dr.buben11 Vloženo 16. Říjen 2010 Vloženo 16. Říjen 2010 Ahoj všem! Mám dotaz, snad mi někdo poradí. Odporoučel se mi posilovač brzd na Octavii, někde přisává falešný luft, je to slyšitelné někde od pedálu. Chystám se na výměnu, ale vrtá mi hlavou, jaký je rozdíl mezi posilovačem s ESP a bez ESP? Mám dojem, že budou úplně stejné, mimo ceny...bez ESP je za cca 900kč a s ESP od 4000kč do 12000kč, což mi přijde jako přeháňka! Co vy si o tom myslíte? Moc díky všem za odpovědi a zdravím vás Dr.Buben11 Citovat
Řehoř Vloženo 16. Říjen 2010 Vloženo 16. Říjen 2010 Bylo by dobré napsat, jaký máš ročník auta a jaký systém brzd. Protože ESP u MK20 má skutečně jiný posilovač tzv. aktivní booster, protože on vyrábí brzdový předtlak pro fungování regulace ESP. Tam samozřejmě posilovače záměnné nejsou. Pokud už má novější systém MK60, tak tam si předtlak vyrábí sama řídící jednotka brzd, tam si myslím, že by posilovač mohl fungovat i z vozidla bez ESP. Systém brzd nejjednodušeji poznáš tím, že ho načtem VAGem, pokud VAG nemáš, tak se mrkni do motorového prostoru a jednotka MK20 má ten černý váleček (čerpadlo) směřovaný nahoru, u MK60 je směrovaný do strany. Citovat
dr.buben11 Vloženo 17. Říjen 2010 Autor Vloženo 17. Říjen 2010 Ahoj, vidíš, na to jsem úplně zapomněl...takže Octavia 2003 1,9TDi 81KW, podle všech znaků, které jsem zjistil, to vypadá, že tam je Mark 60, měřil jsem jednotku, měří 100mm, čerpadlo je do strany číslo jednotky 1J0 614 517J, kontroloval jsem to i podle popisu v knížce "Jak na to?". Citovat
lukash Vloženo 18. Říjen 2010 Vloženo 18. Říjen 2010 (editace) ... prosím smažte mě, plácám blbosti Editováno: 18. Říjen 2010, autor: lukash Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.