Publikováno Prosinec 6, 201014 r Zdarec. Mám problémy se svým fáčkem. Mám fávo s karbcem a teď se vyskytl problém že mám plné sání oleje. Auto vůbec nechce jet na volnoběh zhasíná a svítí kontrolka stavu oleje. Chladící kapalina se neztrácí. Nevíte v čem muže být problém. Prosím poraďte
Prosinec 6, 201014 r Tak to skontroluj,pretože,ak tam bude veľa,tak Ti tam tečie benzín cez membránu a potom Ti ho kompresia tlačí až do sania.To že Ti svieti kontrolka mazania ma na svedomí,že máš riedky olej."alebo naprd čidlo,to je ten lepší prípad" S tým môže súvisieť aj ten volnobeh,že Ti ho neudrží.Tak to zistí a ozvi sa
Duben 10, 20178 r Podobné sa stalo aj mne, už dlhšie sa trápim s voľnobehom a zlými emisiami, výkon tiež nie je čo to bývalo. Vrchol bol keď som bol prebehnúť auto a zrazu začalo šklbať a spomaľovať. Zrazu zadymilo, a ledva ledva som prešiel 3km, potom motor zhasol, vystúpil som a vyzerá že sanie bolo plné oleja pretože z nasávacej trubky tiekol a nechal som na ceste poriadnu škvrnu. Nerozoberal som to ešte ale plastový prívod sania presakoval olejom a vyslovene hrčal na cestu prúdom. Auto už dlhú dobu neviem nastaviť, voľnobeh raz 1500ot, inokedy 300 a zhasína, na voľnobehu sa hrozne ťažko zberal do otáčok, akoby ho dusilo niečo. Myslel som, že tesnenie pod hlavou, ale bolo dobré, pre istotu vymenené. Chladiaca kvapalina sa nestráca. Olej bol asi v pólke odmerky. Ak by sa niekto stretol s podobným niečím, prípadne nejaké tipy. AC pumpa bola dlhodobo v pohode. Díky
Říjen 9, 20222 r V 10. 4. 2017 na 21:49, myrace25 napsal: Podobné sa stalo aj mne, už dlhšie sa trápim s voľnobehom a zlými emisiami, výkon tiež nie je čo to bývalo. Vrchol bol keď som bol prebehnúť auto a zrazu začalo šklbať a spomaľovať. Zrazu zadymilo, a ledva ledva som prešiel 3km, potom motor zhasol, vystúpil som a vyzerá že sanie bolo plné oleja pretože z nasávacej trubky tiekol a nechal som na ceste poriadnu škvrnu. Nerozoberal som to ešte ale plastový prívod sania presakoval olejom a vyslovene hrčal na cestu prúdom. Auto už dlhú dobu neviem nastaviť, voľnobeh raz 1500ot, inokedy 300 a zhasína, na voľnobehu sa hrozne ťažko zberal do otáčok, akoby ho dusilo niečo. Myslel som, že tesnenie pod hlavou, ale bolo dobré, pre istotu vymenené. Chladiaca kvapalina sa nestráca. Olej bol asi v pólke odmerky. Ak by sa niekto stretol s podobným niečím, prípadne nejaké tipy. AC pumpa bola dlhodobo v pohode. Díky Ahoj, načo si potom prišiel? Obdobná vec trápi aj mňa
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.