Jump to content

Millosh

Uživatel
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About Millosh

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

837 profile views
  1. zvysit otacky volnobehu, pro mne to je reseni, uz bohuzel jedine... mate pravdu, resilo se to tady mnohokrat, znam par lidi se stejne zoufalym problemem a nikomu se to nepodarilo odstranit...:-( auto ma najeto 300.000km a toto je jedina vec, ktera nejde vyresit, normalne s tim jezdim, ale je pak treba na krizovatkach drzet jendou nohou plyn a jednou brzdu :-))))) takze s tim muzu jezdit jenom ja, pokud s tim jede zena, 5x ji to ve meste chcipne, nez se dostane za mesto... klidne vypisu soutez s odmenou za odstraneni meho problemu nejzajimavejsi je, ze pokud jedu z kopce a vyradim, volnobeh drzi jak pribity, pokud zastavim, po cca 5ti sekundach to zacne kolisat, nekdy motor zdechne...ach jo pro ty, co to zajima, problem trva asi od 250.000km, ale ted je to horsi, predtim to kolisalo, ale nezdechalo... mezitim se vymenil rozdelovac a lambda...
  2. po marnem pokusu vyresit problem s padanim volnobehu (nova klapka, novy rozdelovac, nove svicky, nove kabely, 0 chyb na VAGu, ) by mi pomohlo zvysit volnobeh o 200 otacek, protoze pokud drzim otacky na 1000rpm, nic nekolisa a vse funguje, jak ma... proto se ptam, uz nevim, co s tim...
  3. diagnostika, sporadicka chyba lambdy, jednou OK, podruhe sporadicky signal, potom vymazani chyby, zakladni nastaveni, delano v servisu, nebyl jsem u toho...:-( za celou dobu auta nebyly s diagnostikou zadne problemy... jen jednou, vadna klapka, dala se nova-original, reset, zakl. nastaveni a jelo se dal... tu lambdu zkusim dat novou a uvidim...
  4. klapka je vycistena, ale byla i tak cista, na Vagu O chyb, zakladni nastaveni provedeno, ale beze zmeny... uz fakt nevim, co s tim... pokud jedu a vyradim, drzi krasne otacky na 900, pak zastavim a do 5 sekund zacnou kolisat, nekdy vic nekdy min... pokud lehce prislapnu plyn na 1000 otacek, zase drzi krasne a nic nekolisa... vyfukove svody jsou OK, mam novy vyfuk... ale vypozoroval jsem: pokud drzi na volnobeh a zapnu nejakou zatez (svetla, topeni) tak to zacne kolisat vic, pokud to vypnu, ustali se to a kolisa v mensim rozsahu... napadla mne spatna kostra nbeo tak neco... baterka je 3 tydny nova (Varta Silver 54Ah)
  5. mam LPG, ale je to uplne stejne na benzin i na plyn, to je vyhoda, protoze hledam zavadu na vecech, ktere jsou spolecne, privod paliva apod muzu v klidu vyloucit. ted je na rade originalni rozdelovac... sice jsem tam mel magenti mareli, ale ten uz nelze sehnat, pouze BOSCH, uvidim...
  6. ja taky, ale proc to dela pouze v klidu a za jizdy, kdyz vyradim na neutral, tak krasne drzi 800 otacek? ...
  7. vim, ze o volnobehu na AEE motoru je toho tady hodne, mam ale specificky problem: motor nedrzi volnobeh, ale pouze, kdyz je v klidu, za jizdy drzi normalne... stav auta: nova klapka-original nove kabely, nove svicky, original BOSCH, nova zapalovaci civka novy rozdelovac (neni original) nova baterka novy vyfuk komplet na VAGu zadna chyba, za studena drzi otacky normalne (cca 1200 otacek a s teplotou klesa na 800 otacek) jezdi normalne, pokud vyradim za jizdy, volnobeh 800 ot. pokud vyradim a zastavim, cca po 5-10ti sekundach zacne volnobeh padat, RJ dorovna a to vse dokola, takze kolisaji otacky 600-1000 obcas chcipne... uz si s tim nevim rady, kazdy napad se ceni !!! jsem ochoten zaplatit za pomoc, ktera povede k vyreseni problemu nebo alespon k presne diagnostice zavady ! diky predem !!!
  8. Millosh

    Vybita baterie

    ja si pamatuju, ze mi baterku vybijely dve veci: radio bez "tatranky" (s displejem nezralo nic, bez nej asi 200mA) a alarm s centralem (Jablotron, cca 100mA), tak jsem displej nesundaval a odpojil jsem alarm a pohoda...
  9. uvazuji o koupi auta s timto motorem, muze mi nekdo popsat caste zavady, pripadne na co si dat pozor pri testovaci jizde? najeto kolem 150000km diky za rady...
  10. začaly mi blbnout stěrače, stírají si, kdy se jim zachce, podivný zvuk šel od relé cyklovače, tak jsem ho vytáhl, je to relé na třetí pozici, číslo 197 a díl VW 3B0 955 531 doteď je to OK, potřebuji sehnat nové relé... na webu se dá sehnat originál kolem 1000Kc, neoriginal kolem 700Kc, ale našel jsem toto: (cc-autodily) rele označení pro SUPERB, relé je na pohled stejné, piny také stejné... cena velmi nízká... nebude někde zakopaný pes?? můžu to použít? diky za radu !!!
  11. dobry den nebo ahoj, jsou ty zimni kola jeste na prodej? hloubka vzorku je skutecne 7mm? z fotek to vypada, ze jsou sjete vic... dik yza odpoved. Milos.

  12. po rozvodech mi stoupla spotreba asi o 25%, muze to mit nejakou souvislost s nastavenim rozvodu? auto jede ulpne normalne, zadny rozdil ve vykonu... mam s autem najete 100.000km, takze vim, jak a za kolik normalne jezdim... :-) resilo se to tu, ale jen pro naftove motory... da se neco zjistit na VAGu? diky za rady...
  13. Millosh

    Mračitka

    daji se nekde sehnat mracitka na faceliftovou OII ?
  14. Millosh

    Přestavba na LPG

    na variantu 1) muzes v klidu zapomenout... pro TFSI motory delaji renomovane LPG firmy specialni systemy, lisici se komponenty, ale hlavne nastavenim plynove RJ pro kazdy typ-kod motoru !!! jinak ceny varianty 2) se pohybuji od 35 do 45 tisic, spotreba LPG + 10% oproti benzinu + 10% benzinu na chlazeni vstrikovacu... i tak si myslim, ze se investice vyplati, navratnost je sice delsi, to je holt dan za to, ze mas takovy motor :-) ciste teoreticky: spotreba benzin 7L, plyn 8L plus 1L benzinu, takze 1x35 + 8x17 = 1.71Kc/km ciste na beznin 2.45Kc/km ... 0.74Kc/km uspora cena systemu rekneme 45 tisic po najezdu 60tkm se to vrati, urcite uvazujes jezdit vic nez prumerne, rekneme 30tkm rocne, takze po dvou letech zaplacene... do toho bych u noveho auta klidne sel... :-)
×
×
  • Create New...