Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

vem ten silnejsi. kdyz vezmes ten slabsi, vymenis trysky nebo udelas cokoli aby ses dostal na vykon toho silnejsiho, uz razem nemas seriovej motor a zivotnost ti nikdo nepotvrdi. takze radsi silnejsi motor uz v serii. navic kdyz vymenis trysky u ty 81kW, tak ses zas nekde jinde

Vloženo

No já mám AGR 66Kw a chtěl bych to čipnout,přez známého bych to mohl mít za polovinu ceny těch trysek,jenomže teď tady čtu,že AGR není moc vhodné na chip,navíc mám vzadu bubny a předělávat to na kotouče se mi teda opravdu nechce,ono když budu mít origo kotouče a brzdové destičky (třeba Lucas) při normální jízdě,to musí vystačit ne ? ..... poraďte !!

Vloženo
Proč by to nebylo vhodné na chip?

Předělat na kotouče není nic složitého a doporučuji....

Asi myslel kvuli tryskam, pokuje je ma uz hodne olitany a napere tam chip tak to moc dobrotu neudela, proto rikam zacit tryskama, turbem a pak chip na 90HP TDi.

Host Guest_jirka
Vloženo

mám 81 a chtěl bych jít na 103Kw :D nedávno jsem jel se 74Kw a porát mi něco chybělo , né moc ale bylo to znát (musel jsem víc šlapat na plyn). se 66kw jsem nejel ale lepší to určitě nebude. doporučuju 81kw pokud to není vrak. :)

Vloženo
mám 81 a chtěl bych jít na 103Kw :D nedávno jsem jel se 74Kw a porát mi něco chybělo , né moc ale bylo to znát (musel jsem víc šlapat na plyn). se 66kw jsem nejel ale lepší to určitě nebude. doporučuju 81kw pokud to není vrak. :)

Jenze prave 74-77 TDi PD jede lip jak 81kW! sice ma horsi spotrebu ale je pruznejsi ... ja doporucuju 96kW :)

Host Guest_MAROS
Vloženo
Tak jaké označení motoru tedy doporučujete???

Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs..

jA MAM POCIT ZE MR 2002 JE UZ OD 05/2001 NEBO SE PLETU ?

Vloženo
Tak jaké označení motoru tedy doporučujete???

Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs..

jA MAM POCIT ZE MR 2002 JE UZ OD 05/2001 NEBO SE PLETU ?

Myslom ze tak od sedmeho mesice

Vloženo
Tak jaké označení motoru tedy doporučujete???

Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs..

jA MAM POCIT ZE MR 2002 JE UZ OD 05/2001 NEBO SE PLETU ?

Myslom ze tak od sedmeho mesice

to je to.kde to zjistit ale vim ze vozy vyrobene od 06/2001 jsou uz povazovane za MR 2002.jake je na tech motorech ALH turbo ?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dovezl jsem si Octu z Německa, právě ten motor ALH, 66 KW, r.v. 09/2000. Také za ni Němci chtěli o 1500 EU více, než za modely o 1 měsíc starší.!!

Silné turbo, max rychlost mi ukazovala 215km/h - ve voze sám. Při cestě do Chorvatska a plném zatížení-185-190, ale motoru to již vadilo- optimálně 160km/h.

Dle mého názoru je to nejúspornější motor od VW, v současné situaci není problém jezdit dálky za 4.1 l/100 Km, i s městy za 4.5 -4.7 l/100 Km. Což pro nás, vyježděné taťky s rodinama je asi rozhodující při dnešních cenách paliv.

Dle sdělení Mr. Cimbu je výkon tohoto motoru něco kolem 72-73 Kw, 220-230 Nm, výkonová a momentová křivka odpovídá motoru 81Kw, snížená o rozdíl výkonu/momentu.

Nejdříve asi vyměním trysky u Dieselpoweru - dám ty s povlakem - lepší rozprášení - 2-3 Kw navíc, nebo úspora.

Vyčistím ssací kanály od bordelu z AGR - po vydolování 8 vrchovatývh lžic mastného bordelu ze samotného ventilu AGR se jeho průřez zvětšil asi o 1/3 - vůz je daleko živější.

AGR vyřazovat nebudu, o 20% se sníží životnost katalyzátoru z důvodu vyšší teploty výfukových plynů - sdělení ing z MB, není mi jedno, co moje děti dýchají.

Každou výměnu oleje Mobil 1, 0W-40 měním i vzduchový filtr jen za Mann-Jipap, ne Fram apod, nebo dokonce neznačkový, vím o čem mluvím, známý dělá do filtračních papírů.

Dám pozor na správnou regulaci turba, regulační tyčka musí chodit zlehka a bez vrzání.

Každé tankování přidám aditivum - i v létě, maže to vstřiky a čerpadlo.

Vyčistím turbo, nebo u dobrého mechanika nechám zrepasovat, auto pojede jako nové, tlaky jsou Ok, a už nevím, co by Škoda ještě chtěla!!!!!! :)

-_-

Vloženo

Mám 81kW - 2002 - ASV, nemůžu si stěžovat jezdí moc pěkně, spotřeba kolem 4,5 litru. Občas jezdím v práci se služební 66kW, spotřeba ± stejná, akcelerace o něco nižší a moje taky líp brzdí - kotouče vzadu sou dost znát.

Záleží na nabítce a na autě, jaký se ti dotane do rukou. Sosobně bych vybral silnější verzi.

Další věc - předělávat 66kW na větší výkon spolu s kotoučema na zadek a starostma by podle mne vyšlo cennově asi tak vysoko, jako je rozdíl mezi 66 a 81.

Já osobně bych asi nešel ani do jedné verze PD, sice vyžší kroutící moment, ale i vyžší spotřeba, a trošku "hlučnější" motor.

ale záleží na tom, kdo co chce a čemu dává přednost...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...