ale benzin ne??? Pac TDI tak maximalne tahne do 4tis. a nekde kolem 4,5tis. jsou cerveny otacky...

jj :D

  • Autor

Takže tedy 81kW nedoporučujete???Je tedy lepší vzit 66kW a předělat trysky popřípadě turbo a hodit kotoučovku na zadek???

To take nikdo netvrdi, jde take o cenu a stav. Tahle hypozezicka debata je o stejnych vozech ve stejne stavu jen s jinym motorem a hleda se jestli napriklad docenen rozdil ceny. Ve skutecnosti to muze byt uplne jinac.

Cili je to o stavu a ne o vykonu, ktery lze napriklad u ALH v pohode predhonit

  • Autor

A jak to bude s životností motoru když se tam dají jiné trysky a silnější turbo???

Ja by som bral určite čo najsilnejší stroj. Kedysi som zavahal mal som na vyber 2,0 20V a zobral som 1,6. To bola chyba, ale čo už. Skôr či neskôr odceníš silu.

Řekl bych, že nejfundovanější odpověď dostaneš na http://dieselpower.cz/forum/

Projdi diskuzi na téma zvyšování výkonu a budeš mít jasno. Poradil bych ti ale nerad bych presentoval názory, které nejsou moje.

A jak to bude s životností motoru když se tam dají jiné trysky a silnější turbo???

Jelikoz ten motor (ALH)bez trysek je stejnej jako 81kW navic tam jsou veci z 74kw PD tak bych rekl ze nema v cem byt problem. S turbem je to uz o necem jinem tak jako s chipovanim

Vysvětlí mi někdo co je to ASV 81kW???

ASV je kód motoru vyráběného od 8/2001

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.