alvr Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 Zdravim. Abcas me na snehu docela rozciluje "chroustavy" zvuk nejspis od ABS pri zaberu kol na snehu. ASR na to nema vliv, to mi pouze omezuje otacky, ale myslim, ze to dela ABS. Nevim to jiste, tak bych se rad ujistil. Da se tento system nejak vypnout (samozrejme dobastlenim nejakeho vypinace), idealne i za jizdy? Jsem elektrikar, neni problem si to udelat, jen si nejsem jisty, zda jdu dobrym smerem. Budu rad za ujisteni a diskuzi jak na to. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 (editace) Pokud mas ASR, tak na palubce by mel vyt vypinac (v te liste u zapinani vyhrevu zadniho okna). Pri zaberu kol by se ABS poustet nemelo, ten chroupavej zvuk dela ASR, ktere omezuje jedno nebo druhe hnane kolo. Zkus to vypnout, jestli tam mas ten vypinac, jestli se ti to bude ozyvat porad... Editováno: 5. Prosinec 2010, autor: Ozi Toretto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazz7 Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 Určitě ti to dělá ASR.Pokud máš zaplý ASR,tak při prokluzu a činnosti ASR se ti na přístrojovce začne blikat kontrolka ASR,že je právě v akci protiprokluz..Ten zvuk je nejvíc slyšet na sněhu nebo ledovici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 5. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 Trochu me podcenujete:-) Pripadam si, jako by jste to vysvetlovali zenske, ale prekousnu to :-) Samozrejme, ze vim kde je ASR vypinac a ze po vypnuti na palubce sviti kontrolka. Po vypnuti ASR mi to pouze neomezuje otacky motoru pri prokluzu na snehu coz je v poradku, ale nevypne to rizeni diferencialu. Docetl jsem se jeste, ze to dela nejaky system EDS ktery je soucasti ABS a ktery reaguje pribrzdovanim jednoho z kol, ktere se protaci vice nez to druhe. A presne tuhle funkci bych nejakym dodatecnym vypinacem potreboval vyradit (ten zvuk mi docela vadi), protoze na snehu kdyz jezdim casto na hory na lyze mi to trochu vadi...nepochybuji, ze to je uzitecna vec,to rozhodne, ale nekdy hold chce clovek ridit podle sveho citu. Diky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayd Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 zkus si najit prirucku, kde je zapojeni ABS, popr. jestli ti nekdo to zapojeni nerekne, ale nevidim moc duvod vypinat EDS, u ASR je to jasny, ale tohle ti pomuze za kazdy situace,takze moc duvodu vypinat neni. Ja si ho naopak do auta dodelal. A pokud to ted chroupa pri kazdym rozjezdu tak staci citliva prace se spojkou a nic chroupat nebude , i kdyz ja jsem to chvili zkousel a jakmile to bylo trosku do kopecka tak to bez prokluzu kola neslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 Přesně jak píšeš. Dělá to EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu ( přibržďuje to kolo, které se protáčí). Můžeš vytáhnout pojistku od ABS, nebo do série k ní dát vypínač. Abys potom ale někoho nezabil až při brždění do zatáčky bez ABS pojedeš rovně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 (editace) zmen kodovani ABS/EDS/ASR jen na ABS jakou motorizaci mas a jaky typ elektroniky brzd mas ? mark 20 nebo mark 60 ? Editováno: 5. Prosinec 2010, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 5. