Přejít na obsah

1,8 20V Turbo zapalovací svíčky


bArt_Teschen

Doporučené příspěvky

Zdravím, také mě to čeká, myslím že Denso Iridium je dobrá volba.

Fakt je že cena není nejlevnější, ale zase vydrží... ;)

Zapalovací svíčka Denso Iridium Power Škoda OCTAVIA (1U) - obsah 1,8 i 20V Turbo, výkon motoru 110-132 KW, typ motoru (AEB, AGU, ARZ, ARX, AUM, AUQ) -- rok výroby 98- / odtrh 0,8mm

Cena s DPH[19%]: 864 Kč/kus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste asi zalezi na tom, jaky mas presne typ motoru (AGU; ARX; ARZ; AUM?).

Kdyz jsem to koupil (AGU), zdalo se mi, ze to lehce pocukava. Tak jsem hledal, az jsem prisel na svicky. Byly tam nejake tribodove Champion, typ si uz nepamatuju, ale po vymene za predepsany typ to prestalo - dal jsem tam Champion RC10PYP4, ktere by ale pry mely byt totozne s NGK PFR6Q (ach jo, ta globalizace...).

Podivej se treba na NGK

http://www.moto.cz/box/katalogy/ngk_skoda1.pdf

sem na BOSCH,

http://aa.bosch.de/aa/de/kfz-teile/produkt...ndkerzen_de.pdf

nebo sem na Champion

http://www.championsparkplugs.com/results_...sp?AAIA=1352461

Jinak Mr. Cimbu mi doporucil jakekoli predepsane jednobodove platinove a spise je casteji menit. A pokud si vzpominam, na strankach Sportmotoru bylo neco o tom, ze do AGU nedoporucuji svicky Brisk LGS.

Takze, pokud to mam shrnout, radsi bych moc neexperimentoval a drzel se predepsanych typu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak s tim asi nepomuzu... . I kdyz na Felicii 1.3 BMM 50kW jsem vystridal hodne typu svicek, subjektivne nejlip to jelo na Brisk DOR15LGS - i kdyz pro tento motor nejsou predepsany. Ale spousta lidi zase tvrdi, ze jim Brisk do auta uz nesmi. Moje zkusenost s temito svickami je takova, ze byly velmi citlive na stav zapalovaci soustavy. Jakmile bylo neco trochu v neporadku, hned to zacalo pocukavat. V MPI uz bylo jejich pouziti schvalene a asi take pohodlnejsi. A potom si vyberte... .

Ale jak se divam, mate tam zrejme nejake mechanicke upravy, podle vykonu pravdepodobne i snizenou hlavu - 65kW se jen cipem nenazene. Myslim, ze by poradil vas upravce motoru, pravdepodobne vam budou doporuceny svicky s nizsi tepelnou hodnotou, ale to je jen moje spekulace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak s tim asi nepomuzu... . I kdyz na Felicii 1.3 BMM 50kW jsem vystridal hodne typu svicek, subjektivne nejlip to jelo na Brisk DOR15LGS - i kdyz pro tento motor nejsou predepsany. Ale spousta lidi zase tvrdi, ze jim Brisk do auta uz nesmi. Moje zkusenost s temito svickami je takova, ze byly velmi citlive na stav zapalovaci soustavy. Jakmile bylo neco trochu v neporadku, hned to zacalo pocukavat. V MPI uz bylo jejich pouziti schvalene a asi take pohodlnejsi. A potom si vyberte... .

Ale jak se divam, mate tam zrejme nejake mechanicke upravy, podle vykonu pravdepodobne i snizenou hlavu - 65kW se jen cipem nenazene. Myslim, ze by poradil vas upravce motoru, pravdepodobne vam budou doporuceny svicky s nizsi tepelnou hodnotou, ale to je jen moje spekulace.

OK...ještě se někde poptám.. ALe díky -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste asi zalezi na tom, jaky mas presne typ motoru (AGU; ARX; ARZ; AUM?).

Kdyz jsem to koupil (AGU), zdalo se mi, ze to lehce pocukava. Tak jsem hledal, az jsem prisel na svicky. Byly tam nejake tribodove Champion, typ si uz nepamatuju, ale po vymene za predepsany typ to prestalo - dal jsem tam Champion RC10PYP4, ktere by ale pry mely byt totozne s NGK PFR6Q (ach jo, ta globalizace...).

Podivej se treba na NGK

http://www.moto.cz/box/katalogy/ngk_skoda1.pdf

sem na BOSCH,

http://aa.bosch.de/aa/de/kfz-teile/produkt...ndkerzen_de.pdf

nebo sem na Champion

http://www.championsparkplugs.com/results_...sp?AAIA=1352461

Jinak Mr. Cimbu mi doporucil jakekoli predepsane jednobodove platinove a spise je casteji menit. A pokud si vzpominam, na strankach Sportmotoru bylo neco o tom, ze do AGU nedoporucuji svicky Brisk LGS.

