Publikováno Srpen 23, 201015 r Tak jsem podle návodu na jednom webu vylepšil chlazení IC na své octávii. Líbila se mi varianta dvouřadá viz. foto (mám 11 žeber po 2cm) Osobně mě práce trvala cca 4h volnějšího tempa. Nejvíc času mi zabralo vyměřování a pak to nahřívání horkovzduškou. Nožem jsem propíchl plast na začátku žeber a platkem pilky prořízl. Pak už následovalo nahřívání a rovnání žeber. Zatím nemůžu porovnat zlepšení chlazení, ale i tak to vypadá dobře. A aspon se můžou chladit líp brzdy ...
Srpen 25, 201015 r petropos - tady je snad téma o křídle? btw už je po laku, jen přilepit! Tady je téma KEVVIN !!!
Září 2, 201015 r taky se na to chystám... a ten nákres s rozměrama mřížky je dobrej,a bude se hodit... ale po pravdě řečeno,by si moje auto zasloužilo FMIC...ale investovat tolik peněz do stařenky se mi jeví jako zbytečný...
Září 6, 201015 r Autor notobi - Z čeho jsi splašil ty mřížky? Taky jsem přemýšlel o vyříznutí, ale neměl jsem mřížky. Jinak účinnost je určitě stejná. petropos - A co tě nepřešlo? mva1 - Záleží, kolik máš peněz
Září 13, 201015 r Tak jsem se na to svoje IC díval... Je zvenku celej zablitej od oleje... Takže to budu muset v budoucnu nějak řešit...
Říjen 21, 201014 r notobi - Z čeho jsi splašil ty mřížky? Taky jsem přemýšlel o vyříznutí, ale neměl jsem mřížky. Jinak účinnost je určitě stejná. Mřížka je z poškozenýho podběhu AUDI Q7 nedá se sehnat jinak než z bouračky (je součásní podběhu)a já měl to štěstí, že mi jí kolega z práce nechal z poškozenýho podběhu. pak stačilo jen vyměřit a trošku poupravit Upraveno Říjen 21, 201014 r od notobi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.