Přejít na obsah

tlak pneu přívěs


kacer

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

U přívěsů strašně záleží na zatížení. Užitečná hmotnost je narozdíl od OA několikanásobkem vlastní. Nezbývá Ti než to holt dofukovat a upouštět. Pokud budeš jezdit s prázdným nebo minimálně zatíženým vlekem s pneu co bude mít furt 2,9 bar tak bude mlátit a poskakovat, což je vzhledem ke stavu našich silnic poměrně nebezpečný. Samozřejmě se tím ničí pneu a protože je menší styčná plocha, zvětšuje pravděpodobnost, že při špatném naložení se Ti vlek příp. souprava rozkývá. Pokud budeš jezdit na podhuštěných pneu nebude to o nic lepší. Hold dnešní přívěsy většinou používají nápravy s odpružení pryžovými bloky, stavěné na zátěž 750 kg s relativně malým zdvihem, takže poměrně tvrdé. Jak psali kolegové, je to o odhadu, parkrá si to vyzkoušíš a je to. Může to být od cca 0,7-1(možná i míň) po 2-2,5 bar (vzhledem k tomu že máš vlek jen na 500 kg).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...