berys1 Vloženo 29. Listopad 2010 Vloženo 29. Listopad 2010 Zdravím,mám takovej problem mám octavii 1,6 55kw,1997 a při teplotě pod nulou ráno nemužu nastartovat,při otočení klíčku se vybije baterie,ale když chvilku počkám tak normálně nastartuji.Baterku mám už třetí novou,byl jsem na kontrole v servise ale nic nenašli. Citovat
Shimpan Vloženo 29. Listopad 2010 Vloženo 29. Listopad 2010 To, že studená baterie nefunguje, je normální jev. Chce to jen mít s ní trošku soucitu a zbytečně ji netrápit. Studenou baterii při startování zahřejete krátkými sepnutími startéru, elektrolyt se promíchá, ohřeje a vše bude OK. Samozřejmě je nutno baterii udržovat v zimě v nabitém stavu, jakmile elektrolyt zamrzne, je baterie v háji a nepomůže jí ani svěcená voda. Citovat
berys1 Vloženo 29. Listopad 2010 Autor Vloženo 29. Listopad 2010 Baterkou to určitě není,koupil jsem novou silnější i nový startér a pořád to samé,na poprvé neprotočí startér,jako při vybite baterii,při startovaní jako by to šlo přes zuby,ale při druhém startu už normálně motor naskočí,akorát se resetují hodiny,jako při odpojené baterce.Mám pocit jestli to nebude setrvačníkem? Citovat
Lanny Vloženo 29. Listopad 2010 Vloženo 29. Listopad 2010 (editace) Jak píšeš, tak to vypadá na setrvák, případně zuby na startéru, prostě očesané, kdysi jsem něco podobného měl také. Ještě mne napadlo, že by mohl být uvolněný startér a páčí se ? Editováno: 29. Listopad 2010, autor: Lanny Citovat
HanyZ Vloženo 30. Listopad 2010 Vloženo 30. Listopad 2010 spíš bych to viděl na očesaný startér než na setrvák. Ten něco vydrží Citovat
berys1 Vloženo 30. Listopad 2010 Autor Vloženo 30. Listopad 2010 (editace) Startér mám nový,ten starý očesanej taky nebyl,jen ložiska byli ko. Tak jsem obědnal setrvák a uvidím. Editováno: 30. Listopad 2010, autor: berys1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.