Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nazdar pani.prosim vas o pomoc.kupil som formana s nejakym vyvozovym polovstrekom.neustale mi kolisu otacky.je to robene na rucny sytic.zhodil som dole vzduchovy filter nastartoval a klapka sa neustale zatvarala a otvarala.je to normalne??? neviem teda ci tam nebude nanic ta cievka ci motorcek co ju ovlada.ked idem napr.na trojke a pridam mu na podlahu tak ide tak divne a po chvili chyti druhy dych a taha normalne.radili mi naliat nejaky sajrajt do nadrze na cistenie pal.sustavy ale neviem preco si myslim ze to robi to ovladanie klapky.velmi dakujem za odpoved.

 Forman s "nejakym vyvozovym polovstrekom" je formulace na houby. Napiš přesné typové označení auta, případně typ motoru z velkého techničáku - tam to musí být uvedeno. Jinak pokud by to byl monobod, tak popsanému chování by odpovídala závada na servu škrticí klapky, poškozený snímací potenciometr nebo vadná lambda sonda. Stejně tak to může být i zasraný palivový trakt včetně přicpaného vstřikovače. Bez podrobnějšího info a ještě líp bez diagnostiky se jen těžko přesněji určí, co tomu je. 

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

  • Autor

no v technicaku mam napisany typ 781.135 ale to je asi stary motor lebo tento je tam meneny.pridam ti aspon fotky jak to vyzera.nejak extra sa v tom nevyznam.ale dakujem,ze si sa ozval

  • Autor

no v technicaku mam napisany typ 781.135 ale to je asi stary motor lebo tento je tam meneny.pridam ti aspon fotky jak to vyzera.nejak extra sa v tom nevyznam.ale dakujem,ze si sa ozval

post-56316-026891300 1286107747_thumb.jp

post-56316-080920500 1286107883_thumb.jp

post-56316-042723800 1286107900_thumb.jp

  • Autor

nieje to nahodou pierburg 2e-e????

Áno, obávám se, že je to ta nejhorší šitka, jakou sis mohl koupit - neboli provedení "Ecotronic". Doporučuju vyhodit co nejdál a namontovat normální "neřízený" Pierburg, nebo rovnou "jednobod" včetně opravdové ŘJ. Myslím že na nějakém vrakáči snadno uspěješ i s požadavkem na celý agregát. S Ecotronicem nechtějí mít nic společného ani ti nejlepší servisáci...

  • Autor

to je taky poruchovy alebo co??? to si ma moc nepotesil teda.fuuu.ale chcel som este vyskusat vymenit tu cievku ci motorcek co ovlada klapku a ked to nepomoze tak asi aj motor vymenit:)) nevies mi nahodou dohodit tu vacsiu cievku(motorcek)????

Jednoduše Ecotronic nejede. Nevím, kdo to vymyslel, byla to kombinace elektronicky regulovaného karburátoru s katalyzátorem, ale prostě to nesedělo dohromady. Favority nebo formany s tímhle palivovým systémem mají tu nejhorší pověst, o nějaké dynamice se u nich moc nedá mluvit, spotřeba na to jaké to jsou šnečí domky dost vysoká. Byl to snad nějaký pokus o ekologizaci karburátorového motoru, který se povedlo vyřešit až přechodem na kompletní jednobodové vstřikování s lambda sondou a řízeným katalyzátorem - tím se upravila (bohudíky k lepšímu) i dynamika a spotřeba. Já měl jednou to "štěstí" s Ecotronicem pár dnů jezdit - a s velkou úlevou jsem ho vrátil. Bylo to horší, než s čistě mechanickým karburátorem Pierburg osazeným Favoritem 135 Pick-Up, se kterým jsem jezdil dlouho předtím. Předjíždění ve dvou lidech takové nijaké, ve 3-4 lidech docela dost adrenalin a v plném obsazení a s půlmetrákem zavazadel v kufru naprosto nemožná věc. S plným obsazením auto nejelo víc jak 90 po rovině. Ten "holý mechanický karbec" jel v pohodě s plným nákladem 130 a měl snahu jít dál, Ecotronic prostě zvadnul a fertik. Nakonec to auto šlo z firmy, nikdo s ním nechtěl jezdit.

K té cívce nebo co to vlastně je - ne, bohužel, náhradní díly neprodávám, auto jsem "předal vcelku" i s dokumentací dalšímu uživateli. Shnilých favoritů ´93 nebo ´94 je ale dost, myslím že komplet ŘJ + palivovou pumpu do nádrže + celé sání i s jednobodovým vstřikem seženeš lehko. Palivové čerpadlo v nádrži je nutné vyměnit proto, že vstřikovací jednotka má jiné = vyšší požadavky na tlak paliva a jeho stabilitu. Je jedno, jestli to vytáhneš z favorita nebo z formana, celé je to stejné. U kombíka je proti krátkému jiná jen podlaha kufru, zadní blatníky a delší střecha - plus ta zadní pevná okna, dvě horní plata v kufru místo jednoho, delší poslední díl výfuku, novější kombíky mají často zadní tlumiče z Pick-upa (vyšší nosnost) - a jsou i jiné disky. Všecko ostatní je stejné včetně dveří a zadního víka. 

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

  • Autor

hm.tak to je sila.ale mne zatim spotreba vychadza kolem 5litru a dynamika je fakt dobra.prave preto sa ho nechcem zbavit lebo on jede velmi dobre az na tie otacky

Zkus to vyčistit, včetně odšroubování uzávěru pod zadním sedadlem a vytření celé nádrže dosucha třeba nějakým čistým nechlupatým hadrem pomocí kusu tvrdšího drátu. Celé mi to ale připomíná nějaký bug v elektronice, že si to dělá co chce a hýbe to s klapkami a tryskami podle nějakého šíleného schématu.

  • Autor

zohnal som fung novy karbos(ecotronic) tak drz palce.hned jak mi dojde tak ho nahodim a uvidime co to je.fuu som zvedavy.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.