Taky se přidám ke komunitě majitelů rachtajících Octávek.
Minulý rok jsem měnil obě přední pružiny (obě byly prasklé),a kvůli rachotu od přední nápravy jsem nechal minulý týden na předku vyměnit uložení stabilizátoru a obě kosti - žádná změna : rachtání, rachtání, rachtání ...
S technikem jsme s autem nad hlavou lomcovali vším, co jsme na podvozku našli a na nic jsme nepřisli.
Když auto slojí, tak s ním můžu hejbat, skákat po tažným, po haubně, kroutit volantem - a ticho.
Stačí ovšem vjet do malé díry, přez retardér a nebo rychle hýbat volantem do prava a do leva - a ozývá se takový divný rachot - přirovnal bych to, jako když zakvrdlám plastovým kalíškem, v kterým jsou zubní kartáčky (dlouhodobě experimentováno).
Ráno, čerstvě po vyjetí je ten zvuk daleko intenzivnější, než třeba po 20 kilometrech - jakoby se někde něco oběhalo a šlo to tišeji.
Takže v rámci prevence též uvažuji o výměně horního uložení - ale technik si myslí, že tím to nebude.
A teď babo raď.