Jump to content

wendyf

Uživatel
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About wendyf

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

676 profile views
  1. Mám motor 125kW předface a bez problémů po rovině 5-7km 90°C a teplota drží
  2. Pokud má auto audio systém tak ti rádio hrát nebude, potřebuješ adaptér: https://www.elcar.cz/adapter-pro-aktivni-audio-system-seat-skoda-vw-253200/?gclid=CjwKCAjwsan5BRAOEiwALzomX3Dnb4R2s0lYFw2gT7ghAAubuGNFFuV1Q6YZPpMGBuX9FkllQs-JfhoC--MQAvD_BwE
  3. Mám na svém Yeti 2,0 125kW model 2012 vpředu 1ZA (312x25) 1K0 615 301 AA, vzadu 1KS (272x10) 1K0 615 601 AA
  4. wendyf

    4x4 vydrz

    Na popud tohoto tématu jsem se vrhnul na výměnu oleje, filtru a očištění sítka čerpadla v haldexu. Mám najeto celkem asi 225 000km, auto dovezené před dvěma roky z německa, rok výroby 2011, po koupi proběhla výměna všech olejových náplní. Dnes vypuštěn olej z haldexu (po dvou letech a necelých 30 000km najetých), byl kalný. Filtr vyndaný - minimální zanesení (zbytečná výměna). Čerpadlo vyndáno - ani jsem ho nečistil a dal nazpátek (na sítku nic nebylo). Takže zbytečná práce a investice za filtr (starý jsem opláchl a schoval). Nevěřím, že by v předešlých servisech měnily filtr v haldexu, když t
  5. Na obrázku je to vpravo nahoře číslo 5
  6. Mělo by to být za schránkou spolujezdce
  7. Neměl bys tam mít tento olej: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052512a2-prevodovy-olej-1l-skoda-13721.html? Díl je vhodný pro Škoda Octavia 2 s motory: 2.0 TDI CR 103kW/140PS CFHC 02/2010 → 05/2013
  8. Tady je odkaz kde to řeší: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=286538&p=2939171
  9. Mám Yetiho od letošního března, přešel jsem na něj z Octavie II 1,9PD. Dle mého názoru je to bezva auto, sice je menší kufr (to je asi jeho jediná nevýhoda), ale je to o zvyku. Dobře se z něj nastupuje a vystupuje, dobrej výhled a přehled pro řidiče, ve městě se s ním dobře parkuje. Mám motorizaci 2l 125kW CR 4x4, od pondělí do pátku hrkám po městě, v pátek jezdíme na chatu na "hory" a už se těším na sníh, jak se na něm bude chovat. Výkon motoru na rozdávání - do kopce jede jako ďas i s naloženým vozíkem.
  10. Ty dva malý kolem vypínače světel a vpravo od volantu a jsou nacvaklý (tahem sundat) a pak už ty ostatní jsou šroubovaný (kromě toho pěnovýho krytu nad pedálama, ten je tam jenom zasunutý). Rámeček kolem řadičky je také jenom nacvaklý, pod ním jsou dva šrouby na vyndání popelníku a za popelníkem je jeden šroub držící ten boční kryt.
  11. Ona nejhorší práce je v motorovém prostoru (musí se natáhnout napájecí kabely): odpojit a vyndat akumulátor, demontovat držák akumulátoru (u mě je spojený se vzduchovým filtrem) a pak to prostrčení vodičů je už "brnkačka"
  12. Jenom to tak hrozivě vypadá, jinak je to práce na 15-20minut (myslím tuto demontáž)
  13. Já ti to jenom nastíním jak jsem postupoval já na Octavii II 1,9TDI PD 2008: sundat kryt kolem vypínače světel, sundat malý kryt vedle volantu vpravo, sundat kryt pojistek vlevo z boku palubky, sundat velký kryt pod volantam co vede dolu k pedálům (zněj vyndat konektor na diagnostiku), sundat takový pěnový kryt nad pedálama, vydloubnout rámeček kolem řadicí páky, vyndat popelník a konečně sundat horní boční kryt tunelu co je vedle plynového pedálu. Pak jsem sundal plastovou krytku radiátoru topení (ta se potom musí uříznout, dělá zároveň ucpávku otvoru pro vložení PTC).
  14. Půjde do Octavie II MR08 1.9 TDI namontovat elektrický topný článek PTC 1K0 963 235 E (starší provedení) nebo musí být to novější 1K0 963 235 F? Jedná se mi o elektrické zapojení, mechanicky by to mělo být jedno. Sehnal jsem to starší provedení s jednodušším zapojením do canu, ale nevím jak se bude motor chovat když to novější provedení má připojení do motorové jednotky. Máte někdo zkušenosti? Díky
  15. Vypadá to dobře,pokračuj a hlavně po dokončení nezapomeň dát odkaz. Díííík
×
×
  • Create New...