kysa Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 Zdravim, neporadil by mi někdo zda by bylo vhodné dát na auto sníženej podvozek od Einbachu snížení cca 30 mm a mít originální kolesa R15 Antares? dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinsticky Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 Jasně že můžeš , někteří maj i dokonce 17´´ a to už masáž na prdel i na auto 16´´´by byl ideál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kysa Vloženo 1. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 Tak s většíma kolama by to určitě vypadalo líp, ale tyhle antaresy se mi docela líbí. Nemá někdo snížený podvozek s 15tkama kolama? Pokud ano máte i někdo fotku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 Tady je foto když tak po něm toužíš Kola 7x15 ET35 pneu 195/50,snížení -4cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kysa Vloženo 1. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 moc díky za fotku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 -35mm pružinama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Když já nevím - třeba Piškotův dráček je po snížení "chic", protože to je kraťas a linie kola a podběhu má v přiměřené vzdálenosti, kdežto Riperův "long" s kolama utopenýma do podběhů vypadá dost divně, nevím, co na tom snižování kdo vidí za zázrak designu... Navíc - až si s takhle sehnutým spodkem škrtnete někde o kanál třeba olejovou vanou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Ekkar:100 lidí 100 názorů a s těma kanálama se neboj,kličkujem i na rovný silnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Ibizu jsem měl 6cm vanou od země.... jinak řečeno krabička cigaret na stojato neprošla musela ležet na boku... Rooma mám zatím asi 8-9cm ale protože je tam celodekl od předu až po zadek tak je těch 6cm taky někde v místě kde je vana... Naprosto běžně škrtám v zimě o hrudky ledu a při nájezdu na obrubníky při prakování uložením zadní nápravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 Ekkar:100 lidí 100 názorů a s těma kanálama se neboj,kličkujem i na rovný silnici Zážitek z dob dnes už téměř zapomenutých - můj nebožtík fotr jezdil na podnikovou rekreaci do jisté nejmenované vísky. I on byl "postižen" tuningovou vášní a tak jen co mu uplynula záruka na jeho tehdá nové Š105L se "třináctkama" (koupil tenkrát jednu z prvních "emkových"), už měl v garáži připravené krátké tlumiče i péra. Namontování těchto prvků pro něj byla otázka jednoho odpoledne - a asi týden nato jel na onu zmíněnou rekreaci - byl mašinfíra, měli to povinné od ROH. Do oné vísky vjel milý fotřík za traktorem, vezoucím plný "samosběrák" slámy - silnička je úzká, předjet nebylo jak, tak se coural "čtyřicítkou" za ním. A protože jel "natěsno", samozřejmě přehlídnul, že z vozovky trčí kanál, čerstvě připravený na zvýšení asfaltového povrchu novou obalovačkou - a "chytil o něj" příčkou pod převodovkou. Samozřejmě nedojel - celý agregát měl v momentě posunutý asi o 6cm dozadu - utržené uložení dolní příčky převodovky, ohnutá příčka motoru, vytržené šrouby této příčky ze skeletu... Měl kliku, že byl půl kiláku od zotavovny a že jeho kamarád vlastnil už v té době vlek na osobní auto - a vozidlo schopné takto naložený vlek odvézt, jinak by "stopětku" dopravoval domů nevím tenkrát jak... Pánové - fandím vám - ale BACHA...!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kysa Vloženo 3. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 to je pěkný zážitek a taky se to může někdy stát no. Hlavně by mě taky zajímalo jak na tom jsou třeba ložiska v kolech atd. prostě nápravy, když se to auto posadí trošku níž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 Když posadím auto níž ta trpí celá karoserie, zejména potom horní uložení a také veškeré sváry v karoserii, interiér atd... Snížením vozu netrpí ložiska, to je součást neodpružené hmoty... Dalo by se polemizovat o ramenech... Ložiska, ramena a klouby a potom vše ostatní trpí nasazením větších kol s nizkoprofilovými pneu a zejména potom s nižším ET... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 (editace) Taky budu snižovat. Na zimu mám Antaresy 15" a na léto 16" Lantisi DaVinci Black. Takže to vidím jasně na Eibach -30mm. Měl jsem Eibachy jednou, V-Maxxi i KW, ale top byly Eibach. A navíc to byly červené Sportline myslím a ty byly -55/35. Editováno: 3. Únor 2011, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Hlavní je taky zajet po snížení na geometrii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 To jsem nikde nedělal a kola se mi sjížděly stejně. Ale je to asi lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Chci se zeptat, u TDi jsem měl problém s tím, že když se měnily tlumiče, tak přední pravý šel hodně špatně ven kvůli široké poloose. Jak je tomu u HTP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.