esomarena Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Ahoj škodováci...zajímalo by mě, jestli by se daly vyměnit tyto dva motory..místo 1.4 TDI 55kw za 1.9 TDI 74kw...tu 1.4 uz mam temer 2 roky a jsou s ni sami potize...napadlo mě, zda-li by se daly tyto motory vyměnit..ptam se jak po technicky stránce tak po ty papírový..bude s tim nejaky problem?? jestli uchyty pro motor budou stejny a jestli se daji pouzit i veci okolo jako je treba intercooler, altik a podobny veci..nemate nekdo zkusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Je to ZAKAZANE cili NEPOVOLENE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Skoro každý měsíc tady čtu články o výměně motoru... Nechápu, proč pořád někdo uvažuje o výměně motoru, navíc za motor, který se do tohoto typu montoval... daleko jednodušší prodat auto a koupit jiné s daným motorem, máš daleko větší výběr, můžeš si ho odzkoušet (po montáži motoru nevíš, jaký bude vlastně výsledek... v jakém stavu byl motor před jeho montáží). Další nevýhoda, že tě to možná vyjde dráž, než koupě jiného vozu a v neposlední řadě: u nás je to zakázané. Pak nejde jen o motor, jestli se nepletu, stokoňový diesel měl vzadu kotouče, dále díky větší hmotnosti jiné tlumiče, pružiny atd. atd. Neříkám, že taková přestavba není možná, viz Šmoula... fabia s motorem 1.8T... musel to ale přepisovat v německu, a po technické stránce to určitě žádná hračka nebyla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Diely ktore potrebujes kupit: Motor,prevodovku,prednu napravu -komplet,tlmice,chladic,vyfuk komplet,RJ motora. atd,atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 25. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Zakazany?? to zakazany je menit jiny typy motoru nebo celkove motor?? chci menit motor, protoze trivalec mi nejak neprirostl k srdci...samozrejme me napadl prodej, ale daleko vtipnejsi mi prislo vymenit motor...vyfuk by se musel taky menit??ja myslel, ze kdyz sezenu motor 1.9 tdi 74kw s prevodovkou a turbem mam vystarano...daj se sehnat kolem 10 tis. ostatni veci jsem myslel, ze resit nebudu..např. zadni bubny mely prvni generace turbodieslu ve fabii.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Troj valec ma 3 vyfukove kanale a 4 valec ich ma 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 25. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 to uz je na me moc techniky :-) proste nejde...vsem dik za odpovedi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 je to nesmyslný, musel by jsi půlku auta přeskládat...ale aspoň že jsi rozumnej a pochopil jsi to PS: když chceš příjemný svezení a nějakej ten koník třebas v budoucnu navíc, vyprdni se na 74kw PD a pořiď si rovnou Fabku RS ASZ,nebo BLS 96kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 to uz je na me moc techniky :-) proste nejde...vsem dik za odpovedi... Ono to fyzicky i technicky jde - kastle je stejná, vyměníš opravdu jen komplet motor-převodovka-přední náprava, ten zbytek je bižuterie (jiné podávací čerpadlo v nádrži, jiné vedení výfuku, jiná palubní elektronika - třeba štíty s MaxiDotem jsou jiné - zvlášť pro benzín a zvlášť pro naftu) - největším problémem je, že tyhle výměny nepovoluje výrobce - prostě jednou je auto s nějakým VIN kastle vyrobeno s danou motorizací a podle vyjádřní výrobce ho NELZE přestavět na jinou. Lze udělat výměnu motoru - ale je nutno dodržet typ motoru - tedy nejen kubaturu, ale i modifikaci, takže nelze autí s motorem 1,4MPi/55kW přestavět na "stokoňku" 1,4 16V/74kW a tak dále. Takže opravdu - kup si komplet jiné auto, budeš to mít daleko jednodušší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 31. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 me nejde ani tak o vykon, ale o spotrebu a kultivovanost...ten trojhrnek kdyz se zahreje tak jede celkem obstojne, ale bere si v prumeru 6 litru a kdyz pospicham tak klidne 8-9... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 (editace) me nejde ani tak o vykon, ale o spotrebu a kultivovanost...ten trojhrnek kdyz se zahreje tak jede celkem obstojne, ale bere si v prumeru 6 litru a kdyz pospicham tak klidne 8-9... Přestaň si stěžovat a chvíli počítej - inspirace: příspěvek ve vláknu o Spotřebě. Tu energii prostě u vakua nevytáhneš. Editováno: 31. Říjen 2010, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 je to hloupost menit motor lepsi je prodat a koupit cely autojinak naprava tlumice a pruziny maj vsechny dieselovy fabky stejny zadni brzdy ma 1.4 stejny s prvnima kusama 1.9 kde byli taky bubnyprevodovku by taky menit nemusel stavajici ten vykon vydrzitakze jen motor ridici jednotku svody od prostredka by vyfuk mohl zustatpokud by se upravili vedeni k turbu tak by taky mohlo zustat tam je rozdil v typu regulace ale dala by se upravit stavajici pro 1.9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.