vwberni Vloženo 4. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2010 (editace) tdi 2.0 16 v kolik mate na palubaku okamzitou spotrebu po nastartovani studeny a po zahrati klima na auto mam ihned po nastartovani cca 0,9 ale nekdy i 1,2 ? po zahrati mam 0,7 prijde mi to dost ? nebo je to normalni diky za vasi radu Editováno: 4. Prosinec 2010, autor: vwberni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joe4090 Vloženo 4. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2010 +- to mám stejně, 2.0TDI, 103Kw, BKD.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwberni Vloženo 4. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2010 +- to mám stejně, 2.0TDI, 103Kw, BKD.... prave ze jsme resili cisteni vstriku na ultrazvuku a mam dojem ze to zahrete bylo 0,5 kolik mas teda presne ty ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirko66 Vloženo 4. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2010 BKD. studeny 1.1-1.2. zahriaty 0.7, nikdy nebolo menej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Těch 0.5L ma 1.9TDI když je tepla a 0.7L když je studena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 ahojte, ja som to akurat vcera pozeral...studeny motor 0,9l/H, zohriaty 0,5l/h...motor 2.0tdi pd bkd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pištáčik Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 Podľa mňa má dosť vplyv aj kvalita nafty, aditíva a olej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondriso Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 sudeny neviem, ale zahriaty (co mi strasne dlho trva) je 0,5l/h bez svetiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 jj ja tankujem naftu vpower a pridavam aditivum od castrolu..mozno je to zbytocne ale dostal som ho k oleju zdarma tak preco nie...motor ma najazdenych 240tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 V létě mám za teplého motoru 0,5 - 0,7. V zime po studenem startu se zaplou klimou kolem 0,9 - 1,3 2.0TDI BKD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Kr Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 studeny 1.2 zahraty 0.5 + 0.1(zadni sklo) + 0.1(PTC) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino1 Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 studeny 0,7 leto 0,9 zima teply 0,4 stale (podotykam ze svetla,kurenie,radio vypnute) ak su pozapinane tak 0,5. Tie cisla vyssie ako 1L jak pises,som este na volnobehu nikdy nevidel. Druha vec je jak mas nakodovane budiky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino1 Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 + auto mam chipnute a tankujem premium diesel (OMV) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atletmar Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 Ahoj, chtěl jsem se zeptat jak se vám chová motor na volnoběh po ujetí cca 200 - 300 km. Někdy mám 0,5 l a něko 0,7. Vesměs climatronic na econom. Měřil jsem i po odjetí 300 km, vše vyplé a 0,7 l. Teplota kolem 15 °C venku. Napiště, ať mám s čím porovnávat a nebo to řešit více. Může na to mít vliv i kvalita oleje, třeba před výměnou nebo nějakým horším olejem? díky za vaše postřehy M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.