MELLO Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Tak vyřešeno. Vyrovnávací nádržka vyměněna, nádržka+nové víčko 650.- práce 150.- a už po studeném startu konečně nic nepípá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tibor Vloženo 7. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2007 tu oxidaciu vytvori po case nemrznuca zmes.ked sa tak zamyslite co je lepsie precistit alebo kupit novu?pri oboch pripadoch je nutne previest demontaz a montaz! ja som zvolil prvu variantu preto ze aj ked kupite novu,bude to trvat iba tolko kym aj tam nenastane oxidacia kontaktov do nevodiveho stavu. inak odporucal by som po vycisteni alebo vymene naliat min zmesy.preto ze nanos sa tvori iba pri ponorenych elektrodach,tak ze ak vam to o pol roka zoxiduje dolejete nieco nad min a nemusite to zase cistit atd.treto v servise odporucaju doliat to nad max a problem prestane ale to len vdaka tomu lebo vyssie su este ciste elektrody.potom uz nie je kam doliat pretoze bude uplne plna nadrzka.ked uz robite preplach nadrzky tak ten koncentrat nechajte aj posobit nie len zatriast a vyliat. inak neviem ci to je dobre skratovat ten konektor,to meranie sa neuskutocnuje pomocou skratu dvoch elektrod ale vzajomneho odporu medzi dvoma elektrodami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 7. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2007 tu oxidaciu vytvori po case nemrznuca zmes.ked sa tak zamyslite co je lepsie precistit alebo kupit novu?pri oboch pripadoch je nutne previest demontaz a montaz! ja som zvolil prvu variantu preto ze aj ked kupite novu,bude to trvat iba tolko kym aj tam nenastane oxidacia kontaktov do nevodiveho stavu. inak odporucal by som po vycisteni alebo vymene naliat min zmesy.preto ze nanos sa tvori iba pri ponorenych elektrodach,tak ze ak vam to o pol roka zoxiduje dolejete nieco nad min a nemusite to zase cistit atd.treto v servise odporucaju doliat to nad max a problem prestane ale to len vdaka tomu lebo vyssie su este ciste elektrody.potom uz nie je kam doliat pretoze bude uplne plna nadrzka.ked uz robite preplach nadrzky tak ten koncentrat nechajte aj posobit nie len zatriast a vyliat. inak neviem ci to je dobre skratovat ten konektor,to meranie sa neuskutocnuje pomocou skratu dvoch elektrod ale vzajomneho odporu medzi dvoma elektrodami. Hele, kdo by se s tím čistil, když jednou za 4 roky dám novou za 600, tak je to ta nejmenší položka z investic do auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zarofka.cz Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Vymenit! Vycisteni moc nepomuze a kdyz tak na mensi dobu naz nova... navic... nemusi se menit vycko!! A pokud se to rozsviti a nekdo to chce klempovat dratem tak ma smulu, musi se vypnout klice a znovu zapnout... ta mrcha si to kuli tomu aby clovek musel dojit zkontrolovat zda nemam malo vody pamatuje! Proste dokud se nevypnou klice, tak porad otravuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Je to tak. Já měnil víčko jen proto, že jsem měl ještě starý typ bez zacvaknuté aretace, jinak bych se na to taky vyprdnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 15. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2007 Dnes som sa aj ja zaradil medzi tých čo majú problémy s kontrolkou chlad. kvapaliny.Priebeh je presne taký istý ako u väčšiny iných :studený štart,vzápätí svieti kontrolka a píska bzučák! po zohriati je všetko OK. Tak som sa rozhodol,že nádržku vyčistím lebo na stenách bol taký ružový povlak z G12.Vymontovanie je otázka pár minut ale čistenie je niečo iné! O očistení tych drôtov nemôže byť ani pomyslenie pretože sa dnu nedá absolutne nijako dostať! skúšal som vypláchovať saponátom,benzin. čističom aj acetonom ale povlak zo stien vôbec na nič nereagoval a držal .Potom som skúsil kyselinu chlorovodíkovú ktorá sa používa na letovanie ja sňou čistim steny bazena .Ta mala na povlak 100% učinok nádržka je ako nová! Potom som ju od kyseliny dôkladne vypláchol a nasadil späť na auto Som velmi zvedavý kolko to vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 15. