tomassmekal Vloženo 21. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2010 Ahoj, prosím o radu. Naskytla se mi možnost výhodné koupě Felicie 1.6 55 kw, r. v. 1997 s najetými 79000 km. Od léta 2003 až do teď stála v suchu v garáži. Po celou dobu v ní zůstalo cca 10 litrů Nat.95. Do nádrže jsem dolil 7 litrů Carrery 100. vyčistil svíčky, zkontroloval pojistky, vyměnil baterku a pokoušel se felfu natočit. Točí, točí a motor nechce naskočit. Byli 2 náznaky, ale vůbec nic. Zundal jsem kryt, odpojil benzinovou hadičku a benzín stříkal. Nevíte, jak dál postupovat? Odčerpat benzin, dát nový a zkusit to znovu? Nebo něco jiného? Budu rád za každé rady, popřípadě i asistovanou pomoc. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex42 Vloženo 21. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2010 Nevravím, že je to to isté, ale podobné som riešil - dotyčný bol v ,,štátnych službách - # " na 3 roky a potom to nešlo naštartovať . Keď so sa pýtal čo sa posledné dialo a pod ... ako z chlaptej deky povedal čo a ako ....Benzín sme komplet vymenily a šlo to na prvý šup . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomassmekal Vloženo 21. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2010 (editace) JJ, to me napadlo jako jediny odcerpat a dat tam novej benzin. Jaky je nejjednodussi postup? Sundat kryt, odpojit hadicku od cerpadla, dat ji napr. do petky a pak otacet klickem a cerpadlo mi melo davat benzin? Nebo postupovat jinak? Editováno: 21. Srpen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex42 Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Treba vybrať relé pre čerpadlo paliva a nahradiť ho vodičom - vypínačom - či niečim- čím budeš ovládať napájacie napätie pre čerpadlo . Či odpojíš hadičku na výstupe čerpadla - pri nádrži, alebo až v priestore motora- je na Tebe ......Pripadá mi to byť jednoduchšie ako veľakrát cvakať kľúčikom .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sotek Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Svíčka je mokrá nebo suchá? Zjisti zda to je tím že tam nejde benzín, nebo to nepálí. Nikde jinde by to být nemělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Staré "olovnaté" benzíny vydržely v nádrži léta, pokud k nim neměl přístup vzduch, ani moc nezvodnatěly. Nové "bezolovo" se zkazí už za cca 2 roky - jestli Feli stála 7 let, je to na totální vylití nádrže, propláchnutí celé soustavy čerstvým palivem - a pak by to mělo blafnout... Jinak problémy může dělat i imobilizér, obzvlášť jestli se s klíčem udeřilo - chce to zkusit všechny dostupné klíče k autu, Feli z téhle doby už měla "immo čip" v klíči. Určitě by ale i při vypínajícím immo jevila snahu chytit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 při špatnym immo by chytla a zdechla, jinak vysát starej benzin, vyměnit filtr palivové a dát nové benzin, svíčky bych dal taky nový. radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomassmekal Vloženo 24. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 (editace) Tak problém nalezen - nefunkční palivové čerpadlo. Teď už jen vyměnit a jede se. Jinak už i chvíli běžela. Jen ventily trošku zatuhly.-Kdyby to byl olítanej a zrezlej kousek, tak na to kašlu, ale 79000 km mě přinutilo jít do ní. To se nebavím o tom, že rez nepoznala ani na jednom místě. Editováno: 26. Srpen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 jojo to sou parádní kilometry, vyměnil bych aji oleje ať si vrní v novým čistým radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Nejen oleje - po 7 letým odstavení budou určo vlastnosti chladicí směsi i brzdové kapaliny kdesi v (_!