Takze, pokud to mam shrnout, radsi bych moc neexperimentoval a drzel se predepsanych typu.

ty mas 1.8T AGU. SVICKY JSI KOPL CHAMPION.jakou maj tepelnou hodnotu. davam origo BOSCH ktere maj tepelne znaceni 7 chtel jsem dat prave ty NGK ten typ co tu pises a moc mi to nedoporucovali ze maj nizsi tepelne hodnoty prave to cislo 6 tak nevim ty BOSCH jsou zatim bez problemu ale s NGK jsem mel vzdy v kazdem aute jsou mi proste nejak simpatyctejsi teda i to provedeni se mi zda na lepsi urovni <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem 1,8 AGU na 165 kW a jsou tam tříbodové, teď mám RS AUQ na 190 kW a jsou tam jednobodové. Dej buď originál a nebo BOSCH - neni v nich velkej cenovej rozdíl. Jo a zeptej se na interval výměny - je to od 20 do 60 tis km. Já dávám originál a je to super - žádnej problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem 1,8 AGU na 165 kW a jsou tam tříbodové, teď mám RS AUQ na 190 kW a jsou tam jednobodové. Dej buď originál a nebo BOSCH - neni v nich velkej cenovej rozdíl. Jo a zeptej se na interval výměny - je to od 20 do 60 tis km. Já dávám originál a je to super - žádnej problém.

BENY:

Bohuzel tu tepelnou hodnotu neznam. Nejsem si ale jist, jestli jsou ty ciselne rady ruznych vyrobcu vzajemne porovnatelne.

Jinak co jsem tak zaslechl, tak AGU je pry na svicky nejvetsi "citlivka".

Jakub:

Mohl bys mi prosim popsat, co obnasi uprava AGU na 165kW?

A klidne se muzes rozepsat :) Dik.

Nasel jsme ten mail od Mr. Cimbu:

"Dobry den.

Jake svicky mam pouzit pro motor Š Octavia 1.8 turbo r.v. 1999 AGU,

aby si dobre rozumely s vasi upravou?

Dekuji."

Odpoved:

"Platinové jednoelektrodové BOSCH nebo CHAMPION...

Mr. Cimbu"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem 1,8 AGU na 165 kW a jsou tam tříbodové, teď mám RS AUQ na 190 kW a jsou tam jednobodové. Dej buď originál a nebo BOSCH - neni v nich velkej cenovej rozdíl. Jo a zeptej se na interval výměny - je to od 20 do 60 tis km. Já dávám originál a je to super - žádnej problém.

Jo to by me teda take zajimalo jak si se dostal na 190kW :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem 1,8 AGU na 165 kW a jsou tam tříbodové, teď mám RS AUQ na 190 kW a jsou tam jednobodové. Dej buď originál a nebo BOSCH - neni v nich velkej cenovej rozdíl. Jo a zeptej se na interval výměny - je to od 20 do 60 tis km. Já dávám originál a je to super - žádnej problém.

Jo to by me teda take zajimalo jak si se dostal na 190kW :-)

Už jsem se ho ptal v jiným fóru, ale nějak se mi nedostalo odpovědi :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem 1,8 AGU na 165 kW a jsou tam tříbodové, teď mám RS AUQ na 190 kW a jsou tam jednobodové. Dej buď originál a nebo BOSCH - neni v nich velkej cenovej rozdíl. Jo a zeptej se na interval výměny - je to od 20 do 60 tis km. Já dávám originál a je to super - žádnej problém.

Jo to by me teda take zajimalo jak si se dostal na 190kW :-)

Už jsem se ho ptal v jiným fóru, ale nějak se mi nedostalo odpovědi :D

:D I ja

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D I ja

Připojím jen popis ze stránek eurotuningu, maximální úprava kterou dělají pro 1.8T - pro info je to 185KW (tj. 250 koni), 370Nm, cena bez DPH je 175.000 Kč...

BTW: Dělají i víc, ale tam se cena násobí, maximum je tuším něco přes 300 kobyl, ale tam zůstane tak možná kastle a cena je fakt přes půl mega...

Turbodmychadlo Z důvodu využití vyšších plnicích tlaků a vyššího tepelného zatížení bez negativního vlivu na optimální předstih zážehu se snížuje komprese motoru. Původní turbodmychadlo je nahraženo novým, větším.

Výfukový systém S výměnou turbodmychadla souvisí použití nového svodného potrubí před turbem i za turbem, kde bylo úspěšně odzkoušené svodné potrubí s rozvodem na dvě samostatné výfukové větve. Nový výfukový systém nahrazuje původní výfukovou rouru dvěma trubkami, každou o stejném průřezu jako sériová. Jednotlivé výfukové větve jsou osazeny samostatným katalyzátorem. Kvalita provedení výfukového systému má vliv především na průběh točivého momentu, který dosahuje maxima až 370Nm. Výfukové potrubí ze dvou trubek zároveň řeší i problém jiných podobných úprav, kde jedna velká roura snižuje světlou výšku automobilu, kdežto dvě vedle sebe uložené trubky zůstávají v sériové pozici.

