Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ASV je kód motoru vyráběného od 8/2001

špatný nebo dobrý??????

Normální.Palo neřeš to,ty máš dobrý,já mám AGR,starý,ale taky dobrý.

Normální.Palo neřeš to,ty máš dobrý,já mám AGR,starý,ale taky dobrý.

díky, jen jsem zvědavej a tak se ptám, i když tomu nerozumím

Já si myslím, že motor je v pohodě, Líza jede pěkně

jj,ty máš asi motor AHF??máš to napsáno v TP-typ motoru

  • Autor

Tak jaké označení motoru tedy doporučujete???

No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

Ja by som bral určite čo najsilnejší stroj. Kedysi som zavahal mal som na vyber 2,0 20V a zobral som 1,6. To bola chyba, ale čo už. Skôr či neskôr odceníš silu.

Bud rad ze nemas 2.0 85kW je to techniciky zastaralej moor, a nektery serie nechutne papak olej ...radsi 1.8T

No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

Jak rikam jde o konkretni nabidku, a od MR02 se ty dva motory moc nelisej, krome tech vstriku, co sem jel v 81kW tak bych ji taky min. nachipoval ;)

Tak jaké označení motoru tedy doporučujete???

Hledej proste TDi od 8/01 M.R.2002 vejs..

Doporučuju 81 kW, zkušenost třech kolegů z práce B) , ty koníci pod kapotou jsou znát ;)

No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

V prvnim rade bych resil stav, protoze ten rozdil mezi 66 a 81 se da lehce smazat.

No, tak kupovat auto s motorem, u kterého vím, že mi nebude stačit a rovnou přemýšlet o předělávce mi přijde trochu divné. Být dotazujícím, tak skočím rovnou do 81KW a odpadnou mi veškeré tyto úvahy.

V prvnim rade bych resil stav, protoze ten rozdil mezi 66 a 81 se da lehce smazat.

Jo a jak se dá smazat? Dá se smazat třeba papírově? To pochybuju. A předpokládám, že se s novým zákonem dost spřísní STK a podobné. A z důvodu možného dalšího prodeje je také lepší mít tu specifikaci, která je napsána na papíře a to mi nikdo nevymluví. A že jde o konkrétní nabídku? Já jsem na auto čekal asi 3 měsíce, než se objevilo to, které jsem si "tak nějak" představoval. A cenový rozdíl mezi 66 a 81KW není tak velký, jako cena, kterou do úprav narval (podle mého).

Uz to tady vise bylo popisovano. napriklad u ALH motoru vymenis spice a mas 85kW, je to proste jen uskrceny 81kW TDI aby to mohli dat levnejc

  • 3 týdny později...

Doporučuji také 81 Kw, je to znát.

Mam skusenost so 66kW TDI, 81kW vlastnim. Ten rozdiel vo vykone sa neda len tak "zotriet" (stoji to zasa love) a hodne ho citit. Po pravde, 66kW je na octu malo, je holt tazka a naqjviac to citit na dialnici a to viac ako 130 nejazdim. Ked uz chces vykonnejsi motor, tak si kup auto s vykonnym motom, naco kupovat slabsi a potom menit zadne brzdy, trysky, davat chip a neviem co este. Usetris si problemy a mozno aj penieze. Treba si uvedomit, ze so zvysenim vykonu motoru, treba upgrade aj aj brzd napr.

taky doporucuju 81kW, akorat ze pak mas problem dodrzovat rychlostni limity. To auto se citi na normalni ceste dobre tak kolem 130 a na dalnici kolem 160

Uz to tady vise bylo popisovano. napriklad u ALH motoru vymenis spice a mas 85kW, je to proste jen uskrceny 81kW TDI aby to mohli dat levnejc

to zni zajimave, mam alh 66kw, takze staci vymenit vstriky? na kolik prijdou baj woko? :o

Jeste dodam ze neni TDi 66kW, jako TDi 66kW.

Napriklad rozdil v turbu s natacecima lopatkama a bez je poznat pri zatahu od spodu a v urovni v jake se daji drzet otacky.

Jinak vzdy bude lepsi vykonejsi motor a to 81kW neni zase tak moc, mam v mondeu 155koni a taky se v tom da svets :p

Ale jak jsem jiz psal vzdy rozhoduje stav a najety kilce az pak to ostatni.

Radeji 66tku s 40.000km jak 81ku s 200.000km :unsure:

A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji :D

A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji :D

btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky?

nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky?

nepletes -_-

A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji  :D

btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky?

Vzdyt jsem psal ze motor je stejnej jen spicema uskrcenej a jinej soft v jednotce

Jinak nataci se lopatky smerujici proudeni plynu k lopatkam turbodmychadla, aby byl a ucinost turbodmychadla v co nejsirsim poli otacek (pri nizkych se zavira aby proud byl pod vetsim tlakem, pri zvysovani otacek a tim rostoucim tlaku plynu vhaneneho do turba se naopak oteviraji.

Tomu odpovida i jizda viz zde :

http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/motorTDI.htm

A jsou s tim vyborny zkusenosti, napriklad u motoru ALH, ktery je vlastne jen uskrcena 81, aby to mohli prodavat levneji  :D

btw ty je tam mas? nepletu se, ze u alh r.2002 by melo byt uz turbo s var. lopatkama jako u 81cky?

Vzdyt jsem psal ze motor je stejnej jen spicema uskrcenej a jinej soft v jednotce

Jinak nataci se lopatky smerujici proudeni plynu k lopatkam turbodmychadla, aby byl a ucinost turbodmychadla v co nejsirsim poli otacek (pri nizkych se zavira aby proud byl pod vetsim tlakem, pri zvysovani otacek a tim rostoucim tlaku plynu vhaneneho do turba se naopak oteviraji.

Tomu odpovida i jizda viz zde :

http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/motorTDI.htm

vzhledem k blizicimu se 1.7. bych to chtel spis priskrtit jeste vic :smich:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.