Březen 14, 201015 r Zkusil bych to odvzdušnit a hlavně když dáš nový pakny a bubny, tak to chvilku trvá než si to sedne a začne to brzdit na 100%. I samostav se musí natavit-tím, že několikrát zabrzdíš a odbrzdíš.
Březen 14, 201015 r Řekl bych že jestliže neměnil prasátka,čily neodpojoval hadičky,tak by to odvzdušňovat nemusel,jak by se mu tam ten vzduch dostal? Já bych řekl že se mu spíše nenastavily pakny díky samostavu,možná se mu zasekly. Popřípadě taky může trochu skusit dotáhnout lanka.
Březen 14, 201015 r zadek brzdi asi 30% takze by to brzdilo celkem normalne a ne tak jak pise ze to skoro vubec nebrzdi..
Březen 14, 201015 r Brzdit jsem zkoušel, na místě i při rozjezdu, volal jsem tátovi, ten říkal, že to chce zas zpátky seštelovat ruční brzdu a odvzdušnit, tak tu ručku zkusím ráno a vzdušnit budu až odpoledne, protože to budu dělat předek a měnit komplet brzdovku. Díky
Březen 14, 201015 r REPKIN: Tie zadne brzdy si spolu musia sadnut abi to brzdilo. cca 200km. Nic nemusis odvzdusnovat.Zadne brzdy nemaju nic spolocne z rucnou brzdou. Brzdy ti musia brzdit ci mas nastavenu rucnu brzdu alebo ju nemas nastavenu.
Březen 14, 201015 r Nic si sedat nemusi to ze ti blbe brzdi zadek poznas mozna na valcove zkusebne...
Březen 14, 201015 r Nic si sedat nemusi to ze ti blbe brzdi zadek poznas mozna na valcove zkusebne...
Březen 14, 201015 r NEORAS: KED VYMENIS KOMPLET BRZDY (PAKNE+BUBNY) ZA NOVE TAK SI SPOLU MUSIA SADNUT ABI BRZDILI NA 100% Vydiet ze sa moc do aut nerozumies. Tak sem radsej nepis KECI.
Březen 14, 201015 r Opet se dobre bavim =D Dobre nerozumim autum i kdyz delam mechanika vic jak 20 let =) take me bavi tvuj pravopis viz. KECI chi chi =) Upraveno Březen 14, 201015 r od neOras
Březen 14, 201015 r :palec2:lolNEORAS: PRECITAJ SI TU LINK POTOM SEM PIS ZE SA TOMU NEROZUMIEM. LINK:
Březen 14, 201015 r Bohuzel se mi nechce cist mnoho abych tak rekl imbecilnich informaci ktere plodis =) , a navic si pletes kotouce s bubnama a tim si me utvrdil v nazoru ze nevis o cem mluvis =) Upraveno Březen 14, 201015 r od neOras
Březen 14, 201015 r neoras::prc: AJ KOTUCE AJ BUBNY KED MENIS TAK SI MUSIA SADNUT!!! Upraveno Březen 14, 201015 r od PROCHY603
Březen 15, 201015 r Opet prispevek mimo misu =) po vymene to samozdrejme brzdi uplne normalne a ne tak jak popisuje ze to nechce vubec brzdit =) radsi prvne premyslej nez zase vyplodis hovadinu =)
Březen 15, 201015 r Musím súhlasiť s Prochym a aj potvrdiť čo napísal ! Či už new bubny /pakne/, alebo platničky, poprípade len new kotúč sa musia jednoznačne zabehnúť. O tom no coment. Nedávno som menil celú RS zadnú nápravu a dobrý účinok brzdenia nastal cca. po 100km. Pekne bolo vidieť na kotúči, ako si sadá new platnička. Trie už o celú plochu kotúča. Pravdaže kompletne odvzdušnené s new kvapalinou. Ten zábeh pravdaže záleží aj od tvrdosti platničiek. Nieje firma, ako firma !!! Takže škriepiť sa tu a zastávať len svoj názor je choré a nefér. Členovia fóra čakajú rady, pomoc a nie len keci. PS. A ak si niekto myslí, že pri nezaťažení zad. nápravy Fábia bude gumovať, tak dobré ránko spoluobčania .... Upraveno Březen 15, 201015 r od Kubox
Březen 15, 201015 r Souhlasím s Prochy,musí si to sednout.To jak tady píše neOras že ihned po výměně to musí brzdit a asi podle něj nejlépe na 150% je pěkná píč... Neorasy jestli ty děláš 20 let mechanika,tak se divím že ses do dnes uživil. Jak jsem psal já,tak já bych to ani neodvzdušňoval,pokud neodpojoval prasátka,tak není třeba,jen doštolovat lanka.Taky jsem měnil minulý léto zadní pakny a myslel jsem že s tím nebudu muset nic dělat když to dám do kupy,že si to samostav doštoluje,ale prd a vořech,musel jsem si dotáhnout lanka na ručce. Před měsícem jsem byl na STK a ručka i zbytek brzd je naprosto OK.
