SKAKI Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Dobrý den. Mám problém s přepínačem dálkových světel. Asi před 2 měsíci mi z ničeho nic světla začala zhasínat, zjistili jsme, že je asi špatná přepínač dálkových světel. Po výměně přepínače vše bylo v pohodě, asi měsíc vše šlo bez problémů. Ale nyní to začalo opět blbnout. A to tak, že když dám blinkr doleva, svítí tlumená i dálková. Jakmile se páčka vrátí do původní polohy dálková světla zhasnou. Občas totéž světla udělají, jen tak při jízdě, aniž bych se páčky dotkl. Zkusili jsme kontakty prostříkat sprejem na kontakty a byl klid asi 6 dní, ale dnes to opět při dání blinkru doleva udělalo. Prosím, nevíte někdo co s tím? Jak tuto závadu konečně vyřešit? Předem všem děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2010 možná jsi koupil nějakou Čínu druhovýrobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2010 Tyhle problémy způsobuje teplo - při nadměrném proudovém namáhání kontaktů přepínače páčky. Přeměř nebo nechej přeměřit, jak velký proud teče přes přepínač, neměl by být větší než asi 1A - protože páčka spíná relátko a NESMÍ spínat přímo světla - ta odebírají nějakých 10A, což se nejpozději po několika týdnech funkce projeví přesně tím, co popisuješ. Nějaký Kontaktol to nespraví, protože na tak velký proud jednoduše ty kontakty nejsou dimenzované. Od toho v autě relátka vulgo "černoši" jsou, aby odlehčovala proudové zatížení kontaktů ovládacích prvků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAKI Vloženo 5. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 (editace) Tyhle problémy způsobuje teplo - při nadměrném proudovém namáhání kontaktů přepínače páčky. Přeměř nebo nechej přeměřit, jak velký proud teče přes přepínač, neměl by být větší než asi 1A - protože páčka spíná relátko a NESMÍ spínat přímo světla - ta odebírají nějakých 10A, což se nejpozději po několika týdnech funkce projeví přesně tím, co popisuješ. Nějaký Kontaktol to nespraví, protože na tak velký proud jednoduše ty kontakty nejsou dimenzované. Od toho v autě relátka vulgo "černoši" jsou, aby odlehčovala proudové zatížení kontaktů ovládacích prvků. Tak toto je dost pravdě podobné, je pravdou, že to nedělá hned, ale po nějaké době co jedu, tedy, když dojde k nahřání kontaktů. Každopádně díky za radu. Nechám přeměřit a uvidíme... Ještě se zeptám....jak to vlastně vyřešit, pokud tedy bude tím proudem? Tu poslední větu moc nechápu Díky. Editováno: 6. Listopad 2010, autor: SKAKI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.