Jivo Vloženo 23. Září 2010 Sdílet Vloženo 23. Září 2010 Nazdarek panove, mam nove Felicii 1.6 2000 (ale koupena jiz v listopadu 1999 ? ). Je to nemecka SafeLine takze dosti dobra vybava vcetne 4airbagu. Protoze jezdim sam, nechci airbag u spolujezdce a dat tam kaslik. 1.) Nikde jsem nenasel navod na montaz\demontaz\vymenu airbagu. Mam trochu obavu, aby to pri demontazi nevystrelilo i kdyz odpojena baterie by mela byt snad zarukou. Ma nekdo postup? 2.) Predpokladam, ze k airbagu vedou 2 vodice na spusteni odpaleni. Protoze nechci znefunkcnit airbag u ridice, ma se tam dat odpor. Nekde 4ohm jinde psali 2,7ohm. Muze nekdo poradit? Prepinace pasu a bocni airbagy bych nechal. Jde mne jen o ten kaslik. 3.) Mam si na neco dat velkeho bacha? Jenom prece po 120 to auto je jiz modernejsi a zrovna tot oneni moc bezpecna operace. Dik moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxx69 Vloženo 24. Září 2010 Sdílet Vloženo 24. Září 2010 Nerad bych plácal blbosti, ale myslím, že by airbagy měly jít jednotlivě deaktivovat přes VAG. Osobní zkušenost nemám, jen jsem kdesi četl, že by to tak mělo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelfelda Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 Čau, hodnota odporu asi 2W je 2,7 Ohmu a strčíš jej normálně do konektoru místo airbagu, dej si tam pak klidně přihrádku. Na vagu se dá většinou odpojit jen airbag spolujezdce ale to nemusíš, odpor tito vyeliminuje a nehlasi to žádnou chybu. Airbag řidiče jde uplně stejně odpojit a přemostit odporem stejné velikosti. Pokud vypneš zapalování neboj se, že ti bouchne airbag. Ten se aktivuje pouze: když je rychlost auta větší než asi 30km/hod a narazíš přitom přesně čelně do čehokoliv a máš zaplé zapalování. Ten humbuk kolem nebezpečnosti airbagů když je demontuješ je proto aby firmy, co to vyrábí nebyly odpovědné za případný výstřel apod. Do airbagů nejde nikdy plné napětí přes ty konektory, ty zkouší diagnostika ř.j. pouze na odpor roznětky v řádech asi mV. Pokud bys ale montoval novou řídící jednotku a byla vadná a tys to nevěděl, protože není nová, tak bych opravdu udělal postup: Odpojit baterku, zapojit ř.j. zapnout klíček a připojit baterku, vevnitř nikdo nesmí být. Takže ať se daří. Jen jedno radím: Když bys náhodou čelně narazil, pásy tě přišpendlí k sedadlu a hlava pujde dopředu, tak pokud nemáš dobrej krk nebo jsi měl nějaký problém s krční páteří tak se ti to může pěkně vymstít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 19. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2010 Ta definice aktivace airbagu není sice úplně přesná, ale v podstatě je to tak. Ovšem rada ohledně předepínače pásů se mi zdá jako holý nesmysl. Koneckonců airbag řidiče zůstane aktivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DJThomson Vloženo 22. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2010 Čaues, chci se zeptat na jednu věc, měnil jsem u sebe na Feldě volant (místo dvouramenného čtyřramený) A samozřejmě se mi nevrací blinkry. Jak se to dá vyřešit? Vim že na dvouramenném volantu je vzadu takovej plastík kterej vrací blinkry nebo se mílím? Každopádně jak by se dal vyřešit tento problém u čtyřramenného volantu? Díky za rady a odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.