Palo Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 ASV je kód motoru vyráběného od 8/2001 špatný nebo dobrý?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 Normální.Palo neřeš to,ty máš dobrý,já mám AGR,starý,ale taky dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 Normální.Palo neřeš to,ty máš dobrý,já mám AGR,starý,ale taky dobrý. díky, jen jsem zvědavej a tak se ptám, i když tomu nerozumím Já si myslím, že motor je v pohodě, Líza jede pěkně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 jj,ty máš asi motor AHF??máš to napsáno v TP-typ motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 24. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Tak jaké označení motoru tedy doporučujete??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Ja by som bral určite čo najsilnejší stroj. Kedysi som zavahal mal som na vyber 2,0 20V a zobral som 1,6. To bola chyba, ale čo už. Skôr či neskôr odceníš silu. Bud rad ze nemas 2.0 85kW je to techniciky zastaralej moor, a nektery serie nechutne papak olej ...radsi 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy. Jak rikam jde o konkretni nabidku, a od MR02 se ty dva motory moc nelisej, krome tech vstriku, co sem jel v 81kW tak bych ji taky min. nachipoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Tak jaké označení motoru tedy doporučujete??? Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludvíček Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Doporučuju 81 kW, zkušenost třech kolegů z práce , ty koníci pod kapotou jsou znát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy. V prvnim rade bych resil stav, protoze ten rozdil mezi 66 a 81 se da lehce smazat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy. V prvnim rade bych resil stav, protoze ten rozdil mezi 66 a 81 se da lehce smazat. Jo a jak se dá smazat? Dá se smazat třeba papírově? To pochybuju. A předpokládám, že se s novým zákonem dost spřísní STK a podobné. A z důvodu možného dalšího prodeje je také lepší mít tu specifikaci, která je napsána na papíře a to mi nikdo nevymluví. A že jde o konkrétní nabídku? Já jsem na auto čekal asi 3 měsíce, než se objevilo to, které jsem si "tak nějak" představoval. A cenový rozdíl mezi 66 a 81KW není tak velký, jako cena, kterou do úprav narval (podle mého). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Uz to tady vise bylo popisovano. napriklad u ALH motoru vymenis spice a mas 85kW, je to proste jen uskrceny 81kW TDI aby to mohli dat levnejc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
znamky Vloženo 10. Červen 2006 Sdílet Vloženo 10. Červen 2006 Doporučuji také 81 Kw, je to znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajos Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Mam skusenost so 66kW TDI, 81kW vlastnim. Ten rozdiel vo vykone sa neda len tak "zotriet" (stoji to zasa love) a hodne ho citit. Po pravde, 66kW je na octu malo, je holt tazka a naqjviac to citit na dialnici a to viac ako 130 nejazdim. Ked uz chces vykonnejsi motor, tak si kup auto s vykonnym motom, naco kupovat slabsi a potom menit zadne brzdy, trysky, davat chip a neviem co este. Usetris si problemy a mozno aj penieze. Treba si uvedomit, ze so zvysenim vykonu motoru, treba upgrade aj aj brzd napr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrando Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 taky doporucuju 81kW, akorat ze pak mas problem dodrzovat rychlostni limity. To auto se citi na normalni ceste dobre tak kolem 130 a na dalnici kolem 160 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Uz to tady vise bylo popisovano. napriklad u ALH motoru vymenis spice a mas 85kW, je to proste jen uskrceny 81kW TDI aby to mohli dat levnejc to zni zajimave, mam alh 66kw, takze staci vymenit vstriky? na kolik prijdou baj woko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Mrkni sem http://dieselpower.cz/bosio/index.php?id=6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Jeste dodam ze neni TDi 66kW, jako TDi 66kW. Napriklad rozdil v turbu s natacecima lopatkama a bez je poznat pri zatahu od spodu a v urovni v jake se daji drzet otacky. Jinak vzdy bude lepsi vykonejsi motor a to 81kW neni zase tak moc, mam v mondeu 155koni a taky se v tom da svets Ale jak jsem jiz psal vzdy rozhoduje stav a najety kilce az pak to ostatni. Radeji 66tku s 40.000km jak 81ku s 200.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Mrkni semhttp://dieselpower.cz/bosio/index.php?id=6 jj uz sem kdysi koukal, neni to "zadarmo", ale rozhodne levnejsi, nez nejakej chiptuning, kterymu dvakrat neverim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky? nepletes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky? Vzdyt jsem psal ze motor je stejnej jen spicema uskrcenej a jinej soft v jednotce Jinak nataci se lopatky smerujici proudeni plynu k lopatkam turbodmychadla, aby byl a ucinost turbodmychadla v co nejsirsim poli otacek (pri nizkych se zavira aby proud byl pod vetsim tlakem, pri zvysovani otacek a tim rostoucim tlaku plynu vhaneneho do turba se naopak oteviraji. Tomu odpovida i jizda viz zde : http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/motorTDI.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky? Vzdyt jsem psal ze motor je stejnej jen spicema uskrcenej a jinej soft v jednotce Jinak nataci se lopatky smerujici proudeni plynu k lopatkam turbodmychadla, aby byl a ucinost turbodmychadla v co nejsirsim poli otacek (pri nizkych se zavira aby proud byl pod vetsim tlakem, pri zvysovani otacek a tim rostoucim tlaku plynu vhaneneho do turba se naopak oteviraji. Tomu odpovida i jizda viz zde : http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/motorTDI.htm vzhledem k blizicimu se 1.7. bych to chtel spis priskrtit jeste vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.