Publikováno Listopad 26, 201014 r Ahoj, zajímalo by mě jak veliký může být rozdíl ve výkonu u fábií RS I. a II. Dočetl jsem se, že nová frsII. má 132kW/250Nm - myslíte, že by se mi těžko přesedalo z frsI. 125kW/400Nm ? Plánuji výměnu - odrazuje mě ten točivý moment.. (těžko upravit vozidlo v záruce) díky za odpovědi, V. )
Listopad 26, 201014 r jj ale po záruce ma cimbu chip 158kw a vetší krouták. Hlavně je tam automat :-) ikdyž někteří ho nemusí
Listopad 26, 201014 r srovnáváš naftu s benzínem,u benzínu nahradíš krouták zase otáčkama,prostě kde u naftáku jsi musel už řadit u benzínu šlápneš a pořád jedeš.
Listopad 26, 201014 r přesedlá se ti moc dobře, FRS II je novější a pohodlnější auto, navíc ten motor + DSG je dle mne to nej v nabídce VW koncernu......pocitově se ti bude zdát jízda ve FRSII "línější",ale skutečnost bude taková, že pojede lépe jak FRSI 125kw;) (pocit menšího zrychlení pro ticho vinteriéru a hlavně proto, že výkon i kroutící moment je rozpoloženej ve větším pásmu otáček= u nafty ti cca v 1800ot bouchnou saze a s autem to škubne ale tlačí to jen cca do 4000ot,kdy pocitově je to strašný zrychlení....u FRSII to zrychlení bude klidnější a pocitově pomalejší,ale ve skutečnosti je to opa...navíc "sranda" končí tak o 2500ot vejš ) ač semi z venku FRSI líbí mnohem víc, určitě bych radši FRSII....spotřeba nebude už asi takovej rozdíl:)
Listopad 26, 201014 r suhlasim s KIBI-m,mal som moznost sa odviest vo F.II.RS a je to o niecom inom ako naftak.... slape to fakt krasne a ten zvuk .... a so spotrebou by nemal byt problem sa zmestit do 7litrov na stovku....
Listopad 27, 201014 r Autor Asi máte pravdu ) ikdyž mi malinko nesedí: nedávno jsem se potkal na dálnici s mondeo st220, které má cca 220 koní a Točivý moment 285 Nm. Světe div se, ve stoupání na dálnici jsem ho šoupnul do zrcátka a nahoře když se silnice srovnala nam to jelo tak, že mě předjet nemohl, ale držel se jak pes. Ta okamžitá akcelerace točivého momentu okolo 400 je úplně někde jinde než pod 300, samozdřejmě beru, že váha mondea je větší než u frsI. Ovšem, mluvím o rychlostech mezi 150 - 220 km - což by neměl být takový rozdíl, moc rád bych si zajel rychlostní test poměr s frs2 )))
Listopad 27, 201014 r Autor mna by skor potesilo keby mala FRSII. xenony .... viděl jsem, že se používá modré světlo v denním svícení, xenony dokoupíš, když máš čočky, to je ok..
Listopad 27, 201014 r Autor Mimochodem, je k mání má rs http://www.sportovnivozy.cz/14098-skoda-fabia-rs-19-tdi-pd-96kw-rs-praha
Listopad 27, 201014 r akurat ze na tej čočke spredu je napisane BI-HALOGEN a nie xenon,a neviem ako vasi pomahaci a chranici riesia nieco taketo,ked tam das xenon vybojku... ostreky svetiel vpohode,su v ponuke, aj bez aut.nivelacie sa da zaobist ale keby tam aspon nebolo napisane BI-HALOGEN
Listopad 27, 201014 r Autor máš recht, no soudruh škoda to musí nějak natáhnout, ve finále věřím, že přijde i tdi frs2 právě se xenony ))
Leden 23, 201114 r máš recht, no soudruh škoda to musí nějak natáhnout, ve finále věřím, že přijde i tdi frs2 právě se xenony )) Jako FRSII je vzhledově celkem hezký auto, a na ten obsah díky přeplňování má solidní parametry, ale u malého RS automatická převodovka - to je peklo. Pokud chceš opravdový hothatch kup si Clio RS to je v téhle kategorii TOP - vím, že je to Škoda forum, ale zkus se svést s obojema a uvidíš Upraveno Leden 23, 201114 r od tttt
Únor 28, 201114 r FII RS nebude mít xenony nikdy. Němci to zarazili. Mluvilo se i o systému Stop-Start, ale už by to až příliš konkurovalo Polu a Golfu. Prostě je to tak...
Květen 20, 201114 r http://www.automoto.sk/clanok/184944/policajna-skoda-fabia-rs-s-balistickou-ochranou peknaaa
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.