Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, přestalo mi fungovat otvírání krytu víčka nádrže (u 1.8 20V 1998 sedan). Dneska jsem sundal tapec a rozpojil konektor od motorku otvírání. Napětí na konektoru bylo 11V a po stisknutí tlačítka otvírání nádrže na středovém tunelu bylo napětí 11,8V. Nerozumím tomu, jak to funguje a tak nemužu najít chybu... Můžete mi prosím někdo poradit ? Předem díky

ide do motorceka napätie spod palubky. a z motorceka ci elektro magnetu presnejsie ide kabel do spinaca na palubke a ten ho pripaja o kostru. takze mozes skusit tu vetvu ukostrit niekde v kufri a uvidis.

  • Autor

ide do motorceka napätie spod palubky. a z motorceka ci elektro magnetu presnejsie ide kabel do spinaca na palubke a ten ho pripaja o kostru. takze mozes skusit tu vetvu ukostrit niekde v kufri a uvidis.

Díky za radu, zítra to vyzkouším

mne taky nefunguje, ale z jineho duvodu: ztratila se takova ta pruzinka - odskok vicka nadrze, nejde sehnat, ve Skodovce chtei za komplet 1500

takze kdyz uz potrebuju benzin (jezdim na LPG), tak mi nekdo mus drzet knoflik na otevirani vevnitr nebo si to muzu otevrit sam z kufru pod tapecem :-)

ale zbastlim si nejakou nahradni pruzinku...casem...

  • Autor

Pružinka je v pořádku, vyzkoušel jsem i to ukostření a pořád nic... Možná to bude ten motůrek, nebo co to je.

  • 1 měsíc později...

Zdarec,

měl jsem stejný problém. Dochází benzín, jedu na pumpu, jsem sám a po stisku knoflíku na otevření nádrže jdu ven a ono je to zamčený (podotýkám, že mrzlo). No nic, poklepu víčko (okolo je trocha ledu) jdu do auta, znovu zmáčknu, vylezu a zase nic. V kufru mám šroubováček, poprosím maníka u druhého stojanu o stisk "čudlu" a bez šance.

Tak sednu, zajedu domu, tapec dolu syn mačká, koukám motorek reaguje, ale víčko furt nic. Usuzuji, že hřídelka na otevření je zamrzlá - horkovzduška, z přiměřené vzdálenosti foukám zevnitř na podběh a cca po 5-ti minutách fachčí. Pak následuje vycvaknutí motorku z uchycovacích čepů, vytažení celého táhla, vysušení namazání a už to jede o 106.

Zítra přidám fotky, jak vypadá ten mechanismus - popisuje se to totiž blbě, ale to táhlo je ze dvou kusů a ten posledí má drážku, v které se pohybuje ta část od motorku a tak může motorek tahat a stejně to v případě zamrznutí neotevře. Jak bude zítra čas, tak to sem hodím.

Jinak hodně štěstí a úspěchů v roce 2011 :palec2::)

  • 14 let později...

Tak se mi toto také přihodilo, Zajedu se Superbem 2 ke stojanu a najednou nejde otevřít nádrž. Znovu zamknu, odemknu, opakuji několikrát, mačkám víko nádrže a najednou odskočí. Tohle se opakovalo znovu a tak mi to nedalo a pustil jsem se do toho., Jeden šroubek ven, otevřít uzávěr a celá dvířka jdou ven i s gumou a hadičkou na odvod vlhkosti. Pak už šel zámek vysunout a zkoušen dálkou. Někdy sepnul, někdy ne. Tak si říkám, buď ho rozeberu a podívám se do něj a nebo ho pro jistotu jen odpojím, aby nezamykal, než koupím nový. Slabý šroubováček, odjistit západky kolem dokola plastu a zámek se otevírá. Uvnitř motorek, pružina a pozor na tenké pérko, ať vám nevypadne. V otevřeném stavu znovu zkouším dálku a vidím problém. Plastová část, která se má díky šroubovici pohybovat, zůstává viset a neodjistí. Motorek jde ven velmi snadno i s celým mechanizmem., Vše jsem vyčistil, pořádně promazal a vrátil zpět. Znovu zkouším dálku a krásně vše funguje. Takže nasadit pružinu včetně tenkého pérka a vše zacvaknout. Další zkouška a vše OK. Mechanizmus vrácen, víko s gumovým krytem nasazeno zpět, uchyceno šroubkem a dvířka zavřena. Přichází první zkouška a ejhle, vše funguje. několikrát za sebou odzkoušeno a OK. Odpoledne jedu z práce a zajedu k pumpě ačkoli mám půl nádrže, vyzkouším, vše OK, dotankuju a spokojeně jedu domu. Zvládne to každý, jen trochu zručný člověk a je to jen další zkušenost, že se nemusí hned kupovat nový zámek za 1070,-. Není to žádná hrozná cena, ale tenhle bude jistě ještě sloužit. Mám najeto 308 000km 2,0TDI 125 KW DSG a auto je stále v kondici a slouží, jen to chce trochu péče, měnit náplně a to i v převodovce a ani nevím, že auto přeřadí, DPF stále původní, jen běžné výměny destiček, kotouče a letos nové pružiny a tlumiče vzadu, přední mi odmítli vyměnit, že jsou v testu ještě naprosto v pořádku.

Ovšem toto je sekce Octavia 1.... Není mi jasné, proč se tady rozepisuješ o dvojkovém Superbu. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.