remus1 Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 No paráda. Jseš přímo z HK? Chtěl bych změnit asi jenom podsvícení ciferníků na modrou a zbytek nechat tak jak je. Sám to asi nezvládnu. Pokud bys byl ochotnej to zmaknout tak bych byl opravdu rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavka19tdi Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Tak konecne se chystam o vikendu vymenit i ledky v palubovce,nekde jsem cetl ze pri oddelani napajeni s palubovky se vymazou setvisni intervaly.Je to pravda?Pokud ano ,da se rezetovat servisni interval ,ikdyz jeste neukazuje provest servis a tim se nastavit opet sevisni interval od zacatku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Tak jsem si dneska hrál s podsvícením budíků, ale bohužel jsem polovinu diod zničil. Zatím svítí jenom tachograf. Otáčkoměr přijde ještě jednou na řadu. Nemáte někdo zaručenej návod jak nejlépe pájet SMDčka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Tak jsem si dneska hrál s podsvícením budíků, ale bohužel jsem polovinu diod zničil. Zatím svítí jenom tachograf. Otáčkoměr přijde ještě jednou na řadu. Nemáte někdo zaručenej návod jak nejlépe pájet SMDčka? S citem Ale je mi celkem záhadou, jak je ti daří ty SMDéčka zničit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 (editace) servisní intervali se nesmažou Editováno: 20. Říjen 2006, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Tak jsem si dneska hrál s podsvícením budíků, ale bohužel jsem polovinu diod zničil. Zatím svítí jenom tachograf. Otáčkoměr přijde ještě jednou na řadu. Nemáte někdo zaručenej návod jak nejlépe pájet SMDčka? S citem Ale je mi celkem záhadou, jak je ti daří ty SMDéčka zničit No jestli na to jde trafopájkou... tak ani ten největší cit nepomůže ikdyž i takoví kovbojové se najdou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 mimochodem... řešil tu někdo (a vyřešil) proč teplota a palivoměr svítí slabě, pokud není nastartováno ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavka19tdi Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 (editace) servisní intervali se nesmažou Dik,tak se do toho pustim.Jsem rad ze inter.servisu se nezmaze. pro RENUS1:presne tak jak rika LUKASH. Doufam ze to pajis mikropajkou a ne 100W pistolkou Editováno: 20. Říjen 2006, autor: octavka19tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 mimochodem... řešil tu někdo (a vyřešil) proč teplota a palivoměr svítí slabě, pokud není nastartováno ? pretože su 4 do serie a odpor ajked na ostatnych cifernikoch je to tak isto ale tam su ine (slabšei) odpory pretože tie diody musia osvietiť viac ako tu teplotu a palivo. preto ak tam daš biele diody ktore maju vyššie pracovne napätie tak tych 12V na 4 diody + odpor je malo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Jo to bude ono... mě spíš zarazilo, že se to změní když člověk nastartuje... ale vlastně, když nastartuje, tak se zvýší napětí v palubní síti... tak to bude ono jinak ještě jsem tu četl ohledně inverzního displeje u hodin (počítadla kilometrů) - jde to udělat, když se sloupne původní polarizační folie a nová se nasadí otočená o 90° - a hurá máme tu inverzní displej... ale to jen tak na okraj - piplal jsem se tím před lety na 5110 a vypadalo to celkem dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Pájku používám 30W hrotovou. Ta na to snad musí stačit. Doufám jen, že zrada není někde jindě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Pájku používám 30W hrotovou. Ta na to snad musí stačit. Doufám jen, že zrada není někde jindě. Tak jestli ti nesvítí celá jedna polovina, tak je pravděpodobnější, že diody jsou v sérii a jednu máš naopak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavka19tdi Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Tak potrebuji zase pomoc ,tak uz mam palubovku venku a ted patram jak dostat ty rucicky ven abych se dostal k ledkam,staci jen zabrat nahoru a vytahnout je z meraku?Nebo se musi nekde neco povolit.Predem moc dik za pomoc.Uz jsem tak blyzko a pritom tak daleko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Tak potrebuji zase pomoc ,tak uz mam palubovku venku a ted patram jak dostat ty rucicky ven abych se dostal k ledkam,staci jen zabrat nahoru a vytahnout je z meraku?Nebo se musi nekde neco povolit.Predem moc dik za pomoc.Uz jsem tak blyzko a pritom tak daleko Spousta lidí říká jemně uchopit a vytáhnout ji z osky, nicméně mě to teda vůbec nešlo, byl to boj a pomohly až kleště. Ale nic to nemění na tom, že ty ručičky musíš prostě "vyrvat", neboj, nic se s tím nestane. Jen nezlom tu osku, to by bylo maso. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavka19tdi Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Tak potrebuji zase pomoc ,tak uz mam palubovku venku a ted patram jak dostat ty rucicky ven abych se dostal k ledkam,staci jen zabrat nahoru a vytahnout je z meraku?Nebo se musi nekde neco povolit.Predem moc dik za pomoc.Uz jsem tak blyzko a pritom tak daleko Spousta lidí říká jemně uchopit a vytáhnout ji z osky, nicméně mě to teda vůbec nešlo, byl to boj a pomohly až kleště. Ale nic to nemění na tom, že ty ručičky musíš prostě "vyrvat", neboj, nic se s tím nestane. Jen nezlom tu osku, to by bylo maso. Diky,jdu na to .Drz mi palce at to nepose.