kapo1222 Vloženo 10. Září 2010 Sdílet Vloženo 10. Září 2010 V prvom rade sa ospravedlnujem ze som zalozil novu temu a temu ktoru som uz raz zalozil len mi ju zrusili. Takze zdar pani. Mam skoda octavia 1.9 TDI PD 4x4 r.v 2001 Moj problem: Pri studenom starte mi kolisu otacky. ked nastartujem tak otacky su cca 950 a potom klesnu na cca 900 a zase sa vratia na 950. takto to roby asi nejake dve minutky potom to prestane. A auto mi pri starte aj trochu podymuje. Ako nahle ma auto prevadzkovu teplotu motor vypne a nastartujem kolisanie otacok je prec - vsetko ide ako ma. Neviete cim by to mohlo byt??? Dakujem za vase rady a odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 15. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2010 Vcera som bol pri mechanikovi napichol to na VAG a chyby ziadne. Potom zistil ze je zlomena plastov TYCKA na vetily ktora , krd zhasinate motor tak zastavy privod vzduchu do motora vymenil mi to. Dnes auto startujem- studeny start a co?? otacky stale kolisu ale uz kratsie. Nikto sa nestretol stakymto niecim???? dakujem za vase rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Decimus_75 Vloženo 15. Září 2010 Sdílet Vloženo 15. Září 2010 Me to dela take, zrejme to bude v poradku. Vymenou vahy vzduchu se rucicka trosku stabilizovala. Na vagu zadne chyby. Cus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 16. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2010 Me to dela take, zrejme to bude v poradku. Vymenou vahy vzduchu se rucicka trosku stabilizovala. Na vagu zadne chyby. Cus No ja mam vahu menenu asi pred mesiacom. A 3 dni po tom mi zacalo robyt toto. Zeby to bolo vahou vzduchu??? Ale ak nahodou ano ma vaha spolocne nieco stym ze auto viac dymi ked kolisu tie otacky??? a zeby to robylo iba pri studenom starte??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...