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 (editace) Co myslis tou zmenou kodovani jen na ABS? Na ten typ elektroniky se podivam, momentalne to nevim. Motorizace je AHL. Editováno: 5. Prosinec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 zmen kodovani ABS/EDS/ASR jen na ABS jakou motorizaci mas a jaky typ elektroniky brzd mas ? mark 20 nebo mark 60 ? Jo tohle by bylo nejlepší, pokud má vag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 5. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 (editace) Mam VAG nejakou verzi 3. Nevim presne. Editováno: 5. Prosinec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 6. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 jak je to s tou zmenou kodovani nebo vypinacem, poradi nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayd Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 tady by melo byt kodovani mrkni jaky mas ty, staci kdyz se prihlasis vagem na ABS tak je to tam napsany Steuergerät Codierung STG 03 (Bremsenelektronik) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 03604 ABS (1J0907379 D/G - MKB: AHW/AKQ/APE/AGP/AXP) 03504 ABS (1J0907379 P - MKB: AHW/AKQ/APE7AGP/AXP) 03504 ABS (MKB: AEH/AKL/APF/AGN/AGU/AQA/ARZ/APK/AQY/AGZ/ATN/AUS) 03304 ABS (MKB: AQM/AGR/ALH/AHF/ASV/AJM/ATD/AUY/ARL) 03304 ABS (MKB: Mexiko ALH/AHF) 03604 ABS/EDS (1J0907379 E/H - MKB: AHW/AKQ/APE/AGP/AXP) 03504 ABS/EDS (1J0907379 Q - MKB: AHW/AKQ/APE/AGP/AXP) 13504 ABS/EDS (MKB: AEH/AKL/APF/AGN/AGU/AQA/ARZ/APK/AQY/AGZ/AQP/ATN/AUS/AUE) 03304 ABS/EDS (MKB: AQM) 13304 ABS/EDS (MKB: AGR/ALH/AHF/ASV/AJM/ATD/AUY/ARL) 13504 ABS/EDS (MKB: Mexiko ALH/AHF) 13504 ABS/EDS (Haldex - 1J0907379 L/AA/AG - MKB: AGN/AGZ/AQP/AGR/AJM/ARL/AUE/ATD/AUY) 13404 ABS/EDS/ASR (1J0907379 R/J/AF - MKB: AGN/AGU/AQA/ARZ/AQP/AGR/ALH/AHF/ASV/AJM/ARL/AUE/AUY) 00214 ABS/EDS/ASR/ESP (Haldex) 00241 ABS/EDS/ASR/ESP (elektr. Gasbetätigung / 1J0907379) 00209 ABS/EDS/ASR/ESP (mech. Gasbetätigung / 1J0907379) 10753 ABS/EDS/ASR/ESP (1C0907379 - MKB: AHW/AKQ/APE/AGN/AXP) 10241 ABS/EDS/ASR/ESP (1C0907379 - MKB: AEH/AKL/APF/ATN/AUS/AWH) 18945 ABS/EDS/ASR/ESP (1C0907379 - MKB: AGU/AQA/ARZ/AQP/AGP/AQM/AGR/ALH/AHF/ASV/AJM/ARL/AUE/ATD/AUY) 18433 ABS/EDS/ASR/ESP (1C0907379 - MKB: APK/AQY/AGZ) Steuergerät Grundeinstellung (ABS/EDS/ASR/ESP MK20) STG 03 (Bremsenelektronik) auswählen Hinweis: Sofern notwendig ist vor der Grundeinstellung ein entsprechender Login durchzuführen. An entsprechenden Stellen wird darauf verwiesen. STG Login -> Funktion 11 Login-Code: 40168 STG Grundeinstellung -> Funktion 04 Messwertgruppe 040 (Geber für Längsbeschleunigung -G251-) Der Geber für Längsbeschleunigung -G251- wird bei Allradfahrzeugen (4Motion) z.B. für arbeiten auf dem Rollenprüfstand abgeschaltet. Nach erneutem einschalten der Zündung wird der Geber für Längsbeschleunigung -G251- wieder aktiviert. Messwertgruppe 060 (Geber für Lenkwinkel -G85-) Fahren Sie eine kurze Strecke mit max. 20 Km/h geradeaus, drehen Sie das Lenkrad nach links und rechts mindestens 15°, dann Lenkrad in Geradeausstellung bringen und das Fahrzeug zum Stillstand bringen (das Lenkrad darf nun nicht mehr gedreht werden). Nun Grundeinstellung durchführen. Im Anschluss ist die Nullage des Gebers in Messwertblock 4 Wert 1 zu prüfen, der Sollwert liegt zwischen -4.5° und +4.5°. Vor der Grundeinstellung ist ein Login durchzuführen. Messwertgruppe 063 (Geber für Querbeschleunigung -G200-) Im Anschluss ist die Nullage des Gebers in Messwertblock 4 Wert 2 zu prüfen, der Sollwert liegt zwischen -0.5 und +0.5. Vor der Grundeinstellung ist ein Login durchzuführen. Messwertgruppe 066 (Geber für Bremsdruck -G201-) Im