lukisvk Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Mam najazdene 44 000km, pri 45 000 bude vymena oleja+ vsetkych filtrov. Mam vsak dilemu s ktoru si neviem rady. Pozeral som na Palivovy filter a ten nema zaiden vypustny ventil na odvodnienie ako pri 1.9TDI, je tu teda otazka ci mam vymenit aj palivovy filter alebo ho vymenit az po 60 000km... Filter MANN vychadza na 27€ takze to nieje az taka ciastka, podstatne aby som neostal niekde stat v zime resp. nenastartoval. + Ak ho aj vymenim, ako mam odvzdusnit palivovy system, pripane ci staci stary odpojit a do noveho naliat naftu (ake mnozstvo?) a opet iba zapojit. Vopred vsetkym Dakujem za reakciu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Vymen palivovy-naftovy filter teraz nech nemas problemy v zime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukisvk Vloženo 19. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 mám taky 1.4 tdi, filtr normalně vyměn, pak jen otoč klíčem v zapalování, čerpadlo nasaje naftu, no a nastartuješ. Já to dělám furt a žadny problem. životnost filtru je těch 60, ale já ho měním po 40 Dakujem, toto som potreboval, tiez ho radsej vymenim skôr , pokazit tym nic nepokazim.. Takze iba vybrat stary, nasadit novy, otocit aby cerpadlo nasalo a nastartovat.. Dakujem, vymenu budem vykonavat pravdepodobne o taky tyzden az dva... dufam ze vsetko dobre pôjde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Takze iba vybrat stary, nasadit novy, otocit aby cerpadlo nasalo a nastartovat.. nezapomeň filtr prolít naftou, vejde tam cca litr, ale kdž tam narveš cca 7dc tak to bude stačit jináč při kvalitě dnešní ultra BIO nafty se sračkou, pardón řepkou není od věci ten palivám měnit dřív Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 nezapomeň filtr prolít naftou, vejde tam cca litr, ale kdž tam narveš cca 7dc tak to bude stačit jináč při kvalitě dnešní ultra BIO nafty se sračkou, pardón řepkou není od věci ten palivám měnit dřív Trosku si sa sekol!!! Kde chces naliat 0,7L az 1L nafty do palivoveho -naftoveho filtra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukisvk Vloženo 20. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 (editace) Trosku si sa sekol!!! Kde chces naliat 0,7L az 1L nafty do palivoveho -naftoveho filtra. :-P netusim kolko sa tam vojde ale na pohlad urcite nie tolko Editováno: 20. Červenec 2010, autor: lukisvk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 Trosku si sa sekol!!! Kde chces naliat 0,7L az 1L nafty do palivoveho -naftoveho filtra. jasný ujelo mi to já jsem si jen vybavil, že jsem tam dolejval cca 1/3 PETky a myslel jsem že 2L...asi to byla litovka no každopádně filtr zalejt naftou, ať se čarpadlo nenamáhá a nastartuje to na brnk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ahe Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 (editace) Není lepší tankovat přímo třeba Verva Diesel? Palivo + vzduch filtr, výměna po 90 000 km - skleróza Editováno: 24. Červenec 2010, autor: ahe 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.