Lukan Vloženo 29. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 zdravim mam takovy problem s prevodovkou.auto ma najeto 190t km. je hlucna nejspis to budou loziska. kdyz se toci na volnobeh dela takovy chraplavy zvuk. olej je v ni ve 185t km vymenen. razeni jde za studena dobre nekdy trochu ztuha. v servisu rekli ze se to stava a ze to udajne neni problem. nemela by se zadrit nebo zaseknout. pomuze vymena lozisek v prevodovce? nebo vymenit celou prevodovku? jaka je asi cena? dekuju za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Když sešlápneš spojku hučí to furt nebo to přestane? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Jak naznačuje Luďa může bejt špatný vypínací ložisko na spojce,ale taky už špatný ložiska v převodovce přece jenom po tolika km a u benzínu se to v tý převodovce víc točí než u nafťáka. Většinou se tyhle zvuky projeví s výměnou oleje a mnoho lidí z tohohle důvodu ani olej v převodovce nemění.(doživotní náplň) Možná by se dal použít hustší olej a možná ani ten nepomůže.Nejprve bych se zaměřil na to vypínací ložisko spojky pak na GO ložisek v převodovce. Vymezení vůle na hrušce a planetovým kole+ výměnu všech gufer (preventivně aby to pak nezačlo někde týct) Pokud se na to necejtíš nech to někomu kdo se v tom vyzná nebo se pokus sehnat jinou převodovku ve slušným stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukan Vloženo 31. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Když sešlápneš spojku hučí to furt nebo to přestane? Když sešlápnu spojku tak to přestane, nic nuhučí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukan Vloženo 31. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Jak naznačuje Luďa může bejt špatný vypínací ložisko na spojce,ale taky už špatný ložiska v převodovce přece jenom po tolika km a u benzínu se to v tý převodovce víc točí než u nafťáka. Většinou se tyhle zvuky projeví s výměnou oleje a mnoho lidí z tohohle důvodu ani olej v převodovce nemění.(doživotní náplň) Možná by se dal použít hustší olej a možná ani ten nepomůže.Nejprve bych se zaměřil na to vypínací ložisko spojky pak na GO ložisek v převodovce. Vymezení vůle na hrušce a planetovým kole+ výměnu všech gufer (preventivně aby to pak nezačlo někde týct) Pokud se na to necejtíš nech to někomu kdo se v tom vyzná nebo se pokus sehnat jinou převodovku ve slušným stavu. Olej v převodovce je vyměněný. Dali ten co doporučuje výrobce, čili dost řídký. Když jsem čichnul ke staremu oleji bylo cítit, že je přepálený. Dál tam přidali nějakou přísadu, která má údajně pomoci vyhladit případné praskliny a trhnily na ozubených kolech a ložiskách. Když je auto studený tak je to při puštěný spojce slyšet výrazně a při sešlápnutý vůbec nic je zvuk motoru. Pokud je už vše zahřátý skoro nic není slyšet při nesešlápnutý spojce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Otázka je kolik chceš do auta investovat, protože předpokládám, že novou převodovku neseženeš za pár tisíc. Výměna ložisek by měla pomoct, ale jak píše acek pak je třeba vyměnit komplet těsnění a gufera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 (editace) Tak je to vypínací ložisko spojky.(pokud stichně už při lehčím sešlápnutí a ne při ůplným vystavení)Což znamená vyndat převodovku ven a to se potom vyplatí dát komplet novou spojku,když už to bude rozebraný.Pokud to chrastí jen trochu a není cítit nějaký vybrace do pedálu a jde řadit tak bych to ještě nechal a začal pomalu šetřit na novou spojkovou sadu. Editováno: 31. Říjen 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukan Vloženo 4. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2010 Tak je to vypínací ložisko spojky.(pokud stichně už při lehčím sešlápnutí a ne při ůplným vystavení)Což znamená vyndat převodovku ven a to se potom vyplatí dát komplet novou spojku,když už to bude rozebraný.Pokud to chrastí jen trochu a není cítit nějaký vybrace do pedálu a jde řadit tak bych to ještě nechal a začal pomalu šetřit na novou spojkovou sadu. jj meli jste asi pravdu...bude to lozisko na spojce a asi se stejne bude delat cela spojka. Jen nevite kolik to tak muze stat? nemam vubec predstavu.... dik Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 jj meli jste asi pravdu...bude to lozisko na spojce a asi se stejne bude delat cela spojka. Jen nevite kolik to tak muze stat? nemam vubec predstavu.... dik Lukas Přesně tohle se děje na mojí OII RS (najeto 151000)a hodně lidí mi tvrdí že to je to ložisko ( cena ložiska je nějakých 1800,- Kč a cela spojka neco kolem 10000,-), avšak taky mi bylo řečeno že by to mohl být setrvák tak nevim, jinak řazení jde bez problému a spojka zabírá taky dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 1. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2011 Takže mě ten hluk nakonec dělala převodovka. Rozsypalo se ložisko v převodovce, ohobloval 2 synchrony. Pan Ivan Sixta z MB to krásně všechno opravil za půl dne. Tuto závadu popisuje i na svých stránkách http://www.prevodovky-sixta.cz/opravy-seriovych-prevodovek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsák Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 (editace) mohlo by být hydraulické vypínací ložisko spojky, taky mi drkotalo, hlavně po ránu, po kratší jízdě přestalo... Cena Febi - cca 2000kč, LUK - 2900kč Editováno: 15. Prosinec 2011, autor: rsák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 (editace) Dam ruku do ohne za to ze je to prevodovka, 6-ti stupnove prevododvky zRS jsou poddimenzovane a jestli ma v hajzlu setrvak , coz po temer 200 000 urcite nacly bude,, tak ten kmita z hlavni hrideli prevodovky a ta pak vymackava hlavni lozisko hridele ktere je usazene ve skrini. Pote to lozisko zacne chrastit az do te chvile kdy se uplne rozsype . . Jednoduchá finta jak to poznat jen pohledem je dát auto na kanál, podívat se na převedovku a na ní je takové černé plechové víčko , které má v průměru cca 7cm . Jakmile je toto víčko vypouklé tak to je převodovka. Když budeš mít převodovku venku tak chytni hlavní hřídel a zkus za ni zatahat , jestli bude chodit je to převodovka. Jinak ti přeji a doufam ze to lozisko je, jestli ne tak si nachystej 15 000 fiku. Viz vlakno na skodahome Editováno: 20. Říjen 2011, autor: koss4ever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petm Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 Zdravím, řekl bych že se to nezlepší, asi se s tím bude dát ještě nějakou dobu jezdit (je fakt, že najeto máte dost - otázka je, jestli jste původní majitel, nebo máte auto z bazaru), ale nespolíhal bych na to. Taky jsem tak ještě nějakou dobu s převodovkou jezdil a ejhle na dovolené se zasekla a přestala řadit 1 a 5, no nějak jsme to dojeli dom. Doporučoval bych vám se ale podívat na nějaké nové převodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.