Plnicí systém U potrubí plnicího vzduchu byla původní trasa za motorem změněna na vrchni vedení roury o větším průřezu k pravému chladiči stlačeného vzduchu. Dále byl plnicí systém doplněn o 2. mezichladič stlačeného vzduchu, který byl umístěn před levý přední podběh, podobně jako u Audi S3. Nové uspořádání plnicího systému má veliký vliv na výkonovo stálost motoru, protože teplota nasávaného vzduchu je jedním z nejhlídanějších faktorů při úpravách přepňovaných motorů. Obtoková větev turbodmychadla byla vybavena novým přepouštěcím ventilem, zajišťujcím bezporuchovou funkci i v réžimech vyšších plnicích tlaků a teplot.

Vstřikovací trysky Zvýšené požadavky na dávku paliva by původní vstřikovací trysky nezvládly a proto byly nahrazené novými tryskami o větším průřezu. Zároveň byl původní redukční palivový ventil nahrazen novým ventilem, zajišťujícím vyšší tlak paliva.

Řídící software motoru Program řídící jednotky motoru byl nastaven ve spolupráci s rakouskou firmou Oberscheider

Dodací podmínky:

Termín dodání je 6-8 týdnů od objednání, při objednání záloha 50% z ceny bez DPH. Vlastní montáž trvá 1-2 týdny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši hoši, omlouvám se, ale na netu se phybuju jen málo, ale kvěci.

Ty svíčky - platinovky od bosch = super volba - já dal platinovky originál jednobodové.

AGU ze 110 na 165 kW : samozřejmě sání KN a je jedno jestli kužel a nebo vložku, dál koplet vejfuk a to bez přepážek a samozřejmě větší průměr ( z původních 50 mm tak na 65 - 70 mm - nerez je super ), dál - měli jste někdo venku svody z 1,8 T nebo RS - jsou stejné a koukněte na průměr vstupu z bloku a na průměr výstupu - tedy vstupo do turba - je to zůžení tak o 50% - to je dost blbost. A pak taky nějakej ten čip - je hodně firem a různejch garážčiperů co nabízej čip od 190 do až 240 koní - samozřejmě jen při používání 100 oktanového benzínu. Todle dohromady dá tak 155 až 165 kW jak se to povede. Musim Vám ale taky říct, že auto jelo jako sviň ( byla vínová a byla 2 roky na octaviaclubu člen 79 - teď je tam červená RS) ale ale - po ujetí 15 tis km mi vystřelila svíčka a zastavila se až o kapotu - prej vada svíčky - praskla - ale věřte tomu.

Nic méně teď mám červenou RS 132 kW - sání KN, čip, nerez výfuk ( z původních 55 mm na 67 mm ), nerez svody, turbo audi tt 165 kW ( je jednou tak velké jak octáviácké ), regulace dávkování paliva - tu jsem v Mimoni ještě neměl a udělá to s výkonem dost . Celkem okolo 190 kW, ale vím o lidech co tam dostali víc.

Pořád se v tom hrabu. Ctěl jsem dorazit na ten sraz co byl v Praze v tom Tricampu, ale den před tim mi to zbořil maník s dodávkou na zadek. Od té doby je to v servisu a budu to mít až v pondělí. Pak se pustim do dalších úprav a pokecáme někde na srazu.

Koukněte na edgetuning je tam audi tt 1,8 T 225 kW = 306 PS a seat 1,8 T 290 PS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Četl jsem tu výše popisovanou úpravu za 175 klacků - to je jen verze jednoho z mnoha úpravců - neberte to vážně. Vše se dá samozřejmě udělat úplně jinak a podstatně levnějš. Tak třeba turbo jsem sehnal za 8 tis, svody výroba 5,5 tis, výfuk 5 tis, výfuk mám jen jeden. A dost si udělám sám - nic složitýho - jen čas a trpělivost.

Teď zrovna řešim chlazení vzduchu - ten intercooler co tam je - je na nic. Buď si ho nechat vyrobit na míru - přes 20 klacků , nebo koupit z nějaké dodávky nebo náklaďáku a upravit si ho - levnější varianta - okolo 5 - 7 tis Kč. Začnu řešit jen co budu mít auto.

S shlazením mám problém když je venhu teplo. V zimě to bylo v pohodě, ale teď je chladič vzduch prvořadá záležitost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ventil na dávkování paliva sem koupil u saabtuning za 2200kč, provedení chrom s manometrem. Původní se odpojí a tento se tam jen nasadí a seřídí - je to kompletní instalační sada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vědět samozřejmě dám, sám se nemůžu dočkat - už sem bez auta skoro měsíc - móóóc se těsim na pondělí.

Chci se vrhnout i na estetické úpravy motoru.

Takové porovnání - kamarád má VW passat 4,0 V8 202kW = 275 PS - ujedu mu jak na akceleraci tak na meximálku. Když sem to koupil tak mě natřel jak nic - a teď má smůlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Buď musíš pořádně zabrat, nebo je můžeš zkusit povoli na pořádně zahřátém motoru. Mě jednou na Felicii nešla jedna svíčka povolit, a když jsem to zkusil na teplém motoru, tak jsem jí vyndal. A to ti nejdou všechny čtyři?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...