Tomáš Belina Vloženo 5. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2010 jak vyzkoušet automat?diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 Z vlastní zkušenosti: projet auto, aby se vše ohřálo. Pokud je motor ohřátý, je relativně ohřátá i skříň. 1, Zastavit a nechat zařazené D a stát na brzdě ... nesmí to jakoby škubat s autem, či se chvět - tzn. že spojka unáší a automat chce jakoby pořád ject. V počátcích to dělá třeba jen občas. Klidně to vyzkoušet 3x - nejlepší semafory. 2, pokud je zahřátej, zařadim P, pustim brzdu. Pak dám R otevřu si dveře, dám hlavu dolu k prahu a zařadim D ... když žadíš z D na R a ozve se kovový zvuk ( je něco špatně) 3, pokud dáš z P D a než přidáš plyn, převodovka tě kopne, je to špatně. Bod 1 a 3 znamenají, že tam někdo nevyměnil olej,nebo filtr (sítko) v automatu - u škodovek údajně po 60 tkm. Bod 2 znamená, že skříň je pomalu na odchodu.... bohužel někdo neměnil olej, nebo alespoň sítko :-( pravidelnou výměnou se to dá udržet. takový skříň má většinou něco nachozeno. Někteří budou oponovat, že ve škodovce se olej nemění. OK, jak chcete, ale sítko měňte prosím po 60 tkm. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LHombre Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Z vlastní zkušenosti: projet auto, aby se vše ohřálo. Pokud je motor ohřátý, je relativně ohřátá i skříň. 1, Zastavit a nechat zařazené D a stát na brzdě ... nesmí to jakoby škubat s autem, či se chvět - tzn. že spojka unáší a automat chce jakoby pořád ject. V počátcích to dělá třeba jen občas. Klidně to vyzkoušet 3x - nejlepší semafory. 2, pokud je zahřátej, zařadim P, pustim brzdu. Pak dám R otevřu si dveře, dám hlavu dolu k prahu a zařadim D ... když žadíš z D na R a ozve se kovový zvuk ( je něco špatně) 3, pokud dáš z P D a než přidáš plyn, převodovka tě kopne, je to špatně. Bod 1 a 3 znamenají, že tam někdo nevyměnil olej,nebo filtr (sítko) v automatu - u škodovek údajně po 60 tkm. Bod 2 znamená, že skříň je pomalu na odchodu.... bohužel někdo neměnil olej, nebo alespoň sítko :-( pravidelnou výměnou se to dá udržet. takový skříň má většinou něco nachozeno. Někteří budou oponovat, že ve škodovce se olej nemění. OK, jak chcete, ale sítko měňte prosím po 60 tkm. :-) Sítkem myslíte filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 je rozdíl automat-Tiptronic kde se olej nemění po 60.000km a DSG kde se mění spolu s filtrem-né sítkem po 60.000km(u starších Octávek) Jinak důležitá je funkce automatu u studeného motoru!!!!U zahřatého je to spíš OK jako u studeného!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanny84 Vloženo 17. Květen 2011 Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 Zdarec! Kolik stojí taková nová skříň na ten automat? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Květen 2011 Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 (editace) počítam takú polovicu z ceny auta Editováno: 17. Květen 2011, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 Oprava automatu vyjde cca 22-40 tisíc. Podle toho co všechno se bude měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanny84 Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 (editace) l.o.l to čumím, to je jak repase. Kua, a já si myslel, že ta skříň příjde na nějakých "hloupých" 5-8tis. kč. Jo a ještě jedna věc, jaký je kod výrobku té skříně? Sice, není to tak hrozné, dělá mi to jen u studeného motoru, jak jedu ráno do práce, když chci zařadit z P na D nebo R, tak mi zazní takový kovový "ťuk", ale nic hrozného ani hlasitého, zkusím to tu dát jako MP3 a řeknete mi pak, jestli je to zralé na výměnu či to tak má být (mimochodem, olej+filtr+sítko v převodovce jsem měnil minulý týden, auto má najeto 139tis.km) Editováno: 18. Květen 2011, autor: Fanny84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanny84 Vloženo 29. Květen 2011 Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 (editace) Zdarec, chlapi, nevím jestli to je přímo vada tiptronicu. Mám Superba 1.9TDi (96kw),r.v.10/2005,najeto 141tis.km (poctivých),automat. 1. Po každé (i za studena, či tepla) když zařadím řadící pákou do polohy "R", tak zpátečka zabere po 2-3 sekundách 2. Při prudkém zrychlení z místa (sešlápnutí plynového pedálu až dolů) tak jako by převodovka cukla mezi 2. a 3. rychlostním stupněm (poznámka: dělá mi to jen při prudkém zrychlení, jinak řadí plynule) Olej+filtry+sítko v převodovce byly měněny při 138tis.km (první majitel olej v převodovce neměnil). Jinak tyto výše zmíněné symptomy mi dělaly již při koupi auta, kdy mělo najeté 134tis.km, tudíž před výměnou oleje v převodovce (myslel jsem si, že ta výměna pomůže a nic ). Taky jsem slyšel, že to může být turbo... To jé mé 3. auto v automatu (měl jsem steptronic, tiptronic, DSG), ale toto jsem ještě nezažil. Žádnou chybu mi to na VAGU neukázalo. Děkuji předem za rady a pomoc, ať i dopředu vím, zda-li si mám připravit opět "ranec". Supík slouží jinak na jednotku Editováno: 25. Červen 2011, autor: Fanny84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanny84 Vloženo 25. Červen 2011 Sdílet Vloženo 25. Červen 2011 Znáte číslo dílu té klece? Děkuji moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanny84 Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 A ještě jedna maličkost. Znáte někoho nebo můžete doporučit, kdo se vyzná a opravuje tiptronic v okolí Ostravy? Děkuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.