Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všem skušeným borcům.

Jak si člověk všimne ,že je v prdeli váha vzduchu ?

Kamoš mi říká,že motor normálne funguje dál,ale prej nechce jet do otáček:feve:

Třeba je to i slabší v tahu?

Jak to lze jednoduše zistit?

Cez diagnostiku,nebo ?

Anebo třeba opačne - jak zistím,že to mám v pořádku ?:feve:

Hodne lidi říka,že to občas zlobí,tak proto se ptám - jaké jsou příznaky.

Moc krát dekuji všem

Upraveno od Diesel2006

Váha vzduchu odchází až po delší době, mně se to projevovalo u staré octavie tak, že nechtěla jet hlavně na dálnici do kopců a žrala jak tank. Třeba jsem neudržel do kopce ani 150, padla na 120 i klidně 110 a auto hulilo jak prase. Váha "odchází" postupně takže pravidelný řidič stejného auta si závady všimne většinou až po několika tisících km když už motor fakt nejede. Jde diagnostikovat VAGem za jízdy.

  • Autor

Dekuji za dpověd...

Ja co jsem zaslech,tak prej auto je slabý,nechce do otáček atd...

Jestly Ti to i žralo jako blázen,tak snat to mám v pořádku - ja mám spotrebu OK.

- Jinak od jakých otáček se zapína Turbo?

Mne se zdá,že když auto je studený tahá mnohem mín,jako když je zahřátej.

I to Turbo se musí nahřát? :feve: nebo jak to je?

Má to nejaký souvislost?

Dekuji moc krát

Turbo nespíná, běží pořád. Jen při dosažení maximálního plnícího tlaku strmě roste krouťák, čemuž se říká "spínání, zapínání apod." U tohoto motoru je to lehce pod 2000 otáček. Tady máš graf průběhu krouťáku u tohoto motoru:

Každý motor pracuje na plný výkon až po úplném zahřátí. Zejména přeplňovaný diesel je za studena líný a tahá míň jak píšeš. Po nastartování to chce v závislosti na venkovní teplotě nechat motor zahřát na provozní teplotu klidnou jízdou v nižších otáčkách a potom teprve případně motor vytáčet. Studený motor se hlavně špatně maže a vysoké otáčky mu fakt nedělají dobře.

Edit: ohřát se musí hlavně postupně a pomalu všechny součásti motoru. Pomalu kvůli tomu, že různé části motoru jsou vyrobeny z různých materiálů a různě dlouho se ohřívají a tudíž také jinak roztahují. V extremních případech může při prudkém ohřátí (vytáčení studeného motoru do plných) dojít i k zadření motoru.

Stejně tak se doporučuje po dlouhé jízdě po dálnici, nebo po svižnější jízdě ve vyšších otáčkách nechat motor před chcípnutím chvilku klapat na volnoběh, aby došlo naopak k pomalejšímu ochlazení zejména turba.

Vše máš popsané v manuálu ;)

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

  • Autor

Vau....tomu říkám odpověď...:palec2:

Moc krát dekuji

Bohužel manuál mám psaný celý v Nemčine:help:

Proto straším na tomhle fore :feve:

  • Autor

Ahoj,se skvělý ;)

Moc krát díky....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.