Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

čaute mám problém se spotřebou i mojí okty 1.8 20V SLX r.v.98....má najeto 215 000km...ale byla pravidelně servisovaná....vím že tenhle motor není hodnocen zrovna z té nejlepší stránky,ale je možný že mi palubní počítač dneska ráno ukázal průměr na sto 28l?Ale pak to začlo klesat,nevíte někdo v čem by mohla být chyba?Ale když se pak auto vohřeje tak se s lehkou nohou dostanu i na 7.5l/100km...

Díkes za odpovědi

Vloženo

Mám to samý.pokud auto stojí na místě a běží motor,vyběhne mi průměrná spotřeba i nad 30l/100km.po rozjezdu a jízdě klesá,cca na ty tvoje hodnoty.mám najeto 230tis,jen pro info,že máme auto stejný téměř se vším všudy.

Vloženo
Mám to samý.pokud auto stojí na místě a běží motor,vyběhne mi průměrná spotřeba i nad 30l/100km.po rozjezdu a jízdě klesá,cca na ty tvoje hodnoty.mám najeto 230tis,jen pro info,že máme auto stejný téměř se vším všudy.

Ale když jsem jel ted navečer z práce tag mi to ukázalo při studeným startu 15.8 a pak klesala.A co jede ti aspon?Měli jsme v práci oktu 1.8 20V na výměnu destiček,tak jsem to jel projet aby si aspon trochu sedli stočený kotouče a ta okta měla něco málo přes 150 000 a vůbec netáhla,prostě byl velice znát ten rozdíl v zrychlení

Vloženo

Musím zatukat zatím jezdí,sice mě párkrát pozlobila,upadlá kostra na motoru,2krát centrální zámek se podělal,jinak nic většího.ted se mi zdá že hlučí při 120/km,mám o tom téma viz:motor.po kolika děláš rozvody?

Vloženo
Musím zatukat zatím jezdí,sice mě párkrát pozlobila,upadlá kostra na motoru,2krát centrální zámek se podělal,jinak nic většího.ted se mi zdá že hlučí při 120/km,mám o tom téma viz:motor.po kolika děláš rozvody?

V servisce jsou rozvody dělaný podle servisky po 90 000 a pak byli dělaný při 180 000,a vše při použití origo dílů šháde,ale taky musím zatukat že mě zatím nezklamala...koupil jsem jí lehce tuklou na blatník a dveře,jinak vše poctivě zapsaný v servisce....jj četl jsem to že ti na 5 točí 4500ot/min....no já to ted zkoušel do plnejch a na 3jku si nechala říct do omezovače 140km/h.....Ale jinak to všichni odsuzujou ale raketa to je tak i tak ale sice 1.8 110KW nebo 132KW je už jiná liga ale zas když slyším a čtu ty opravy za turba nebo popřípadě nový tag nevim nevim.

Vloženo

taky to mám po 90tis.potřeboval bych sehnat človíčka z mýho okolí se stejným autí abych zjistil jak se chová jeho při týhle rychlosti apod....Mezi náma 92kw stačí jede to....jede.já si myslím že špíž než o 1.8 20v bez T,se tady píšou závady na 1,6.Nic proti 1,6 octaváci :)

Vloženo
no taky paráda,tak hlavně že jsi to dal do kupy.máš stejnou i barvu,báječné.....

Máš taky 5550 nebo máš tu metlu?A odkud jsi?No mě ted taky hučí...ale ložisko v předním kole...když jsem to opravoval tak podle fotky poznáš že je podseknutý kolo...tak jsem koupil a vyměnil tlumič,ale kolo bylo stejně pořád trochu podlomený,a ono ups ohnutý i těhlice tag jsem na vrakáči koupil jinou,vyměnil kámoš udál geošku a vše v cajku...cca asi po 2 měsicích mě začlo hučet ložiško v druhým kole tag jsem ho vyměnil...spíš jsem čekal že mě dřív začne hučet to ložisko na tý těhlici z vrakáče pže tam člověk do toho nevidí a vono nic.ted mě začlo hučet znovu na tom samým kole jak jsem ho měnil.No je je to ložisko FAG...ale rozmezí ložišek může bejt 500-2000kč...ale tohle stálo asi 800...tak nevím no....tenhle tejden se chystám na výměnu

