Publikováno Říjen 25, 201014 r Ahoj škodováci...zajímalo by mě, jestli by se daly vyměnit tyto dva motory..místo 1.4 TDI 55kw za 1.9 TDI 74kw...tu 1.4 uz mam temer 2 roky a jsou s ni sami potize...napadlo mě, zda-li by se daly tyto motory vyměnit..ptam se jak po technicky stránce tak po ty papírový..bude s tim nejaky problem?? jestli uchyty pro motor budou stejny a jestli se daji pouzit i veci okolo jako je treba intercooler, altik a podobny veci..nemate nekdo zkusenosti?
Říjen 25, 201014 r Skoro každý měsíc tady čtu články o výměně motoru... Nechápu, proč pořád někdo uvažuje o výměně motoru, navíc za motor, který se do tohoto typu montoval... daleko jednodušší prodat auto a koupit jiné s daným motorem, máš daleko větší výběr, můžeš si ho odzkoušet (po montáži motoru nevíš, jaký bude vlastně výsledek... v jakém stavu byl motor před jeho montáží). Další nevýhoda, že tě to možná vyjde dráž, než koupě jiného vozu a v neposlední řadě: u nás je to zakázané. Pak nejde jen o motor, jestli se nepletu, stokoňový diesel měl vzadu kotouče, dále díky větší hmotnosti jiné tlumiče, pružiny atd. atd. Neříkám, že taková přestavba není možná, viz Šmoula... fabia s motorem 1.8T... musel to ale přepisovat v německu, a po technické stránce to určitě žádná hračka nebyla...
Říjen 25, 201014 r Diely ktore potrebujes kupit: Motor,prevodovku,prednu napravu -komplet,tlmice,chladic,vyfuk komplet,RJ motora. atd,atd
Říjen 25, 201014 r Autor Zakazany?? to zakazany je menit jiny typy motoru nebo celkove motor?? chci menit motor, protoze trivalec mi nejak neprirostl k srdci...samozrejme me napadl prodej, ale daleko vtipnejsi mi prislo vymenit motor...vyfuk by se musel taky menit??ja myslel, ze kdyz sezenu motor 1.9 tdi 74kw s prevodovkou a turbem mam vystarano...daj se sehnat kolem 10 tis. ostatni veci jsem myslel, ze resit nebudu..např. zadni bubny mely prvni generace turbodieslu ve fabii..
Říjen 25, 201014 r je to nesmyslný, musel by jsi půlku auta přeskládat...ale aspoň že jsi rozumnej a pochopil jsi to PS: když chceš příjemný svezení a nějakej ten koník třebas v budoucnu navíc, vyprdni se na 74kw PD a pořiď si rovnou Fabku RS ASZ,nebo BLS 96kw
Říjen 25, 201014 r to uz je na me moc techniky :-) proste nejde...vsem dik za odpovedi... Ono to fyzicky i technicky jde - kastle je stejná, vyměníš opravdu jen komplet motor-převodovka-přední náprava, ten zbytek je bižuterie (jiné podávací čerpadlo v nádrži, jiné vedení výfuku, jiná palubní elektronika - třeba štíty s MaxiDotem jsou jiné - zvlášť pro benzín a zvlášť pro naftu) - největším problémem je, že tyhle výměny nepovoluje výrobce - prostě jednou je auto s nějakým VIN kastle vyrobeno s danou motorizací a podle vyjádřní výrobce ho NELZE přestavět na jinou. Lze udělat výměnu motoru - ale je nutno dodržet typ motoru - tedy nejen kubaturu, ale i modifikaci, takže nelze autí s motorem 1,4MPi/55kW přestavět na "stokoňku" 1,4 16V/74kW a tak dále. Takže opravdu - kup si komplet jiné auto, budeš to mít daleko jednodušší.
Říjen 31, 201014 r Autor me nejde ani tak o vykon, ale o spotrebu a kultivovanost...ten trojhrnek kdyz se zahreje tak jede celkem obstojne, ale bere si v prumeru 6 litru a kdyz pospicham tak klidne 8-9...
Říjen 31, 201014 r me nejde ani tak o vykon, ale o spotrebu a kultivovanost...ten trojhrnek kdyz se zahreje tak jede celkem obstojne, ale bere si v prumeru 6 litru a kdyz pospicham tak klidne 8-9... Přestaň si stěžovat a chvíli počítej - inspirace: příspěvek ve vláknu o Spotřebě. Tu energii prostě u vakua nevytáhneš. Upraveno Říjen 31, 201014 r od Ekkar_z_Bastlírny
Březen 26, 201411 r je to hloupost menit motor lepsi je prodat a koupit cely autojinak naprava tlumice a pruziny maj vsechny dieselovy fabky stejny zadni brzdy ma 1.4 stejny s prvnima kusama 1.9 kde byli taky bubnyprevodovku by taky menit nemusel stavajici ten vykon vydrzitakze jen motor ridici jednotku svody od prostredka by vyfuk mohl zustatpokud by se upravili vedeni k turbu tak by taky mohlo zustat tam je rozdil v typu regulace ale dala by se upravit stavajici pro 1.9
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.