Publikováno Říjen 16, 201014 r Ahoj všem! Mám dotaz, snad mi někdo poradí. Odporoučel se mi posilovač brzd na Octavii, někde přisává falešný luft, je to slyšitelné někde od pedálu. Chystám se na výměnu, ale vrtá mi hlavou, jaký je rozdíl mezi posilovačem s ESP a bez ESP? Mám dojem, že budou úplně stejné, mimo ceny...bez ESP je za cca 900kč a s ESP od 4000kč do 12000kč, což mi přijde jako přeháňka! Co vy si o tom myslíte? Moc díky všem za odpovědi a zdravím vás Dr.Buben11
Říjen 16, 201014 r Bylo by dobré napsat, jaký máš ročník auta a jaký systém brzd. Protože ESP u MK20 má skutečně jiný posilovač tzv. aktivní booster, protože on vyrábí brzdový předtlak pro fungování regulace ESP. Tam samozřejmě posilovače záměnné nejsou. Pokud už má novější systém MK60, tak tam si předtlak vyrábí sama řídící jednotka brzd, tam si myslím, že by posilovač mohl fungovat i z vozidla bez ESP. Systém brzd nejjednodušeji poznáš tím, že ho načtem VAGem, pokud VAG nemáš, tak se mrkni do motorového prostoru a jednotka MK20 má ten černý váleček (čerpadlo) směřovaný nahoru, u MK60 je směrovaný do strany.
Říjen 17, 201014 r Autor Ahoj, vidíš, na to jsem úplně zapomněl...takže Octavia 2003 1,9TDi 81KW, podle všech znaků, které jsem zjistil, to vypadá, že tam je Mark 60, měřil jsem jednotku, měří 100mm, čerpadlo je do strany číslo jednotky 1J0 614 517J, kontroloval jsem to i podle popisu v knížce "Jak na to?".
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.