Publikováno Prosinec 4, 201014 r tdi 2.0 16 v kolik mate na palubaku okamzitou spotrebu po nastartovani studeny a po zahrati klima na auto mam ihned po nastartovani cca 0,9 ale nekdy i 1,2 ? po zahrati mam 0,7 prijde mi to dost ? nebo je to normalni diky za vasi radu Upraveno Prosinec 4, 201014 r od vwberni
Prosinec 4, 201014 r Autor +- to mám stejně, 2.0TDI, 103Kw, BKD.... prave ze jsme resili cisteni vstriku na ultrazvuku a mam dojem ze to zahrete bylo 0,5 kolik mas teda presne ty ?
Prosinec 14, 201014 r ahojte, ja som to akurat vcera pozeral...studeny motor 0,9l/H, zohriaty 0,5l/h...motor 2.0tdi pd bkd
Prosinec 16, 201014 r jj ja tankujem naftu vpower a pridavam aditivum od castrolu..mozno je to zbytocne ale dostal som ho k oleju zdarma tak preco nie...motor ma najazdenych 240tis
Prosinec 16, 201014 r V létě mám za teplého motoru 0,5 - 0,7. V zime po studenem startu se zaplou klimou kolem 0,9 - 1,3 2.0TDI BKD
Prosinec 23, 201014 r studeny 0,7 leto 0,9 zima teply 0,4 stale (podotykam ze svetla,kurenie,radio vypnute) ak su pozapinane tak 0,5. Tie cisla vyssie ako 1L jak pises,som este na volnobehu nikdy nevidel. Druha vec je jak mas nakodovane budiky..
Březen 24, 201114 r Ahoj, chtěl jsem se zeptat jak se vám chová motor na volnoběh po ujetí cca 200 - 300 km. Někdy mám 0,5 l a něko 0,7. Vesměs climatronic na econom. Měřil jsem i po odjetí 300 km, vše vyplé a 0,7 l. Teplota kolem 15 °C venku. Napiště, ať mám s čím porovnávat a nebo to řešit více. Může na to mít vliv i kvalita oleje, třeba před výměnou nebo nějakým horším olejem? díky za vaše postřehy M.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.