Březen 15, 201015 r Che Che =) Nikdo nerekl ze to musi brzdit na 150 % ale nebrzdi to tak spatne jak rika =) ani to nepoznas bzdi to upne normale =) (jenom zasnu nad chytrakama) =)
Březen 15, 201015 r No predtim mi to opravdu nebrzdilo skoro vubec, dotahl jsem lanko, aby brzdil zadek mezi 3-5tym zubem rucky a trosicku lip, dneska sem vymenil i predek a odvzdusnil sem jedno zadni kolo, jelikoz mi tam ukaplo par kapek brzdovky, kdyz sem zavadil o prasecinec, sly z toho bublinky a auto brzdí jak fík, jednu přední jsem taky odvzdušnil, ale ta byla OK, až bude čas, dodělám zbytek, natřu třmeny a vůbec ošistim všecko ostatní, dneska na to už nebyl čas. Každopádně děkuji za rady. Pak hodím k sobě do témata fotky by jste se divili na čem sem jezdil
Březen 16, 201015 r Bohuzel se mi nechce cist mnoho abych tak rekl imbecilnich informaci ktere plodis =) , a navic si pletes kotouce s bubnama a tim si me utvrdil v nazoru ze nevis o cem mluvis =) Mna dokaze urazit len inteligentny clovek. Ale ty medzi nich NEPATRIS!! Podla tvojich prispevkou o oprave auta+ brzdoveho systemu.
Březen 16, 201015 r Mna dokaze urazit len inteligentny clovek. Ale ty medzi nich NEPATRIS!! Podla tvojich prispevkou o oprave auta+ brzdoveho systemu. NEORAS Dalsi tvoj super prispevok-RADA o oprave auta:palec2: LINK: http://forum.skodaho...6800-nestaruje/ Citovat předchozí příspěvek je porušení pravidel, ale citovat dokonce sám sebe, tomu opravdu nerozumím !!! Upraveno Březen 16, 201015 r od admin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Březen 16, 201015 r No je pravda, že mě blbne eletrika taky, ale vím že je to na 100% baterou, je v ní tušim 6 článků a z toho jeden je už v pytly a druhej načatej, takže co nejdřív kupuju novou
Březen 20, 201015 r Mam necekany problem - auto stary 4 roky, najeto 22 tkm. Bylo na technicky a zjistilo se, ze zadni leve brzdi o 50% mene nez prave kolo (podle technika i na rucku (nevidel jsem osobne), coz mi prijde jeste divnejsi). Cekal jsem poskozene prasatko, zamastene pakny nebo neco podobneho, ale po sundani bubnu je vse jako nove, prasatko perfektne funkcni, samostav ok, pakny + buben ok. Preventivne jsem odvzdusnil, ale nezdalo se, ze by bylo zavzdusneno. Na zkusebne jsem jeste nebyl, ale chtel jsem se zeptat, zda nekdo nema podobnou zkusenost. Dochazi mi napady.
Březen 23, 201015 r Tak jen reseni vyse uvedeneho - nova navsteva valcove zkusebny ukazala perfektni funkcnost. Tezko rict, cim to bylo, mozna skutecne zavzdusnenim (pak ale nesedi to tvrzeni technika o stejnem problemu s rucni brzdou). Nebo mozna pomohla ta demontaz, kontrola vnitrnosti a opetovna montaz bubnu, jen mohlo byt neco zatuhly... Tezko rict, kazdopadne uz je vse OK.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.