Publikováno Srpen 1, 201015 r Zdravim, neporadil by mi někdo zda by bylo vhodné dát na auto sníženej podvozek od Einbachu snížení cca 30 mm a mít originální kolesa R15 Antares? dík moc
Srpen 1, 201015 r Jasně že můžeš , někteří maj i dokonce 17´´ a to už masáž na prdel i na auto 16´´´by byl ideál
Srpen 1, 201015 r Autor Tak s většíma kolama by to určitě vypadalo líp, ale tyhle antaresy se mi docela líbí. Nemá někdo snížený podvozek s 15tkama kolama? Pokud ano máte i někdo fotku?
Srpen 2, 201015 r Když já nevím - třeba Piškotův dráček je po snížení "chic", protože to je kraťas a linie kola a podběhu má v přiměřené vzdálenosti, kdežto Riperův "long" s kolama utopenýma do podběhů vypadá dost divně, nevím, co na tom snižování kdo vidí za zázrak designu... Navíc - až si s takhle sehnutým spodkem škrtnete někde o kanál třeba olejovou vanou...
Srpen 2, 201015 r Ibizu jsem měl 6cm vanou od země.... jinak řečeno krabička cigaret na stojato neprošla musela ležet na boku... Rooma mám zatím asi 8-9cm ale protože je tam celodekl od předu až po zadek tak je těch 6cm taky někde v místě kde je vana... Naprosto běžně škrtám v zimě o hrudky ledu a při nájezdu na obrubníky při prakování uložením zadní nápravy.
Srpen 3, 201015 r Ekkar:100 lidí 100 názorů a s těma kanálama se neboj,kličkujem i na rovný silnici Zážitek z dob dnes už téměř zapomenutých - můj nebožtík fotr jezdil na podnikovou rekreaci do jisté nejmenované vísky. I on byl "postižen" tuningovou vášní a tak jen co mu uplynula záruka na jeho tehdá nové Š105L se "třináctkama" (koupil tenkrát jednu z prvních "emkových"), už měl v garáži připravené krátké tlumiče i péra. Namontování těchto prvků pro něj byla otázka jednoho odpoledne - a asi týden nato jel na onu zmíněnou rekreaci - byl mašinfíra, měli to povinné od ROH. Do oné vísky vjel milý fotřík za traktorem, vezoucím plný "samosběrák" slámy - silnička je úzká, předjet nebylo jak, tak se coural "čtyřicítkou" za ním. A protože jel "natěsno", samozřejmě přehlídnul, že z vozovky trčí kanál, čerstvě připravený na zvýšení asfaltového povrchu novou obalovačkou - a "chytil o něj" příčkou pod převodovkou. Samozřejmě nedojel - celý agregát měl v momentě posunutý asi o 6cm dozadu - utržené uložení dolní příčky převodovky, ohnutá příčka motoru, vytržené šrouby této příčky ze skeletu... Měl kliku, že byl půl kiláku od zotavovny a že jeho kamarád vlastnil už v té době vlek na osobní auto - a vozidlo schopné takto naložený vlek odvézt, jinak by "stopětku" dopravoval domů nevím tenkrát jak... Pánové - fandím vám - ale BACHA...!!!
Srpen 3, 201015 r Autor to je pěkný zážitek a taky se to může někdy stát no. Hlavně by mě taky zajímalo jak na tom jsou třeba ložiska v kolech atd. prostě nápravy, když se to auto posadí trošku níž
Srpen 3, 201015 r Když posadím auto níž ta trpí celá karoserie, zejména potom horní uložení a také veškeré sváry v karoserii, interiér atd... Snížením vozu netrpí ložiska, to je součást neodpružené hmoty... Dalo by se polemizovat o ramenech... Ložiska, ramena a klouby a potom vše ostatní trpí nasazením větších kol s nizkoprofilovými pneu a zejména potom s nižším ET...
Únor 3, 201114 r Taky budu snižovat. Na zimu mám Antaresy 15" a na léto 16" Lantisi DaVinci Black. Takže to vidím jasně na Eibach -30mm. Měl jsem Eibachy jednou, V-Maxxi i KW, ale top byly Eibach. A navíc to byly červené Sportline myslím a ty byly -55/35. Upraveno Únor 3, 201114 r od Losky83
Únor 15, 201114 r Chci se zeptat, u TDi jsem měl problém s tím, že když se měnily tlumiče, tak přední pravý šel hodně špatně ven kvůli široké poloose. Jak je tomu u HTP?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.