octavia73 Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 Ahoj začaly se mi sjíždět přední gumy zevnitř.Geometrie a čepy vpořádku.Nevíte čím to muže být?Nikdy to nedělalo.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 to se mi nezdá, kde a kdo ti měřil geo? co máš za gumy a na kolik hustíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 Důležité je kolik hustíš!!! Stavalo se mi také, začal jsem hustit 2,5-2,7 a v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 Ale zase když je to tvrdší nesjíždí se celá guma více tedy rychleji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajman Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 Taky dávám předky 2,5, zadky 2,2 - 2,3 a zdá, že gumy víc vydrží. Mám 225/45/R17, GY Excellence, na nich najeto dvě sezóny, ca 15 tis. km a vzorek 6 mm. Myslím, že moderní gumy se těžko přehustí v tom smyslu jako dříve, že se vyboulil střed a více se sjížděl. Naopak při podhuštění je cítit, jak se tomu autu nechce, jak to má odpor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 něco na tom ještě přeci je...jestli přehustíš tak se víc sjíždí prostředek a naopak boky při podhuštění...hlavně chlapi záleží jaký má kola a motor...já s 1,6 a 225/45 R17 v létě, bych měl chustit na poloviční 2,1 př a 2,0 zadek...hustim 2,2 př a 2,2 zadek...mam GY F1 viz foto v sekci Vaše OII - tomcatova REDOCTA...šípovitý...na nich přes 15t a stále rovnoměrnej vzorek a víc jak 6 mm... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia73 Vloženo 26. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Ahoj mám 205/55 R16 Dunlop SP Sport 01,koupené 12.6.2009 a hustím podle návodu 2.1 předek a 2.0 zadek,Octavia II 1.9TDI sedan. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Ahoj mám 205/55 R16 Dunlop SP Sport 01,koupené 12.6.2009 a hustím podle návodu 2.1 předek a 2.0 zadek,Octavia II 1.9TDI sedan. Zkus přidat na předku pár desetin. TDI motor je poměrně těžký a 2.1 mi přijde málo. Já osobně hustím vždy o 0.2 více než udává návod a vše je v pohodě - gumy se sjíždí rovnoměrně, snížení komfortu nepociťu, možná je i trochu nižší spotřeba. Pro gumy je nejhorší podhuštění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pištáčik Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Tiež som jednu sezónu hustil 2.7 v predu a výsledok bol ten, že z vnútornej strany boli predné pneumatiky viac ojazdené. Škoda, mohli ešte jednu sezónu vydržať. Teraz hustím podľa návodu a ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 moc bych nepřehuštoval a naopak...jestli jezdíš permanentně s 2,1 předek a 2,0 zadek a nekontroluješ to a ani nefoukáš když vás jede víc nebo máš plno...tak by to mohlo být tím...kor s tou naftou na nápravě... Každopádně jestli to máš hodně sjetý, tak dokaď nedáš nový gumy, který budeš hustit předpisově, moc asi nezjistíš...auto podle toho co píšeš máš od novoty a pokud ho pilotoješ jen ty, tak asi víš jestli by mohla být od nečeho natuklá geo...ta se sama od sebe nerozhází Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Nevím zda ti to pomůže, ale u tohoto druhu pneumatik eviduju úplně stejný problém. Po prvém roce používání vnitřky předních 16" pneu sjeté. U zimních 15" vše v pořádku.Geometrie byla v pohodě, čepy taky.Proto jsem po debatě celý problém přisuzoval skladbě pneumatiky Dunlop. Pneu již mají něco za sebou, proto jsem se přichystal na novou sadu. Proběhl repas celé přední nápravy, tlumiče i pružiny - byly KO,ložiska - větší vůle, taky KO. Můj názor na celou věc je,že vliv na sjíždění v mém případě měl ne zrovna ideální stav přední nápravy. Nechej si vše ještě jednou překontrolovat a hlavně dodržuj "předepsaný" tlak v pneumatikách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 No ja mam rovnaky problem. Hučí mi od prednej nápravy. Ložiská vymenené. A Pozrel sme gumy a zjazdene vnitřky. Dunlop Sport SP01, 205/55 R16. Tak sa to ide pozerat do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
budula Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Ahoj začaly se mi sjíždět přední gumy zevnitř.Geometrie a čepy vpořádku.Nevíte čím to muže být?Nikdy to nedělalo.Díky Ahoj, mě se sjížděly přední pneu také vnitřkem, udělal jsem geometrii a nepomohlo to. Potom jsem nechal vyměnit popraskané silentbloky na předních ramenech (ty zadní, dají se vylisovat) a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoro55 Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Je to dávno, co jsem to tu psal. Sjely se mi také vnitřní strany. viz foto (pneu měla jen 21 tis km). Geometrii jsem měl v pořádku. Moje ojetí je způsobeno stylem jízdy tj. smýkání předních kol v zatáčkách. Když si zatočíte kola do plného rejdu, tak jde jasně vidět záklon kola. A čím širší pneu, tím se ta vnitřní hrana pneu více sjíždí. Krajní hrana se nesjíždí, protože se na vnitřku zatáčky jen lehce dotýká vozovky odstředivou silou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia73 Vloženo 27. