Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Normální.Palo neřeš to,ty máš dobrý,já mám AGR,starý,ale taky dobrý.

díky, jen jsem zvědavej a tak se ptám, i když tomu nerozumím

Já si myslím, že motor je v pohodě, Líza jede pěkně

Vloženo

No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

Vloženo
Ja by som bral určite čo najsilnejší stroj. Kedysi som zavahal mal som na vyber 2,0 20V a zobral som 1,6. To bola chyba, ale čo už. Skôr či neskôr odceníš silu.

Bud rad ze nemas 2.0 85kW je to techniciky zastaralej moor, a nektery serie nechutne papak olej ...radsi 1.8T

Vloženo
No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

Jak rikam jde o konkretni nabidku, a od MR02 se ty dva motory moc nelisej, krome tech vstriku, co sem jel v 81kW tak bych ji taky min. nachipoval ;)

Vloženo
No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

V prvnim rade bych resil stav, protoze ten rozdil mezi 66 a 81 se da lehce smazat.

Vloženo
No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

V prvnim rade bych resil stav, protoze ten rozdil mezi 66 a 81 se da lehce smazat.

Jo a jak se dá smazat? Dá se smazat třeba papírově? To pochybuju. A předpokládám, že se s novým zákonem dost spřísní STK a podobné. A z důvodu možného dalšího prodeje je také lepší mít tu specifikaci, která je napsána na papíře a to mi nikdo nevymluví. A že jde o konkrétní nabídku? Já jsem na auto čekal asi 3 měsíce, než se objevilo to, které jsem si "tak nějak" představoval. A cenový rozdíl mezi 66 a 81KW není tak velký, jako cena, kterou do úprav narval (podle mého).

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Mam skusenost so 66kW TDI, 81kW vlastnim. Ten rozdiel vo vykone sa neda len tak "zotriet" (stoji to zasa love) a hodne ho citit. Po pravde, 66kW je na octu malo, je holt tazka a naqjviac to citit na dialnici a to viac ako 130 nejazdim. Ked uz chces vykonnejsi motor, tak si kup auto s vykonnym motom, naco kupovat slabsi a potom menit zadne brzdy, trysky, davat chip a neviem co este. Usetris si problemy a mozno aj penieze. Treba si uvedomit, ze so zvysenim vykonu motoru, treba upgrade aj aj brzd napr.

Vloženo
Uz to tady vise bylo popisovano. napriklad u ALH motoru vymenis spice a mas 85kW, je to proste jen uskrceny 81kW TDI aby to mohli dat levnejc

to zni zajimave, mam alh 66kw, takze staci vymenit vstriky? na kolik prijdou baj woko? :o

Vloženo

Jeste dodam ze neni TDi 66kW, jako TDi 66kW.

Napriklad rozdil v turbu s natacecima lopatkama a bez je poznat pri zatahu od spodu a v urovni v jake se daji drzet otacky.

Jinak vzdy bude lepsi vykonejsi motor a to 81kW neni zase tak moc, mam v mondeu 155koni a taky se v tom da svets :p

Ale jak jsem jiz psal vzdy rozhoduje stav a najety kilce az pak to ostatni.

Radeji 66tku s 40.000km jak 81ku s 200.000km :unsure:

Vloženo
A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji :D

btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky?

Vloženo
A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji  :D

btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky?

Vzdyt jsem psal ze motor je stejnej jen spicema uskrcenej a jinej soft v jednotce

Jinak nataci se lopatky smerujici proudeni plynu k lopatkam turbodmychadla, aby byl a ucinost turbodmychadla v co nejsirsim poli otacek (pri nizkych se zavira aby proud byl pod vetsim tlakem, pri zvysovani otacek a tim rostoucim tlaku plynu vhaneneho do turba se naopak oteviraji.

Tomu odpovida i jizda viz zde :

http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/motorTDI.htm

Vloženo
A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji  :D

btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky?

Vzdyt jsem psal ze motor je stejnej jen spicema uskrcenej a jinej soft v jednotce

Jinak nataci se lopatky smerujici proudeni plynu k lopatkam turbodmychadla, aby byl a ucinost turbodmychadla v co nejsirsim poli otacek (pri nizkych se zavira aby proud byl pod vetsim tlakem, pri zvysovani otacek a tim rostoucim tlaku plynu vhaneneho do turba se naopak oteviraji.

Tomu odpovida i jizda viz zde :

http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/motorTDI.htm

vzhledem k blizicimu se 1.7. bych to chtel spis priskrtit jeste vic :smich:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...