Anschluss ist die Nullage des Gebers in Messwertblock 5 Wert 1 zu prüfen, der Sollwert liegt zwischen -7.0 und +7.0. Dabei ist NICHT das Bremspedal zu betätigen. Vor der Grundeinstellung ist ein Login durchzuführen. Messwertgruppe 069 (Geber für Längsbeschleunigung -G251-) Im Anschluss ist die Nullage des Gebers in Messwertblock 6 Wert 1 zu prüfen, der Sollwert liegt zwischen -0.5 und +0.5. Vor der Grundeinstellung ist ein Login durchzuführen. Steuergerät Grundeinstellung (ABS/EDS/ASR/ESP MK60) STG 03 (Bremsenelektronik) auswählen Hinweis: Sofern notwendig ist vor der Grundeinstellung ein entsprechender Login durchzuführen. An entsprechenden Stellen wird darauf verwiesen. STG Login -> Funktion 11 Login-Code: 40168 STG Grundeinstellung -> Funktion 04 Messwertgruppe 040 (Geber für Längsbeschleunigung -G251-) Der Geber für Längsbeschleunigung -G251- wird bei Allradfahrzeugen (4Motion) z.B. für arbeiten auf dem Rollenprüfstand abgeschaltet. Nach erneutem einschalten der Zündung wird der Geber für Längsbeschleunigung -G251- wieder aktiviert. Messwertgruppe 060 (Geber für Lenkwinkel -G85-) Fahren Sie eine kurze Strecke mit max. 20 Km/h geradeaus, drehen Sie das Lenkrad nach links und rechts mindestens 15°, dann Lenkrad in Geradeausstellung bringen und das Fahrzeug zum Stillstand bringen (das Lenkrad darf nun nicht mehr gedreht werden). Nun Grundeinstellung durchführen. Im Anschluss ist die Nullage des Gebers in Messwertblock 4 Wert 1 zu prüfen, der Sollwert liegt zwischen -4.5° und +4.5°. Vor der Grundeinstellung ist ein Login durchzuführen. Messwertgruppe 063 (Geber für Querbeschleunigung -G200-) Im Anschluss ist die Nullage des Gebers in Messwertblock 4 Wert 2 zu prüfen, der Sollwert liegt zwischen -1.5 und +1.5. Vor der Grundeinstellung ist ein Login durchzuführen. Messwertgruppe 066 (Geber für Bremsdruck -G201-) Im Anschluss ist die Nullage des Gebers in Messwertblock 5 Wert 1 zu prüfen, der Sollwert liegt zwischen -7.0 und +7.0. Dabei ist NICHT das Bremspedal zu betätigen. Vor der Grundeinstellung ist ein Login durchzuführen. Messwertgruppe 069 (Geber für Längsbeschleunigung -G251-) Im Anschluss ist die Nullage des Gebers in Messwertblock 6 Wert 1 zu prüfen, der Sollwert liegt zwischen -1.5 und +1.5. Vor der Grundeinstellung ist ein Login durchzuführen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 7. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2010 Ale zase tím překódováním příjdeš i o ASR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 9. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2010 Nakodovat jen na ABS - ne ABS/EDS Ja bychto poresil jeste jinak. Sehnat silový vypinac na ohrev zadniho okna, a vymenit mu predni obrazek za ASR. Dale natahnout kable od pojistky od cerpadla ABS - je to nad baterkou a vesti az k tomuto vypinaci. Mohl by jsi timto tlacitkem prerusit funkci ABS/EDS - zapise se chyba do RJ jednotky, ale po opetovnem zapnuti je zase vse v poradku. Takze tato uprava je realna, jen tedy nelze vyrusit EDS, ale vzdy soucasne ABS, EDS Ja jsem jednou taky musel pojistku vytahnout abych mohl jedno auto vubec vytahnout z pankejta. Reknu ti ze EDS dostavalo na prdel, sice se obcas vyplo, ale pojistka radsi sla ven. mozna jsem si tim tahanim auta vyku...l prevodovku ktera me pak odesla diky strizenym nytum co jsou na diferaku, hold brzdeni poolos dostava nejvice nafrak diferak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.