rajtar Vloženo 26. Květen 2006 Vloženo 26. Květen 2006 Zdar, mám "drobný" problém, nechal jsem si udělat servisní prohlídku po 90 tis. km u místního (neautorizovaného) auto servisu a mám tady drobný problém. Pokud auto déle stojí (12hod) tak na poprvé málokdy chytne, což se před prohlídkou nikdy nestalo. Když jsem to říkal tomu chlápkovy který mi to dělal, tak jsem měl pocit, že sám neví co s tím a co udělal špatně (filtr před namontováním naplnil olejem). Pokud by někdo věděl jak se tohoto jevu zbavit, ať napíše. Dík Citovat
Naldo Vloženo 26. Květen 2006 Vloženo 26. Květen 2006 Podívej se jestli nemáš v hadičce od pal.filtru bubliny-špatné těsnění na pal. filtru-nejspíš.. Jinak jestli ti filtr naplnil olejem jak píšeš tak se divím, že to vůbec jede. Citovat
heckeer Vloženo 26. Květen 2006 Vloženo 26. Květen 2006 Jestli naplnil ten palivovej tak se ani nedivím Citovat
Tomas.cz Vloženo 27. Květen 2006 Vloženo 27. Květen 2006 Chápu, že se u dieselového motoru plní filtr naftou aby se soustava nezavzdušnila, ale tohle..? Citovat
lada Vloženo 27. Květen 2006 Vloženo 27. Květen 2006 proto se bojim auto davat do servisu.Taky mi tam neco dalsiho rozeserou.Ale ted ho tam musim zase dal kuli rozvodum takže se bojim Citovat
Tomas.cz Vloženo 27. Květen 2006 Vloženo 27. Květen 2006 Buď v klidu. Hodně lidí tvrdí, že jsou nejlepší autorizovaný servisy, ale zase hodně lidí tvrdí, že není nad šikovného soukromníčka, kterej si práce vážia dělá jí poctivě. Tom Citovat
parkan Vloženo 27. Květen 2006 Vloženo 27. Květen 2006 Mě palivový filtr na mojí Fábii rok 2000 měnily ted při 60000km serv.prohlídce u servisu Škoda.Tak yjsem se divil proč...a odůvodnění že se to u těchto aut z toho roku dělá právě při 60000km service stál mě 1000kč Citovat
lada Vloženo 27. Květen 2006 Vloženo 27. Květen 2006 no ja myslel ze palivovej filtr je navzdy.Alespon mi to tu nekdo rikal Citovat
fabka2004 Vloženo 28. Květen 2006 Vloženo 28. Květen 2006 no ja myslel ze palivovej filtr je navzdy.Alespon mi to tu nekdo rikal zalezi od MR, niekotre MR sa musia vymenit pri urcitom nabehu (to servisaci vedia) Citovat
Xp3 Vloženo 28. Květen 2006 Vloženo 28. Květen 2006 Servisáci ve značkových servisech vědí přesně co mají dělat. Toho bych se nebál, že udělají neco co nemají, nebo neudělají neco co měli. U nich spíš hrozí, že tě natáhnou, někde ti porýpou lak, utrhnou šroub, atd. To spíš amatér servisák, pokud navíc ten konkrétní typ auta dělá prvně, něco zkoní. Já bych to dával pravidelně do značkového, dodržoval ty servisní bláboly a o auto se teoreticky netřeba dál starat. Otázkou ale je, jak je to prakticky Citovat
rajtar Vloženo 29. Květen 2006 Autor Vloženo 29. Květen 2006 2 Naldo: filtr naplnil naftou (můj "překlep"). Mám takový dojem, že hadičky jsou z černého neprůhledného plastu, tak tam toho asi nic moc neuvidím. Citovat
Naldo Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 Jedna by měla být černá a druhá průhledná. Citovat
Tomas.cz Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 Je možný že se poškodily sponky na filtr a pak přisaje vzduch. Zlatý sponky co se utahovaly šroubovákem Citovat
rajtar Vloženo 6. Červen 2006 Autor Vloženo 6. Červen 2006 2 Naldo: Bohužel vše je černé. Zkusíme vyměnit těsnění. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.