rolbař Vloženo 25. Únor 2011 Vloženo 25. Únor 2011 Já, ale až po 15.3. není problém namontovat, cena stejná jako Vaša Citovat
Seram Vloženo 5. Duben 2011 Vloženo 5. Duben 2011 Přidávám pár fotek pro ujasnění odlišností PTCéček. Verze E je řízena přes CAN-Bus,obsahuje elektroniku a lze ji načíst diagnostikou na adrese 7D jak psal Vaša. Verze F je pouze topný člen a je spínána relátkem od ŘJ motoru. Fotil jsem i umístění, a obě verze pasovali do tělesa klimatroniku bezproblémově. nemáte někdo schema jak se k tmou dostat? nebo někoho kdo to umí opravit za lepších podmínek než Škoda servis? Dík za info Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 6. Duben 2011 Vloženo 6. Duben 2011 to 'Seram': Koukám že jsi z Phy. Kontaktuj Rolbaře Citovat
Seram Vloženo 17. Duben 2011 Vloženo 17. Duben 2011 Přidávám pár fotek pro ujasnění odlišností PTCéček. Verze E je řízena přes CAN-Bus,obsahuje elektroniku a lze ji načíst diagnostikou na adrese 7D jak psal Vaša. Verze F je pouze topný člen a je spínána relátkem od ŘJ motoru. Fotil jsem i umístění, a obě verze pasovali do tělesa klimatroniku bezproblémově. Ahoj, u mě to nefunguje a když jsem to rozebral nic podobného, co máš na foto jsem tam neobjevil. Mohu požádat o více foto nebo návod jak se k tomu dostat. Díky Citovat
Demoskinos Vloženo 30. Duben 2011 Vloženo 30. Duben 2011 Zdravím, ještě k tomu topení. Je možné že by běželo i teď na jaře a to, i když je 20 nad nulou. Podle mě běží i za jízdy non stop. Někdo mi říkal, že je umístěné někde v prostorech pod spolujezdcem. Když zastavím, ozývá se odtud zvuk, jako když chladne, takové lupání. Citovat
pajko Vloženo 14. Říjen 2011 Vloženo 14. Říjen 2011 tak mne vypisalo na diagnostike poruchu ptc...ked mi povedali cenu noveho tak som sa velmi rychlo rozmyslel ) Citovat
jarin57 Vloženo 14. Říjen 2011 Vloženo 14. Říjen 2011 Tak já mám stejný problém,třeba se najde někdo kdo to umí opravit... Citovat
pajko Vloženo 17. Říjen 2011 Vloženo 17. Říjen 2011 chalani caute, viete mi niekto pls zistit aky ptc mam v mojej octe? je to 2,0 tdi bkd a co to stoji...mam ho tam seriovo vmontovane ale pokazilo sa tak rozmyslam ci to vymenit alebo nie Citovat
nuff Vloženo 17. Říjen 2011 Vloženo 17. Říjen 2011 Dostal jsem info, že to stojí kolem 3000,- CZK tady od borců na fórru. Origo ve škodovce to bude stát více. Citovat
pajko Vloženo 17. Říjen 2011 Vloženo 17. Říjen 2011 no hej mne v servise povedali ze dakych 220e bez dph...na to sa im mozem Citovat
rolbař Vloženo 24. Říjen 2011 Vloženo 24. Říjen 2011 fungovalo, jen by sis ho musel spínat sám, motorová jednotka ho neumí spínat. PTC je určeno z výroby jen pro diesel Citovat
M-a-r-e-k Vloženo 5. Listopad 2011 Vloženo 5. Listopad 2011 Ahojte, chtěl bych se zeptat, jaké jsou podmínky pro zapnutí PTC?. Mám O2 FL s climaticem a PTC se mi zapíná jenom při venkovní teplotě 5°C a méně, nezávisle na nastavené teplotě. Zajímalo by mě, jestli to jde nějak kódováním změnit, když je venku víc jak 5°C, tak celkem mrznu, než se ohřeje motor. Citovat
pajko Vloženo 23. Listopad 2011 Vloženo 23. Listopad 2011 chlopi kde je umiestnene ptc verzia E (can-bus), v servise sa tvarili tak akoby pri vymene trebalo rozobrat polku auta.... Citovat
jarin57 Vloženo 23. Listopad 2011 Vloženo 23. Listopad 2011 Vyhřívací člen přídavného elektrického topení -Z35-je to součást topení a je přístupná z levé strany u nohou řidiče.Demontáž je dost špatná,ale dá se.Ani se nedivím,že se v servisu tak tvářili... Citovat
pajko Vloženo 23. Listopad 2011 Vloženo 23. Listopad 2011 jarin diky...oni tvrdili ze to treba niekde od motora pomaly vyberat prevodovku a neviem co Citovat
rolbař Vloženo 23. Listopad 2011 Vloženo 23. Listopad 2011 jde to ven krásně, hlavně u OII, v takovém golfu V, VI je to zážitek Citovat
jarin57 Vloženo 23. Listopad 2011 Vloženo 23. Listopad 2011 tak kdyby to dělal poprvé,tak je to horší.Každá další demontáž už bude lepší.Ale i tak kroutit se pod volantem...no nic moc... Citovat
pajko Vloženo 28. Listopad 2011 Vloženo 28. Listopad 2011 a nevedeli by ste sem niekto hodit pls daky postup ako sa k tomu dostat? dost by mi to pomohlo, dakujem Citovat
wendyf Vloženo 29. Listopad 2011 Vloženo 29. Listopad 2011 Já ti to jenom nastíním jak jsem postupoval já na Octavii II 1,9TDI PD 2008: sundat kryt kolem vypínače světel, sundat malý kryt vedle volantu vpravo, sundat kryt pojistek vlevo z boku palubky, sundat velký kryt pod volantam co vede dolu k pedálům (zněj vyndat konektor na diagnostiku), sundat takový pěnový kryt nad pedálama, vydloubnout rámeček kolem řadicí páky, vyndat popelník a konečně sundat horní boční kryt tunelu co je vedle plynového pedálu. Pak jsem sundal plastovou krytku radiátoru topení (ta se potom musí uříznout, dělá zároveň ucpávku otvoru pro vložení PTC). Citovat
mark00 Vloženo 29. Listopad 2011 Vloženo 29. Listopad 2011 rikal sem si, ze bych si to tam taky nainstaloval, ale jak to ctu, tak to abych si na to vzal v praci dovolenu Citovat
wendyf Vloženo 29. Listopad 2011 Vloženo 29. Listopad 2011 Jenom to tak hrozivě vypadá, jinak je to práce na 15-20minut (myslím tuto demontáž) Citovat
mark00 Vloženo 29. Listopad 2011 Vloženo 29. Listopad 2011 takze abych pocital aspon s pulhodinku...preca enom bych to mel delat opatrne Citovat
wendyf Vloženo 29. Listopad 2011 Vloženo 29. Listopad 2011 Ona nejhorší práce je v motorovém prostoru (musí se natáhnout napájecí kabely): odpojit a vyndat akumulátor, demontovat držák akumulátoru (u mě je spojený se vzduchovým filtrem) a pak to prostrčení vodičů je už "brnkačka" Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.