mfh Vloženo 2. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2010 Zdravim, tak jeste bych mel jednu otazecku, vybiram RSko, jak uz jsem psal v predchozim topicu a ohledne toho jsem zjistil jednu zajimavou vec - puvodni motor 132 kW AUQ (tusim) vymenen za obycejnou 1.8 92 kW AGN - podle zaznamu v TP, kazdopadne, tech 92 kW to nema, turbo tam je, jede to jak to jet ma, chci se zeptat, jestli je to blby a nebo jsou motory AGN a AUQ identicky a rozdil je jenom v turbu navic v pripade AUQ ? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 2. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2010 Konstrukcne su "zhodne" asi tak ako motor skody 100 a 136.... a to turbo navíc.... Neni tam rozdiel iba v turbe. Je tam kopa odlisnosti od hladkej 92 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mfh Vloženo 2. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2010 (editace) zvlastni... jako nejvic mi je divny, ze to jede "spravne", dokonce i lip nez ostatni RSka zda se mi... Editováno: 6. Červenec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ray Vloženo 6. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2010 (editace) No já stále dělám přípravu na přestavbu z AGN na AUQ. sháním brzdy, těhlice, intercooler a řídící jednotku musím nechat překodovat s budikama, je tam mraky jinech věcí. Samotnej motor je jedna věc ale ty věco okolo. Shámím karoserii s papírama O1 RS Editováno: 6. Červenec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.