_), takže vyměňovat, vyměňovat a ještě jednou vyměňovat... Asi to bude chtít i gumy a to včetně rezervy, abys měl stejnou značku i dezén kvůli nějaké kontrole na cestě - i kdyby stála celou tu dobu na špalkách a kola měla vyvěšený v luftě, směs gum "zestárne" a pak nemá ty potřebný vlastnosti - pozná se to při prudším zabrždění, starší gumy jak cca 4-5 let často kloužou jak namydlený - DROLÍ SE, MRCHY!!! A jestli stála na kolech, tak i při sebevětší péči bude mít "proleženiny" - plošky na běhounu, který budou "dupat" jako "vobutej vagón" s ploškou na kole (nádražáci znají) ... Dál stěrače - minimálně dát nové gumičky, Regumem nebo aspoň glycerínem z kosmetiky bych máznul všecka gumová těsnění kolem dveří a kufru + haubny, při té výměně brzdovky bych se určitě podíval i na destičky, kotouče a pakny v bubnech, geometrii a vůli v čepech i v řízení... Hadičky na palivu, brzdové trubky, hadice chlazení + topení kolem motoru - těsnost! Hadice k posilovači - to samé! Nevím jak na tom budou tlumiče a péra - minimálně nechat prověřit, výměna asi nebude tak horká - minimálně u pružin. Nebude toho málo, těch "malých a méně důležitých kontrol a přimáznutí" - stahovače okýnek (strouhané mýdlo nebo strouhaný parafín) , zámky dveří, kapoty i kufru ( vše grafitka & Konkor - NEZMRZNOU!), panty (Konkor), mechanismy posouvání a nastavování sedadel (parafín), seřizování světel, kontrola žárovek a celé elektriky (nevíš, kolik myší nebo kun v autě nocovalo), účinnost topení/větrání (přimlouvám se za přimáznutí ložisek motoru ventilátoru - výrobce tvrdí, že mazat netřeba, mám ale ověřeno, že za kapku oleje budou neskonale vděčná tišším chodem). ... A milión a jednu dalších maličkostí, na které Tě upozorní vrzání, skřípání, buchot nebo neochota vykonat požadovanou funkci bez protestů hned na poprvé. Ale to asi víš, když sis takovouhle věc uvázal na krk - takže jen popřeju : HODNĚ ZDARU! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomassmekal Vloženo 24. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 (editace) Ahoj, dekuji za rozsahle rady.....no felda ma jeste co pred sebou..takhle vypada dobre, ale prace na ni bude az az. Ja sice mam jeste druhy auto 3 letou kiu picanto, ale druhy auto potrebuji na vsedni litani s dobrou cenu nahradnich dilu a na praci, proto jsem sel do feldy. Vzdycky se da prodat, ale jak jsem rikal, je to kousek, kterej ma malo natoceno, mit to pres 150000 km, tak do toho nejdu. Chtel bych se vejit do 10000 Kc s praci a materialem, pochopitelne i vic, pokud je to treba. Radeji mam jistotu. Editováno: 26. Srpen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Do 10 000,- se vejdeš opravdu jen se základem - už ty nové gumy Ti naboří rozpočet řádsky, i když budeš kupovat protektory z Baumaxu (znám je, koupil jsem v minulosti z čiré okamžité nutnosti rychle mít auto přezuté - a zhnuseně vrátil, protože oba praskly druhý den po namontování v boku karkasu - byly to nějaké šitky, jasně, 99% jich bude použitelných - ale já se spálil)... Jinak počítej se vším všudy odhadem 20 000,- CZK - protože některé věci si prostě sám doma neuděláš, pokud tedy nejsi vybavený automechán... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomassmekal Vloženo 25. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 (editace) No jsem na to sam zvedav....mam nastesti pristup k dilum se 40 % slevou, takze by se mohla udelat i nejaka dobra cena. Editováno: 26. Srpen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 nezapomeň že 1.6 má rozvoďák....radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomassmekal Vloženo 26. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 (editace) jj, rozvodama zacinam jako prvni. Proste chci dat jednorazovy velkej vydaj a mit klid. Editováno: 26. Srpen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.