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2007 Tak to mě taky zajímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabulus Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Tak moje cidlo chladici kapaliny taky zacalo blikat. Vse se deje jen pri studenem motoru. Po zahrati staci motor vypnout/pak znova nastartovat a je to pryc. Je to tak 10dnu zpatky co jsem cistil nadrzku s chladici kapalinou technickym benzinem. Byl tam uz docela bordel, par sedych skrvn. Po vycisteni (nadrzka skoro jako nova - jen dolni stena se nepodarila vycistit poradne) vse ok, ale jak rikam po 10 dnech je to tu znova....teda jenom to cidlo, chladici kapalina se zda byt cista. Z kraje me taky blblo cidlo teploty chladici kapaliny, nicmene po vycisteni nadobky a doliti ukazuje tak jak ma. Taky se mi zda, ze lehce ubyva chladici kapalina. Pred tydnem jsem doleval nadrzku na MAX a ted je hladina nekde v pulce mezi MIN/MAX (chybi tak 1-2 deci). Ze by to teklo do motoru? Oleje je rekl bych porad stejne. Vicko od oleje je taky vesmes ok, jen jednou jsem tam zjistil nejaky vysrazeny sedy povlak. Slysel jsem, ze Fabie do roku 2002 trpej na spatny tesneni pod hlavou....ze by to byl i muj pripad? Mam 1.4 MPI 50KW, vyrobena 12/2002. Najeto kolem 110 000KM. Nebo je hotovy cidlo chladici kapaliny na termostatu? Co myslite? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Mne to zatial drži kontrolka sa nerosvietila! Možno že tá kyselina vyčistí tie elektrody dokonalejšie! mal som tiež obavy o to tesnenie pod hlavou lebo mi 2x vystrelilo víčko na víku ventilov ale bolo tam iba stvrdnuté tesnenie! včera som ho vymenil 11sk a drží jak bejk! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cluck Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Za poslední měsíc jsem již 2x doléval chladící kapalinu. Poprvé se mi rozsvítila kontrolka(studený start), jdu se podívat a hladina byla na min, dolil jsem cca 1dcl +,-. Po měsíci naprosto stejný případ, nějak mi kapalina prostě mizí, ale kam??? Víčko od oleje je bez té šedívé emulze. Sice jezdím denně cca 150km, ale je to divný. Může za to zima?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabulus Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 Mne to zatial drži kontrolka sa nerosvietila! Možno že tá kyselina vyčistí tie elektrody dokonalejšie! mal som tiež obavy o to tesnenie pod hlavou lebo mi 2x vystrelilo víčko na víku ventilov ale bolo tam iba stvrdnuté tesnenie! včera som ho vymenil 11sk a drží jak bejk! Ze bych tedy jeste pouzil tu kyselinu pro lepsi vycisteni... Kazdopadne diky za pripominku. Stejne asi vyrazim zacatkem roku k jednomu znamemu na kontrolu toho tesneni. Jen mi jeste nejde do hlavy kam se ztraci ta chladici kapalina. Nebo je normalni dolivat 1-2deci za 14dnu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabulus Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 Za poslední měsíc jsem již 2x doléval chladící kapalinu. Poprvé se mi rozsvítila kontrolka(studený start), jdu se podívat a hladina byla na min, dolil jsem cca 1dcl +,-. Po měsíci naprosto stejný případ, nějak mi kapalina prostě mizí, ale kam???Víčko od oleje je bez té šedívé emulze. Sice jezdím denně cca 150km, ale je to divný. Může za to zima?? Tak jsem zjistil ze ta seda emulze na vicku se zrejme dela jen pri kratky jizde. Vcera jsem jel cca 4KM a byla tam zase...Takze mozna fakt za to muze to pocasi Ale o tom uniku kapaliny, cert vi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 Prezri celý motor, tam kde tečie chladiaca kvapaina ostáva taký ružový povlak hned to zbadáš pozri vodnú pumpu,čidlá všetky spoje a chladič! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Horejsek Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Dikes Citujem....Tak sem udělal další pokusy. Nastartoval jsem a začlo to pískat a blikat, tak sem odpojil konektor od nádržky a jak radil profor sem to propojil drátem... a nic, blikalo to furt. Připadá mě že to čidlo na to nemá vůbec vliv... Nebude chyba v řídící jednotce? A skusil si vypnut a nastartovat motor s prepojenim kablikom?Vcera som to riesil kamosovy a prepojil som to drotom a po opetovnom nastartovany uz to neblikalo.Citujem ....No veď o tom to je, to čidlo je v normálnom stave ponorené v kvapaline, zašpiní sa, prúd prestane tiecť od jednej elektródy k druhej. To isté sa stane keď ho odpojíš.Jednoducho