Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Keď dáš kúrenie na maximum teda teplotu tak sa zapína na základe info z RJ motoru odporové kúriace členy ktoré sú pri radiátore v kúrení.

Pri maxime má toto kúrenie spotrebu cca 800W čo som meral v jednej OII.

Pri teplom motore sa vypína

Vloženo
Keď dáš kúrenie na maximum teda teplotu tak sa zapína na základe info z RJ motoru odporové kúriace členy ktoré sú pri radiátore v kúrení.

Pri maxime má toto kúrenie spotrebu cca 800W čo som meral v jednej OII.

Pri teplom motore sa vypína

Takže když nemám teplotu nastavenou na HI, ale třeba jenom na 22°C, tak se to nezapne?

Vloženo

U vozidel s plně automatickou klimatizací (Climatronik) se to zapíná vždy, když je třeba rychle vyhřát interiér. U aut s mechanickou climatizací, anebo bez climatizace se to sepne jen když je ovladač teploty nastaven na max. To platí i u Fabie.

  • o 2 roky později...
Vloženo

Ahoj.Muzete mi nekdo poradit s touto chybou?

Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.LBL

Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E

Component: PTC-Element 0404

1 Fault Found:

00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Mam tuseni ze je ten element asi v haji coz? Nebo jste to uz nekdo resil a je to jen nekde v kabelazi? Je fakt ze se auto dlouho ohriva, obzvlast ted.

Nemate to nekdo na prodej pripadne?

Vloženo
co tím myslíš auto se lépe ohřívá? s teplotou motoru to nemá nic společného!! Ohriva to tedy jen vzduch do kabiny? Mel jsem pred tim Passata s podobnym motorem a ten se ohral za polovinu casu. V zavadach jsem na me OII rs nasel jen chybu s timhle elementem a pak taky relatko k ostrikovacum svetel ale to to asi nebude:)
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Nikdo neporadí? Neresili jste to jeste nikdo? Zajimavy je ze kdyz spustim test akcniho clenu tak prihrivac zacne nabihat a ukazuje i odber nebo vykon? ve watech cca 500-600W. Nekoukli by jste se mi nekdo na tuhle jednotku prosim pres vag na vasem aute? Adresa jednotky je 7D pridavne topeni. Pokud mi sem hodite i log z testu akcniho clenu pro porovnani bude to sqele:). Predem dekuju.

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Protoze se diesel ohriva v zime z pricipu funkce a tepelne ucinnosti motoru mnohem pomaleji, jsou dieselove verze vybaveny elektrickym pridavnym topnym elementem.

Jako uzivatel nepoznas nic, jen to, ze auto zacina topit s jeste studenym motorem.

Vloženo

Není nezávyslí. Pokud se nepletu je to elektrická spirála někde v okruhu, která při jízdě a studeným motoru ohřívá vzduch co de do kabiny. Je to pro nafťáky abys nemrznul, než se motor ořeje.

Pokud se pletu, tak mě opravte.

Vloženo (editace)

Tak tak jak říká Luďa je to jen spirála která přihřívá nasávaný vzduch.A je to celkem znát když hodně mrzne,ale nezávislý topení to není. Zeptej se člena rolbaře ten to občas dodělává a záleží jak to je starý jsou dva druhy podle zapojení.(podle roku výroby).Víc ti řekne právě on.

Editováno: , autor: acek

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...