Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim,

na Oktavii 01 - 1,9 TDI 66 kW mam problem s teplotnim cidlem(zrejme).Nejcasteji na budiku teplota neukazuje vubec, obcas ukazuje normalne a obcas se z provozni teploty vrati pekne pomalu na nulu. Co myslite, je to termostat nebo teplotni cidlo? Pokud by nefungoval termostat, myslim si, ze bych uz davno "vyvaril" vodu. Jo a nemate nekde odkaz na cenik autosoucastek i s cenami?Popr. na kolik vyjde cidlo a na kolik termostat?

Predem diky.

Vloženo

Čauec, mě to čidlo(taky tdi) zlobilo následovně: na palubce ukazovala teplota normálně jenom při startování jsem jednou žhavil 2s, další start během 5-ti minut 20s (při ohřátém motoru). VAG-COM mi psal následující: "17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus

P1256 - 35-10 - - - Sporadicky".

Nešlo mi do hlavy jak může být špatný čidlo, když ručička teploměru ukazuje normálně. To čidlo je totiž dvouokruhový(jeden pro budíky, druhý pro ŘJ), tak jsem ho vyměnil a od tý doby je klid.

  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

Ahoj, tak dnes jsem ukončil své trápení - ručička chladící kapaliny ukazovala co chtěla, jednou málo, podruhé nic nebo ok, ale za chvíli zase padla. Tak jsem vymontoval čidlo - nevytekla mi ani kapka kapaliny - a když jsem ho viděl, jak je zanesené, tak jsem ho očistil WD40, pak benzínem a nakonec lihem. Čisté jako z výroby jsem ho vrátil zpět a OPRAVENO :)

aktualizovano 10.4.2010

tak cidlo bylo od te doby jeste 2x cisteno a pred par dny rucicka zavahala, tak jsem se rozhodl pro vymenu. Rekl jsem si, ze kdyz zavahal okruh pro budiky, jak na tom asi muze byt okruh pro ridi jednotku. Cidlo mam 4 pinove, hranate, zelene. Vymenil jsem a auto konecne po letech zase poradne topi. Ono mi totiz v 145 000 km praskla vrtulka cerpadla chladici kapaliny a po vymene (vcetne rozvodu) to min topilo. Predtim se nedala udrzet ruka u vydechu topeni v kabine, pak uz to bylo jen teple. Nyni to zase hreje. Zmeril jsem teploty (mereno laboratornim teplomerem u vydechu na palubni desce uprostred):

topeni naplno: 73°C

topeni uprostred: 53°C

klima manual naplno: -1°C

Editováno: , autor: turbokar
Vloženo

Potreba jsou jen sikovne ruce :) vody vytece ani ne decka ale delej to pri studenem motoru je tam jen nastrcene a zajistene plastovou zavlackou. Vytahnes zavlacku vyndas cidlo a hned nasadis druhe i s novym O krouzkem.

Vloženo (editace)

Ano zespoda, tzn ze ho vyndas smerem dolu jde to lehce. Kdyz stojis pred autem tak cidlo je na prave strane motoru kde se sbihaji hadice k termostatu vyndava se smerem dozadu (k prepazce)

edit: s vymenou neotalej u mne po vymene cidla sla spotreba o necely litr dolu!

Editováno: , autor: Dutch
Vloženo

No já myslím že na spotřebu to snad vliv nemá,jen se mě dvakrát stalo že mě teplota spadla sama dolů,jednou se to spravilo samo a podruhý sem zahejbal s konektorem.Jinak konektoru nic není,na ten sem se už díval.Myslím si to proto že to čidlo je dvouokruhový a v řj motoru nebyla žádná chyba.Díky za rady.

Vloženo

Ono zalezi ktery okruh je spatny, ja mel spatny ten pro RJ a cidlo hlasilo nizsi teplotu nez byla skutecna a RJ tam cpala nafty jak do tanku :) takze vliv na spotrebu je jasny ;)

Vloženo

Taky jsem měnil čilo,protože to moc žralo.Doufám,že to teď bude ok.Ještě jsem to nezkoušel,akorát sem tam měl modrý a dal místo toho to zelený.Doufám,že to nebude špatně.A pří výměně mě to z toho chcalo,jak sviňa,tak 0,5l bylo venku a to sem tam vrazil celej prst. <_<

Vloženo

jo v celku běžná zavada.. je pravda když odejde okruh prořídící jednotku tak to víc žere a dělá docela brigule při startu atd... jinak závlačka bývá ze spoda ale může se dát i se shora... je to jedno ....

Vloženo

Zdarec, taky jsem měl tento problem s čidlem. Auto jednou žhavilo 2s a někdy 20s. Čidlo jsem vyměnil a ylo po problému, ale stejně tam je pořád nějaky problem s teplotou, protože pokud chci měřit pomocí TDI grafu předvstřik, tak i když je auto dle teplměru zahřáte tak graf vypisuje příliš nízká teplota a nic nezměřím. Nevíte nahodou čím by tohle mohlo být? Díky za rady. Lichač

Vloženo

Čau,mám asi ještě problém s čilem,nebo s pal. počítačem.Když stojím a mám jen volnoběh. otáčky tak počítač ukazuje okamžitou spotřebu tak 4,5l a to dřív ukazovalo 1,5-2,5l ty hodnoty se tam pohybovali.Tak nevím co ještě může být špatnýho.Dá se říct,že ten počítač měřil přesně.Je to motor 1.6/55.Nevíte někdo co to může být?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak u mě je spotřeba v klidu na volnoběh 0,6-0,7 l/hod, s klimou 1,0-1,2 víc ani náhodou ... je to nějak moc, co píšeš ...

Jinak dneska jsem koupil nový čidlo teploty páč mi taky tak nějak padala teplota na budíkách a před tim, než jsem ho kupoval jsem s nim zahýbal a asi to byly jen kontakty, protože teď je to v pořádku

tak nevim jestli ho mám vyměnit už z principu, že jsem ho koupil nový nebo ještě počkat, ale za 200 kč ...

Vloženo
No to trochu motáš... předevtřik je závislý na teplotě nafty.. takže máš v háji čidlo teploty nafty co je v čermapdle... zdarec..

a jde to čidlo nějak jednoduše vyměnit ??? Dík

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...