Přejít na obsah

Je lepší 66kW nebo 81kW


vinklec

Doporučené příspěvky

No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som bral určite čo najsilnejší stroj. Kedysi som zavahal mal som na vyber 2,0 20V a zobral som 1,6. To bola chyba, ale čo už. Skôr či neskôr odceníš silu.

Bud rad ze nemas 2.0 85kW je to techniciky zastaralej moor, a nektery serie nechutne papak olej ...radsi 1.8T

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

Jak rikam jde o konkretni nabidku, a od MR02 se ty dva motory moc nelisej, krome tech vstriku, co sem jel v 81kW tak bych ji taky min. nachipoval ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

V prvnim rade bych resil stav, protoze ten rozdil mezi 66 a 81 se da lehce smazat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

V prvnim rade bych resil stav, protoze ten rozdil mezi 66 a 81 se da lehce smazat.

Jo a jak se dá smazat? Dá se smazat třeba papírově? To pochybuju. A předpokládám, že se s novým zákonem dost spřísní STK a podobné. A z důvodu možného dalšího prodeje je také lepší mít tu specifikaci, která je napsána na papíře a to mi nikdo nevymluví. A že jde o konkrétní nabídku? Já jsem na auto čekal asi 3 měsíce, než se objevilo to, které jsem si "tak nějak" představoval. A cenový rozdíl mezi 66 a 81KW není tak velký, jako cena, kterou do úprav narval (podle mého).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mam skusenost so 66kW TDI, 81kW vlastnim. Ten rozdiel vo vykone sa neda len tak "zotriet" (stoji to zasa love) a hodne ho citit. Po pravde, 66kW je na octu malo, je holt tazka a naqjviac to citit na dialnici a to viac ako 130 nejazdim. Ked uz chces vykonnejsi motor, tak si kup auto s vykonnym motom, naco kupovat slabsi a potom menit zadne brzdy, trysky, davat chip a neviem co este. Usetris si problemy a mozno aj penieze. Treba si uvedomit, ze so zvysenim vykonu motoru, treba upgrade aj aj brzd napr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste dodam ze neni TDi 66kW, jako TDi 66kW.

Napriklad rozdil v turbu s natacecima lopatkama a bez je poznat pri zatahu od spodu a v urovni v jake se daji drzet otacky.

Jinak vzdy bude lepsi vykonejsi motor a to 81kW neni zase tak moc, mam v mondeu 155koni a taky se v tom da svets :p

Ale jak jsem jiz psal vzdy rozhoduje stav a najety kilce az pak to ostatni.

Radeji 66tku s 40.000km jak 81ku s 200.000km :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji  :D

btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky?

Vzdyt jsem psal ze motor je stejnej jen spicema uskrcenej a jinej soft v jednotce

Jinak nataci se lopatky smerujici proudeni plynu k lopatkam turbodmychadla, aby byl a ucinost turbodmychadla v co nejsirsim poli otacek (pri nizkych se zavira aby proud byl pod vetsim tlakem, pri zvysovani otacek a tim rostoucim tlaku plynu vhaneneho do turba se naopak oteviraji.

Tomu odpovida i jizda viz zde :

http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/motorTDI.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji  :D

btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky?

Vzdyt jsem psal ze motor je stejnej jen spicema uskrcenej a jinej soft v jednotce

Jinak nataci se lopatky smerujici proudeni plynu k lopatkam turbodmychadla, aby byl a ucinost turbodmychadla v co nejsirsim poli otacek (pri nizkych se zavira aby proud byl pod vetsim tlakem, pri zvysovani otacek a tim rostoucim tlaku plynu vhaneneho do turba se naopak oteviraji.

Tomu odpovida i jizda viz zde :

http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/motorTDI.htm

vzhledem k blizicimu se 1.7. bych to chtel spis priskrtit jeste vic :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...