Vloženo
Máš taky 5550 nebo máš tu metlu?A odkud jsi?No mě ted taky hučí...ale ložisko v předním kole...když jsem to opravoval tak podle fotky poznáš že je podseknutý kolo...tak jsem koupil a vyměnil tlumič,ale kolo bylo stejně pořád trochu podlomený,a ono ups ohnutý i těhlice tag jsem na vrakáči koupil jinou,vyměnil kámoš udál geošku a vše v cajku...cca asi po 2 měsicích mě začlo hučet ložiško v druhým kole tag jsem ho vyměnil...spíš jsem čekal že mě dřív začne hučet to ložisko na tý těhlici z vrakáče pže tam člověk do toho nevidí a vono nic.ted mě začlo hučet znovu na tom samým kole jak jsem ho měnil.No je je to ložisko FAG...ale rozmezí ložišek může bejt 500-2000kč...ale tohle stálo asi 800...tak nevím no....tenhle tejden se chystám na výměnu

posílám sz

  • o 1 rok později...
Vloženo

mam škodu octavii 1.8 20v automat krasku ktera papa travu kolem cesty najeto 168974km nemam už silu něco měnit ......civka kat lambdu klapku podtlaky atd. :feve: potřebuji poradit jsem v pasti

Vloženo

zdarec mam OI 1.8T taky v automatu a spotreba ted v zime okolo 13l/100 a to to lechtam jak se da ;) proste na full nadrz tak 350 max. 400 km, pravdou je ze teda jezdim jen po meste ale apetit proste auticko ma :aggressive: ja uz sem to prestal resit a proste jen tankuju

Vloženo

no hlavně napiš, kolik to papá tý trávy......

TEd je to nějak uklidněná spotřeba 14.5l/KM po výměně první lambdy 8.7l/KM.po tydnu je to zase žrout nechapu tu oktu proč..... :help:

  • o 5 let později...
Vloženo

Dobrý den, mám problém s mojí octou má vysokou spotřebu kolem 10-15L/100KM což mě velice štve, ale před cca dvěma dny jsme si pomocí VAG-COM 304 nastavil základní hodnoty motor a přístrojové desky, po tomto auto uplně ztratilo výkon nejde za plynem kopce jedu za 3 plyn na podlaze ale auto prostě nic, auto má i dlouhej interval mezi přeměnou aktualní spotřeby je to někdy třeba i 5 sekund než z kopce hodí spotřebu na 0.0L/100KM a pokud ho vytočím tak ve vyšších otáčkach jakobych pustil plyn otázka cca 1 sekundy,  dostal jsem radu škrticí klapka ale nevím, zkousel jsem jezdit bez váhy a s ní žádný rozdíl (po upravě vagem jsem se na dálky dostal nějak 8-9L ale nejede) pokud by někdo měl nějaký nápad co to muže být byl bych velice rád Děkuji předem 

Vloženo (editace)

Tyhle žerou normálně, ale tady bude závada, tipuji lambda sonda. Nechat znovu zkontrolovat diagem a řešit, zkontrolovat vzduchový filtr a svíčky. Jezdit bez váhy je opravdu nesmysl ...

 

Editováno: , autor: rayx
Vloženo
V 4. 10. 2016 at 13:25, Dominik Rokos napsal:

Dobrý den, mám problém s mojí octou má vysokou spotřebu kolem 10-15L/100KM což mě velice štve, ale před cca dvěma dny jsme si pomocí VAG-COM 304 nastavil základní hodnoty motor a přístrojové desky, po tomto auto uplně ztratilo výkon nejde za plynem kopce jedu za 3 plyn na podlaze ale auto prostě nic, auto má i dlouhej interval mezi přeměnou aktualní spotřeby je to někdy třeba i 5 sekund než z kopce hodí spotřebu na 0.0L/100KM a pokud ho vytočím tak ve vyšších otáčkach jakobych pustil plyn otázka cca 1 sekundy,  dostal jsem radu škrticí klapka ale nevím, zkousel jsem jezdit bez váhy a s ní žádný rozdíl (po upravě vagem jsem se na dálky dostal nějak 8-9L ale nejede) pokud by někdo měl nějaký nápad co to muže být byl bych velice rád Děkuji předem 

Je možný že ta lambda ale i třeba kouknout na škrticí klapku a hadičky k ní.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...