Přejít na obsah

NATURAL 98


devotee

Doporučené příspěvky

Tak N100 se projeví vyšší spotřebou-nevyužiješ potencial a u N98 to znát není. Ale když tankuješ N95 oproti N91 je znát úspora.

Např u naší OII 2.0 TFSI, která je dělaná na N98/N95 má na N98 o litr nižší spotřebu než na N95, ale na N100 byla o nějakou desetinku višší.

Pokud si ale necháš seřídit motor na N98 budeš jezdit za míň (vyšší "výhřevnost")

De o to jestli jezdíš dlouhý trasy, nebo krátký a furt startuješ a jezdíš se studeným motorem jak motor vytáčíš. Ale podle mě nemá cenu N98 a vejš do tohodle motoru tankovat, bo to neviužije. Do16i ventilu možná, ale tady co já sem zkoušel N98, tak mi spotřeba na stejný trase a při stejným stylu jízdy klesla o 0,1 litru a to se dražší N98 nevyplatí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To oktanový číslo 98, 95, 91 ti určuje kvalitu paliva. Zjednodušeně laicky účinost.

""Výhřevnost"" ti vysvětlím na uhlí. 4erný uhlí ti taky z kila uděla větší teplo než hnědý a to samý je s benzínem. 4ím višší oktanový číslo, tím víc koní z litru paliva dostaneš. Ale musí se spálit všechno.

Seřízení je o přehrání softu aby to motor nechápal jako moc bohatou směs a neomezoval dávku paliva. Ale to ti řeknou lidi co chipujou motory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...