Publikováno Srpen 27, 201015 r Prosím poraďte. Mám Škoda Octavia 4x4, 1.9TDI, 74kW, nečipovaný, r.v.2005, najeto 90000. Při otáčkách 2300-2400 se ozývá dunění nebo vibrace, jsou spíše slyšet než třeba cítit z řadící páky nebo pedálu spojky. Je to závislé na zařazeném převodovém stupni, nevíce to dělá na 6, méně na 5,4, na 3 skoro neznatelně. Duní to i když přidávám plyn, i když brzdím motorem. Na těchto otáčkách jsem schopen vyladit sešlápnutí plynu tak, že to přestane. Pokud mám vyřazeno a motor vytočím na tyto otáčky, vibrace nenastanou. Dunění je slyšet více na zadních sedadlech než na předních, ale to může už být způsobeno spíše akustikou kabiny. Na výkon motoru ani spotřebu to nemá žádný vliv. Při vypnutí motoru se žádné zvuky neozvou. Prošel jsem všechny možné diskuze, ale nic jsem nenašel. Výfuk jsem zkoušel, tím to není. Pokud s tímto máte někdo nějaké zkušenosti, prosím poraďte.
Leden 31, 201114 r Mám úplně stejný problém. Oktavia r.v. 2007, 4x4 2.0 TDI najeto 70 tisíc kolem 2200 otáček při sešlápnutí plynu nepříjemné dunění nejvýce cítit na zadních sedadlech kdy je cesta po dálnici víc než nepříjemná. Dělá to i při vyšlápnutí plynu z kopce. Nejvíce na 6tý stupeň na dálnici. Na dvojku nebo trojku je to v pořádku. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Nikdo nemá stejný problém který už případně vyřešil? Děkuji Prosím poraďte. Mám Škoda Octavia 4x4, 1.9TDI, 74kW, nečipovaný, r.v.2005, najeto 90000. Při otáčkách 2300-2400 se ozývá dunění nebo vibrace, jsou spíše slyšet než třeba cítit z řadící páky nebo pedálu spojky. Je to závislé na zařazeném převodovém stupni, nevíce to dělá na 6, méně na 5,4, na 3 skoro neznatelně. Duní to i když přidávám plyn, i když brzdím motorem. Na těchto otáčkách jsem schopen vyladit sešlápnutí plynu tak, že to přestane. Pokud mám vyřazeno a motor vytočím na tyto otáčky, vibrace nenastanou. Dunění je slyšet více na zadních sedadlech než na předních, ale to může už být způsobeno spíše akustikou kabiny. Na výkon motoru ani spotřebu to nemá žádný vliv. Při vypnutí motoru se žádné zvuky neozvou. Prošel jsem všechny možné diskuze, ale nic jsem nenašel. Výfuk jsem zkoušel, tím to není. Pokud s tímto máte někdo nějaké zkušenosti, prosím poraďte.
Srpen 3, 201114 r Ahojte, podarilo se vam zavadu identifikovat? mam stejny problem, nicmene co jsem zjistil je to, ze pri nastartovani a otevreni kapoty jdou vyfukove plyny nekudy ven. technik zatim nedokazal zjistit kudy. mel podezreni na ERG Ventil, ale ten se vymenil a porad stejny problem. rikal, ze to muze mit spojitost diky za to, jestli vy jste jiz zavadu odstranili a jak T.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.