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Pájku používám 30W hrotovou. Ta na to snad musí stačit. Doufám jen, že zrada není někde jindě. Tak jestli ti nesvítí celá jedna polovina, tak je pravděpodobnější, že diody jsou v sérii a jednu máš naopak. Pravděpodobně to vypadá, že mám opravdu jednu obráceně. Všechno svítí krom stupnice na otáčkoměru. Fakt se z toho asi zblázním. Raději jsem se na to měl vykašlat. Doufám, že nemůže být poškozenej tišťák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Pájku používám 30W hrotovou. Ta na to snad musí stačit. Doufám jen, že zrada není někde jindě. Tak jestli ti nesvítí celá jedna polovina, tak je pravděpodobnější, že diody jsou v sérii a jednu máš naopak. Pravděpodobně to vypadá, že mám opravdu jednu obráceně. Všechno svítí krom stupnice na otáčkoměru. Fakt se z toho asi zblázním. Raději jsem se na to měl vykašlat. Doufám, že nemůže být poškozenej tišťák? minimální šance, to bude v poho. Horší bude zjistit, která je blbě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavka19tdi Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 (editace) Tak uz to mam hotove,palubka uz sviti v bile barve+modra.Pak sem hodim foto.Bohuzel mam starou palubku kde nejde dat na rucicky teploty a paliva jina barva led nez je na stupnici.Jinak pajeni je pohoda,ale to rozdelani je teda fuska.Pri vyndavani rucicek mi praskli na tech okrasnych cernych spuntech co jsou na tech rucickach nasazeny ty 3plastove valecky,takze zpatky jsem je musel lepit. Taky se Vam to stalo ze to ulitlo stech rucicek,nebo na to mate nejakou fintu jak to vyndat neporuseny v celku? Tak pridavam ten obrazek. Editováno: 21. Říjen 2006, autor: octavka19tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Točit v protisměru hodinových ručiček a tahat ven a jde to jak nic, zkoušeno na škoda, audi, seat, vw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Točit v protisměru hodinových ručiček a tahat ven a jde to jak nic,zkoušeno na škoda, audi, seat, vw Trochu to skripe, ale jde to fakt dobre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Pájku používám 30W hrotovou. Ta na to snad musí stačit. Doufám jen, že zrada není někde jindě. Tak jestli ti nesvítí celá jedna polovina, tak je pravděpodobnější, že diody jsou v sérii a jednu máš naopak. Pravděpodobně to vypadá, že mám opravdu jednu obráceně. Všechno svítí krom stupnice na otáčkoměru. Fakt se z toho asi zblázním. Raději jsem se na to měl vykašlat. Doufám, že nemůže být poškozenej tišťák? minimální šance, to bude v poho. Horší bude zjistit, která je blbě Myslím, že by to až tak velkej problém neměl být. Diody maj na jedný straně modrý tečky. Pokud je tam teda nedávaj jak jim to přijde pod ruku. No stejně se k tomu teď dostanu až příští týden. Potřebuju jezdit a tak jsem to zase složil dohromady. Ale díky všem za drahocený rady. Dám potom vědět jak jsem dopadnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlk Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 Zdar, jen takový asi opět blbý dotaz, všimnul jsem si, že někomu svítí palivo a teplota míň než otáčky a rychlost, je to fotkou nebo čím? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DKx Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 (editace) Zdar, jen takový asi opět blbý dotaz, všimnul jsem si, že někomu svítí palivo a teplota míň než otáčky a rychlost, je to fotkou nebo čím?Díky To je teda hodně blbý dotaz, když se o tom o 10 příspěvků výše psalo ... Editováno: 23. Říjen 2006, autor: DKx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Viete o niekom, kto meni podsvietenie v Bratislave ?Mne sa nechce do toho púšťať. A páči sa mi bielo-červené, ako má Palo. Díky za chválu, ale ta patří Martinu RS (je to jeho práce). Čoveče, víš že jsem zde ještě nečetl nikoho z SK, kdo by to dělal? hehe zo SK to viemm urobiť napr ja a som poblíž BA tak keby niekto chcel. používam výhradne originál diody ktoré tam sú (jeden chalan ich na SK totiž predáva) a max spokojnosť tých čo som zatial robil:-) len škoda že okti nemám v tme nafotenú, ale kuknite link pod mojim podpisom:D heh už si pripadám akoby som si robil reklamu:D nerobim si reklamu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Točit v protisměru hodinových ručiček a tahat ven a jde to jak nic,zkoušeno na škoda, audi, seat, vw presne tak proti smeru a mierne povyťahovavať. inak to ide tak (som to tak robil) že daš pod ručičky až ku oske papier a vložíš tam nožík a páčiš - papier je aby si nepoškodil štítok a chytíš ručičku na druhej strane aby sa nevyhla oska. vcelku ftipne to raz neviem kto napisal - vložíš tam šrobovák a páčiš a ak ti vyde ručička aj s oskou, tak si prehral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.