Bl@de Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 Ahoj potřeboval bych nějakej návod jak se sundá TRUBKA SANI SPOJOVACI - ta, co je na ni vaha vzduchu. Asi budu muset sundat ten plastovej kryt motoru, ten drží prosím na čem? A dál jak, budu potřebovat nějaké spec. nářadí...díky mooc předem. Je to Octavka 1.6 75Kw, 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 Ahoj potřeboval bych nějakej návod jak se sundá TRUBKA SANI SPOJOVACI - ta, co je na ni vaha vzduchu. Asi budu muset sundat ten plastovej kryt motoru, ten drží prosím na čem? A dál jak, budu potřebovat nějaké spec. nářadí...díky mooc předem. Je to Octavka 1.6 75Kw, 2001 Ahoj kámo, keď už ti robí problém dať dole plastovú trúbku od filtra ku klapke. Tak radšej to nechaj tak a zájdi do servisu, max. tam môžeš len niečo dodrbať. Ja len pre tvoje dobro, aby si si zbytočne nanarobil ďalšie náklady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 (editace) - kryt normálně chytni vpředu dole a škubni nahoru, s citem, sedí na 4 pryžových úchytech - kleštěma zmáčkni sponu na trubce u váhy vzduchu, posuň ji na těleso váhy a hadici z váhy stáhni - kleštěma zmáčkni sponu na škrtící klapce, posuň na těleso klapky a hadici z ní stáhni - odpoj malou gumovou hadičku ze sání, jdi po ní a najdeš kam vede, jednoduše jí stáhneš - pak ještě povol sponu na té odbočce k dolévání oleje a hadici vytáhni ven budeš se muset trošku snažit ale není to žádná hrůza - pak zpět postupuj stejně a nezapoměň zapojit tu malou gumovou hadičku Editováno: 1. Říjen 2010, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makanaki Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Když už tady je ta fotka....Na co je ta slabá hadička,která vede do sacích svodů?Mám tam totiž takovou plastovou ucpávku,takže ta hadička je neprůchozí,a když vyndám ten špunt a nastartuju,tak se auto dusí a chrchlá dokud ji zase neucpu???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bl@de Vloženo 30. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2010 - kryt normálně chytni vpředu dole a škubni nahoru, s citem, sedí na 4 pryžových úchytech - kleštěma zmáčkni sponu na trubce u váhy vzduchu, posuň ji na těleso váhy a hadici z váhy stáhni - kleštěma zmáčkni sponu na škrtící klapce, posuň na těleso váhy a hadici z ní stáhni - odpoj malou gumovou hadičku ze sání, jdi po ní a najdeš kam vede, jednoduše jí stáhneš - pak ještě povol sponu na té odbočce k dolévání oleje a hadici vytáhni ven budeš se muset trošku snažit ale není to žádná hrůza - pak zpět postupuj stejně a nezapoměň zapojit tu malou gumovou hadičku Díky díky všem. žeprý jí mám steřelou, a občas blbnou otáčky, a občas při rozjezdu cukne pak dobrý.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bl@de Vloženo 30. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2010 ještě mě to dělá toto - dám plnej plyn a netáhne to hned, až po chvilce to zabere, to je normální...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 ještě mě to dělá toto - dám plnej plyn a netáhne to hned, až po chvilce to zabere, to je normální...? Pri Octáviách 1.6i 75kw, je to normálne. Bolo to tu už viac krát spomínané ako "pomalá reakcia plynového pedálu". Len tak pre zaujímavosť. Já mám 2 takéto Octavie. Tá prvá je 1.6 74kw s plynovým lankom a tá zaberá hneď len čo sa dotknem plynu. Potom ked sadnem do tej čo máš aj ty, sa mi to zdá také lenivé, ale len do času potom si zvyknem. Ináč čo sa týka výkonu tak tá 75kw, je o čosi živšia a aj spotreba je na nej lepšia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 ještě mě to dělá toto - dám plnej plyn a netáhne to hned, až po chvilce to zabere, to je normální...? Pri Octáviách 1.6i 75kw, je to normálne. Bolo to tu už viac krát spomínané ako "pomalá reakcia plynového pedálu". Len tak pre zaujímavosť. Já mám 2 takéto Octavie. Tá prvá je 1.6 74kw s plynovým lankom a tá zaberá hneď len čo sa dotknem plynu. Potom ked sadnem do tej čo máš aj ty, sa mi to zdá také lenivé, ale len do času potom si zvyknem. Ináč čo sa týka výkonu tak tá 75kw, je o čosi živšia a aj spotreba je na nej lepšia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lokiu Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Chalani, skusali ste uz opravit tuto trubku sania? Zacinaju sa mi hromadit, a na kazdej je diera v podstate na tom istom mieste. Tak by som potreboval vediet ci nemate skusenosti z opravou - lepenim zvaranim a pod. Samozrejme jedna sa o dieru na tom kratkom vlnovci medzi samotnou trubkou a nalievacim hrdlom oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 - omotal jsem izolačkou x-krát dokola a čas od času to vyměním protože to přestaně těsnit jak tam naleze olej nahradit hadicí to nejde, je to malý kus a pak bys jí zas zpět nenasadil, musí to být vlnovec - koupit náhradu china Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Když už tady je ta fotka....Na co je ta slabá hadička,která vede do sacích svodů?Mám tam totiž takovou plastovou ucpávku,takže ta hadička je neprůchozí,a když vyndám ten špunt a nastartuju,tak se auto dusí a chrchlá dokud ji zase neucpu???? - no ta hadička podtlakem otvírá membránu v tom kolínku, při volnoběhu je membrána uzavřená při vyšších otáčkách se pootevře a přes škrtící klapku se odsávají páry z motoru asi máš tu hadičku nebo velkou hadici sání ruplou a aby to nepřisávalo falešný vzduch tak to někdo raději zaslepil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 taky jsem to resil ze jsem to omotal izolackou, ale stejne tama prochcava olej, proto jsem koupil novou trubku za 800kc, originalni ze sklodovky a misto toho vlnovce (olejove vicko a samotna trubka) uz neni vlnovec ale zpevnena cast plastu, ktera nahradila ten vlnovec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 - jj teď už se origo dělá modifikovaný díl který má tu boční trubku samostatně gumovou čili jde nasadit a i vyměnit samostatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.