nieje prechod cez kvapalinu.Myslim ze sme sa to ucili v skole.No a to tesnenie co pisal tak to kamosa nepotesilo.Ak pridete na nieco ine dajte vediet.S pozdravom Karol Slovensko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 (editace) Ze bych tedy jeste pouzil tu kyselinu pro lepsi vycisteni... Kazdopadne diky za pripominku. Stejne asi vyrazim zacatkem roku k jednomu znamemu na kontrolu toho tesneni. Jen mi jeste nejde do hlavy kam se ztraci ta chladici kapalina. Nebo je normalni dolivat 1-2deci za 14dnu? Teraz ma napadá,že kyselina chlorovadíková je fakt ideálna na vyčistenie tej nádržky.V elektrotechnike sa používa na leptanie kovov a napríklad vodári ju používajú na odstraňovanie vodného kameňa (usadených minerálov všeobecne).Pritom plastom neublíži vôbec.Pri čistení to najprv odstráni usadeniny a potom možno aj trošku nadleptá tie elektródy,ktoré tak vyčistí "dočista dočista". Editováno: 5. leden 2008, autor: ramon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Presne preto som ju použil,doteraz to nezablikalo ani raz a je to od čistenia takmer mesiac! Podla toho čo som čítal v predchadzajúcich príspevkoch tak keď sa to čistí benzínom alebo acetonom tak sa kontrolka ozve behom pár dní znova! Na okte sa to dá očistiť priamo elektrody sú dostupné ale na fabke nie . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Moc to řešíte a zbytečně si přiděláváte práci. sundat, čistit, proplachovat a za pár dní nebo měsíců to samé. Není fakt lepší dát za pětibábu novou expanzku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabulus Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Moc to řešíte a zbytečně si přiděláváte práci. sundat, čistit, proplachovat a za pár dní nebo měsíců to samé. Není fakt lepší dát za pětibábu novou expanzku? No jasne chlapy, osobne jsem cistil technickym benzinem shakeoval jsem 2x expanzku jako divej + znova proplach vodou. Po tydnu to zacalo blikat znova. V patek uz me to prestalo bavit, dojel jsem do prodejny a koupil novou expanzku za cca 200KC. Vymontoval starou, presroubal vicko a je po starostech! Fakt se to nevyplati cistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Já dal sice ve škodárně za novou 500.- ale i tak nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 No nechci nic rikat, ale ja kupoval origo expanzku a stala kolem 200-300 a vicko jsem teda nemenil... a vymena je primitivni... zaskrtit hadici... vyndat a zandat... cca 10min... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wslavik Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 ahoj taky me trapi kontrolka chladici kapaliny, ale u me se dejou jeste dalsi zahadny veci: nez se mi totiz rozsviti a zapipa tak na PP vidim ze mi klesa venkovni teplota a zaroven se mi zveda palivomer. Po zapipani a rozsviceni kontrolky spadne palivomer az pod uroven a PP se zablokuje nejde vubec prepinat. Je to fakt zahada. Mam fabia 1.9 TDI combi 02 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 (editace) Že by budiky? Editováno: 19. Červenec 2008, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 (editace) Dnes som sa aj ja zaradil medzi tých čo majú problémy s kontrolkou chlad. kvapaliny.Priebeh je presne taký istý ako u väčšiny iných :studený štart,vzápätí svieti kontrolka a píska bzučák! po zohriati je všetko OK.Tak som sa rozhodol,že nádržku vyčistím lebo na stenách bol taký ružový povlak z G12.Vymontovanie je otázka pár minut ale čistenie je niečo iné! O očistení tych drôtov nemôže byť ani pomyslenie pretože sa dnu nedá absolutne nijako dostať! skúšal som vypláchovať saponátom,benzin. čističom aj acetonom ale povlak zo stien vôbec na nič nereagoval a držal .Potom som skúsil kyselinu chlorovodíkovú ktorá sa používa na letovanie ja sňou čistim steny bazena .Ta mala na povlak 100% učinok nádržka je ako nová! Potom som ju od kyseliny dôkladne vypláchol a nasadil späť na auto Som velmi zvedavý kolko to vydrží. Mimochodom zatial je všetko OK-7mesiacov! Editováno: 19. Červenec 2008, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wslavik Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 Že by budiky? Ty jsou v pohode byly tam jiny a zavada pretrvava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.