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 A na kolik mi doporučujete hustit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Když to budeš hustit podle štítku na víku od nádrže tak by to mělo být OK. Já jezdím z 95% ani ne prázdnej ale ani ne narvajnej tak to hustím mezi ty udávaný hodnoty. Od jara mám nový gumy, najeto 8tkm a vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 Když to budeš hustit podle štítku na víku od nádrže tak by to mělo být OK. Já jezdím z 95% ani ne prázdnej ale ani ne narvajnej tak to hustím mezi ty udávaný hodnoty. Od jara mám nový gumy, najeto 8tkm a vše OK. Myslím si že základem je uveřejnění motoru. Pokud ma naftu tak podle štítku se mu budou gumy sjíždět. Nejlepší se kouknout na internetové stránky výrobce pneu které jsou nazuty, a tam si vyčíst správné huštění těchto pneu. Ale jak jsem tu už psal nejlepší pro naftu je 2,5 předek i zadek. Navíc podloženo 2 servisy + 4 pneuservisy. Sem nelenil a šel jsem se zeptat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 29. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2010 Základ má tazatel uveden v jednom z příspěvků a na to sem taky reagoval protože mám logicky stejný Připomínka na výrobce gum je už o něčem jiném Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 29. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2010 No ja som na skúšku nahustil na 2,5. Auto hučí dalej. Prehodil som predné a zadné gumy, nepomohlo. Ale zda sa mi pocitovo take menej stabilné a skákavé pri vyšších ryclostiak pri to prehustení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia73 Vloženo 2. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2010 A neznáte někdo nějakého dobrého mechanika přes tu geometrii a nápravy kol na moravě a okolí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 4. Září 2010 Sdílet Vloženo 4. Září 2010 No ja som na skúšku nahustil na 2,5. Auto hučí dalej. Prehodil som predné a zadné gumy, nepomohlo. Ale zda sa mi pocitovo take menej stabilné a skákavé pri vyšších ryclostiak pri to prehustení. Pokud gumy hučí je to hlavně typem pneu, směrový dezén bývá hlučnější, případně ojetím. Je třeba pravidelně prohazovat předek se zadkem. Doporučuje se to zhruba po 6 tis. km, ale závisí to i na typu pneu a způsobu jízdy. Při razantnější jízdě brzda plyn častěji. Na předních gumách se projevuje akcelerace i decelerace, sjíždějí se tedy relativně rovnoměrně. Na zadních se projevuje pouze decelerace, brždění. To znamená, že na dezenu příčných bloků vzniká něco jako pilka a je třeba to občas na předku srovnat. Pouhým prohozením předku se zadkem hlučnost hned nezmizí, chvíli to trvá. Dá se to urychlit občasnou razantnější akcelerací. Podívej se v jakém stavu máš vzorek, stačí přejet rukou tam a zpět a tu pilku ucítíš. O II má sama o sobě dost hlučný podozek. Pokud někdo hledá akustický komfort, musí volit tiché pneu. Tragédií na tomto voze jsou např. Barum Bravuris 1. generace. Jinak hustím podle předpisu výrobce a ok. 2,5 na předku je podle mne moc. Zhorší to komfort, guma se bude více sjíždět uprostřed a celkově se sníží životnost nápravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Září 2010 Sdílet Vloženo 5. Září 2010 Tak barum bravuris 1gen.jsem měl 3 roky a byl jsem s něma maximálně spokojenej a že sem je nešetřil. Najeto asi 40tis.km.Teď mám Barum bravuris 2 a taky spokojenost.Je to hold na každým jak s tím jezdí a jak se k nim chová a kde s nima jezdí.Mě vyhovujou z toho důvodu že jsou měkčí a perfektně držej za mokra i za sucha.Nehledě na to že se daj sehnat za rozumnou cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 Tak barum bravuris 1gen.jsem měl 3 roky a byl jsem s něma maximálně spokojenej a že sem je nešetřil. Najeto asi 40tis.km.Teď mám Barum bravuris 2 a taky spokojenost.Je to hold na každým jak s tím jezdí a jak se k nim chová a kde s nima jezdí.Mě vyhovujou z toho důvodu že jsou měkčí a perfektně držej za mokra i za sucha.Nehledě na to že se daj sehnat za rozumnou cenu. Já na nich mám přes 30 tis. a ještě mají vzorek min. 5 mm, jsou tedy zhruba v polovině životnosti. Jediné co mi na nich vadí je jejich hlučnost, něco takového jsem ještě nikdy neměl. Na druhou stranu, kolega je měl na 15 let starým BMW řady 5 a spokojen. O II má prostě hlučný podvozek, to je nakonec všeobecně známo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Tak problem bol v znicenych silenblokoch vpredu, aj vzadu, takze sa mi zodrali gumy zvnútra. A tie potom hučali. Takže vymenene silenbloky, spravena geometria, nahodene stare zomne gumy na skusku a je to rozdiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia73 Vloženo 21. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Tak problem bol v znicenych silenblokoch vpredu, aj vzadu, takze sa mi zodrali gumy zvnútra. A tie potom hučali. Takže vymenene silenbloky, spravena geometria, nahodene stare zomne gumy na skusku a je to rozdiel. Ahoj a kolik tě to stálo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.