Přejít na obsah

Vada brzdneho systemu?


voloda

Doporučené příspěvky

Zdravim vsetkych,

Mam S-Octavia 1,6i 74 kW r. v. 2000, najazdene 102.000 km.

Pri prehliadke vozidle na STK mi bolo zistene, ze brzdy prednych kolies, po uvolneni brzdoveho pedala, nedostatocne uvolnia brzdovy kotuc. Cele sa to sprava ale tak, ze po uvolneni brzdoveho pedala nedostatocne uvolni len jedno z kolies, napr. prave. Nasledne, ked opatovne pribrzdim a pustim brzdovy pedal, tak nedostatocne uvolni druhe z kolies, teda lave. Takto sa to strieda a vysledny efekt je ten, ze sa mi kotuce neprimerane zahrievaju a v podstate na dlhsich trasach mam strach.

Pre uplnost uvadzam, ze (podla spominanej prehliadky) ABS, ako aj cely brzdovy system (okrem spominaneho problemu) je v poriadku. V servise ma ubezpecuju, ze mozem kludne jazdit, ale jednym dychom dodavaju, ze to treba promptne vyriesit. Zatial ale nevedia ako.

Takisto chcem uviest, ze tento problem vodic, pri vedeni tohto auta nijak nespozoruje, cize vozidlo sa chova uplne normalne. Zistil som to az na tej STK, ked auto postavili na stolicu.

Poradte, co to moze byt, vdaka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud je ABS v pořádku, což tedy nevím jak jste ověřovali, potom bych asi sundal třmeny a namazal ty vodící šrouby, jestli se to nezasekává na nich....

jestli to nepomůžue, rozhodně tím nic nezkazíš :)

Taky nechapu, jak toto zjistuji. Kdyby zustalo pribrzdene kolo, tak by to tahlo ke strane. A jeste se to strida...

1,6 / 74

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus promazat buď vodící šrouby, nebo vymenit válečky......Nebo aspoň zkontrolovat -_-

Tak som s tym problemom bol v autorizovanom servise a mudrlanti prisli na to, ze na 99% mi odchadza riadiaca jednotka ABS, predpokladana cena 45.000,- Sk.

Bolo mi povedane, ze co sa tyka bezpecnosti jazdy, vsetko je OK (brzdy aj ABS), cize sa mam na to vysrat, co aj urobim.

Faktom vsak je, ze neprejdem cez STK a k tomu vsetkemu som sa dozvedel, ze Policajny zbor SR zakupil mobilne STK zariadenia a ze sa chystaju rozdavat pokuty za technicky stav vozidla. To mam radost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus promazat buď  vodící šrouby, nebo vymenit válečky......Nebo aspoň zkontrolovat -_-

Tak som s tym problemom bol v autorizovanom servise a mudrlanti prisli na to, ze na 99% mi odchadza riadiaca jednotka ABS, predpokladana cena 45.000,- Sk.

Bolo mi povedane, ze co sa tyka bezpecnosti jazdy, vsetko je OK (brzdy aj ABS), cize sa mam na to vysrat, co aj urobim.

Faktom vsak je, ze neprejdem cez STK a k tomu vsetkemu som sa dozvedel, ze Policajny zbor SR zakupil mobilne STK zariadenia a ze sa chystaju rozdavat pokuty za technicky stav vozidla. To mam radost.

Co znamena "odchazi na 99%"? Bud je OK nebo ne. A kdyz ne, tak urcite napisenejakou chybu.

Jak kontrolovali ABS? Pohledem :-))

HM 1,6 / 74

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavne at se ti mrknou jeste na pojistku k cerpadlu ABS. Je u baterky a tam casto je studenak. Vetsinou v zime. Me se to stalo a tae rikal hm nejak nemam komunikaci s cerpadlem to bude drahe. A pak jsem si rikal aha. Jak jsem se casto rozjizdel - mam tam i EDS tak jsem tomu daval zahul az ta pojistka takhle dopadla. Ma to velikansky odber tak mrkni na to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

Tu poistku k cerpadlu ABS urcite skusime pozriet, uvidime.

ABS ako take merali na dakom pristroji, ktory zrejme vytlacil aj daku spravu na zaver. Bolo tam vsak uvedene: "Zavada nezjistena", alebo take nieco, proste bez chyb.

Takisto mi nic nesignalizuje na palubnej doske.

Obavu mam, ze aj keby som vymenil tu riadiacu jednotku ABS, tak nikto mi nezaruci, ze sa vada skutocne odstrani a cash mi tiez uz nikto nevrati. Takze na to serem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz sem mival motorku, stalo se mi neco podobnyho, ze kdyz sem pribrzdil na predni kolo, tak se celisti normalne zmackli, ale pri pusteni paky se misto toho, aby sly zase od sebe, zustaly stiskli, trosku se jen uvolnily, ale porad vlastne pribrzdovaly, ze se prehrival kotouc

zavada byla banalni, ty celisti se odtahujou pomoci takovych pistku (prasatek) rikaj mechanici, je to v podstate valecek kterej vyjizdi a zajizdi z pouzdra, cimz vytlacuje nebo povoluje brzdny celisti, no a u tech valecku se dostala spina a oni se spatne vracely, takze porad pribrzdovaly, stacilo vse vyndat, utrir hadrem, dat novou brzdovku a vse litalo zase jak ma...

uz to tu capo a tempo psali, tak bych zkusil tohle, to te bude stat par korun a pokud to nepomuze, budes mit jistotu ze je zavada nekde uplne jinde, aby ti nemeli inzenyri ABS a pak rekli, no tak jeste vymenime celej brzdnej system... obcas se dejou ruzny veci... urcite to zkus, ja bych tipoval ze to je pricina zavady tak na 85 %, to ze se stridaj je treba nahoda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...