Fredy Vloženo 1. Červen 2006 Vloženo 1. Červen 2006 Č poviete na tieto sviečky?? Máte ich niekto? Uvažoval som, že ich nahodím. Citovat
Mav Vloženo 20. Červen 2006 Vloženo 20. Červen 2006 Jsou dobrý, NESMÍŠ mít chip, kvůli chlazení elektrody, jinak - byly vyvinuté speciálně pro tento motor. Citovat
bobocop Vloženo 20. Červen 2006 Vloženo 20. Červen 2006 na ktorý motor, mne by šli ? čo stoja ? Citovat
bobocop Vloženo 20. Červen 2006 Vloženo 20. Červen 2006 mám to, vypadajú good ale či aj v skutočnosti sú : http://www.brisk.cz/index.php Citovat
krysarr Vloženo 20. Červen 2006 Vloženo 20. Červen 2006 Jsou dobrý, NESMÍŠ mít chip, kvůli chlazení elektrody, jinak - byly vyvinuté speciálně pro tento motor. Zeptam se i tady, proc bych nesmel mit cip? Svicky uz mam tyhle druhy, cip mam rok a v pohode Citovat
Host Guest_Mav Vloženo 21. Červen 2006 Vloženo 21. Červen 2006 Jsou dobrý, NESMÍŠ mít chip, kvůli chlazení elektrody, jinak - byly vyvinuté speciálně pro tento motor. Zeptam se i tady, proc bych nesmel mit cip? Svicky uz mam tyhle druhy, cip mam rok a v pohode Už se stalo, že do motoru ukápla stříbrná elektroda, protože už z principu je vnitřní elektroda tohoto zajisté vynikajícího českého vynálezu hůře chlazena, než otevřené typy. Jezdil jsem je na Š-120 s elektronickým zapalováním a tam byl přínos dosti znát, hlavně v otáčkách od 2800/min šla oproti víceelektrodovým Boschkám za plynem jako ďas, měl jsem je přímo z vývoje z Brisku, dělají tam borci!!. O tom, že bys při aplikaci tohoto typu svíček neměl mít chip, píší i v manuálech továrny. jinak vzrábí pro chipované vozy svíčky s ručně pilovanými držáky vnějších elektrod kvůli lepšímu proudění směsi k vnitřní elektrodě. Ta 120 ca měla s těmito typy sametovější běh. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.