koss4ever Vloženo 9. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2010 (editace) Žádám o radu. Chtěl bych ro RSa(rv.2006) namontovat blow off ventil. Uvažuji o tomhle http://www.highperformanceparts.cz/blow-off-ventil-forge-style--koncernove-motory-18--20t-fsi-07-stel.2768. Máte s ním nějaké zkušenosti nebo by jste mi doporučili jiný. Děkuji Editováno: 9. Prosinec 2010, autor: koss4ever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 9. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2010 Zdar mám úplně ten stejný a můžu doporučit jen upřesním že to není přímo blow-off ale jen jakýsi nástavec co se týká značky nemohl jsi si vybrat lépe jen ta cena já ho mám za 1500kč jo a připrav se na výměnu ventilu který to vše ovládá určitě tam budeš mít ten starý typ s gumovou membránou a ten nemá takovou odezvu doporučuji ti koupit novější typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 9. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2010 JJ. Mě jde jen o ten zvuk :-D. A jinak ty máš taky štelovatelný jo ? protože jsou i takové od této značky, u kterých je ten zvuk daný. Jinak tento blow off budu určitě hledat levnější. Mohu se zeptat,kde jsi ho kupoval ? A ještě o jaký ventil jde(jak píšeš ovládací s tou gumovou membránou) a kolik stojí, popřípadě kde jej mohu sehnat. Jinak díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 9. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2010 (editace) JJ. Mě jde jen o ten zvuk :-D. A jinak ty máš taky štelovatelný jo ? protože jsou i takové od této značky, u kterých je ten zvuk daný. Jinak tento blow off budu určitě hledat levnější. Mohu se zeptat,kde jsi ho kupoval ? A ještě o jaký ventil jde(jak píšeš ovládací s tou gumovou membránou) a kolik stojí, popřípadě kde jej mohu sehnat. Jinak díky za rady Nechtěl jsem ten štelovatelný jelikož aby jsi ho mohl seřídit tak ho musíš stejně vyndat a uvidíš sám že instalece je sice jednoduchá ,ale ten přístup jinak já jsem ho kupoval přímo s UK od forgemotorsport a jelikož jsme braly více kusů tak nám udělaly cenu co se týká ventilu tak tady máš foto a číslo dílu máš na té fotce Editováno: 9. Prosinec 2010, autor: chipmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 9. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2010 Nechtěl jsem ten štelovatelný jelikož aby jsi ho mohl seřídit tak ho musíš stejně vyndat a uvidíš sám že instalece je sice jednoduchá ,ale ten přístup jinak já jsem ho kupoval přímo s UK od forgemotorsport a jelikož jsme braly více kusů tak nám udělaly cenu co se týká ventilu tak tady máš foto a číslo dílu máš na té fotce Díky moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HujerPH Vloženo 31. Březen 2011 Sdílet Vloženo 31. Březen 2011 Ahoj, poradíte mi jestli jde blow off ventil na RS TFSi a jaký použít? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtaRS Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 (editace) Zdravím, jsem tu nový a vím, že toto téma tu bylo jistě dokola omývané. Nicméně jsem nikde přesně nevyčetl, jaký typ blow off ventilu (BOV), pasuje pravě na tento motor. Mám octavia ll RS 2.0 TFSi, rok 07, motor BWA. Objednal jsem si tento BOV(adaptér) http://www.tuning-centrum.cz/product/73282-blow-off-ventil-forge-motorsport-style-vag-motory-14tsi-1820-tfsi-tsi-07-open-loop. V neautorizovaném servise mi bylo řečeno, že tento typ na výše uvedený motor nepasuje. (Se servisem jsem neměl zkušenosti, známý mi jej doporučil, že prý mají zkušenosti s nainstalováním BOV např. na octavia l RS.) Chtěl bych tedy poprosit o radu, kdo s tím má zkušenosti a popř. mi nějaký BOV doporučit. Stačila by mi pouze ta redukce, adaptér. Pro upřesnění přidávám fotku originál BOVu od boshe, né nějak extra vyfocené, za každou odpověď předem děkuji!! Editováno: 1. Listopad 2013, autor: vojtaRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 neni to cely ventil, ale jen adapter, ktery v podstate opravuje vyrobni nedostatek starsich motoru... zkus se poptat kluku z hothatch, urcite ti poradi, pripadne vim ze maji vlastni dilnu nekde u usti a tam by urcite zvladli montaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtaRS Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 (editace) neni to cely ventil, ale jen adapter, ktery v podstate opravuje vyrobni nedostatek starsich motoru... zkus se poptat kluku z hothatch, urcite ti poradi, pripadne vim ze maji vlastni dilnu nekde u usti a tam by urcite zvladli montaz Děkuji za rychlou odpověď, nicméně jsi mi úplně neporadil jaký typ, určitě zkusím napsat mail hothatch. Jinak montáž je triviální, koukal jsem na to teď a stačí povolit tři šrouby a vsadit tam adpatér. Jen se na to musí zespoda a celou situaci zhoršuje malý prostor pro ruce. Editováno: 27. Říjen 2013, autor: vojtaRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 no kdyz se podivas na hothatchshop tak tam jeden kompletni maji, ale jde o to co primarne ocekavas od BOV... a pokud chces jen namotnovat tenhle tak s tim ja ti bohuzel neporadim, mam TSI a tam se da dostat lepe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 Mrkni na moji odpověď na OC fóru ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 Zdravím, jsem tu nový a vím, že toto téma tu bylo jistě dokola omývané. Ale to tě neomlouvá,a tím hůř! Příště napřed hledej a pokračuj v již dřívě založeném vlákně! Příště ti to zamknu a smažu. Vlákna jsem sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnie_Walker Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 taky mě toto téma zajímá, jakpak to máte tedy vyřešeno ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 (editace) Já jsem objednal toto http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1z-06/motor/dv-bosch-diverter-valve-replacement-bov-gfb-3986.html# Až to namontuju tak dám info jak to funguje. Na youTube jsem našel pár videí s tímto upgradem a bylo vidět, že ventil má mnohem lepší reakce a nepoští vzduch a tím zlepšuje chod turba a méně ho namáhá. Jestli od toho čekáš to syčení tak to nečekej. Jestli chceš lepší chod turba a přeplňování tak je GFB bov krok správným směrem:-) Editováno: 30. leden 2014, autor: Arlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 arlo uz se tesim az to u tebe uvidim live, protoze presne na tenhle kousek jsem taky koukal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 Na jaře to tam bude a ještě pár vychytávek:-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnie_Walker Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 Já jsem objednal toto http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1z-06/motor/dv-bosch-diverter-valve-replacement-bov-gfb-3986.html# Až to namontuju tak dám info jak to funguje. Na youTube jsem našel pár videí s tímto upgradem a bylo vidět, že ventil má mnohem lepší reakce a nepoští vzduch a tím zlepšuje chod turba a méně ho namáhá. Jestli od toho čekáš to syčení tak to nečekej. Jestli chceš lepší chod turba a přeplňování tak je GFB bov krok správným směrem:-) jo, o tom jsem právě přemýšlel, zvuk nepotřebuju, spíš mi jde o funkčnost. kdybych dal jen ten adaptér, tak mi 100% odejde gumová membrána, při mém štěstí, takže to radši upgradnu.. jen nevím, jestli není lepší při té ceně dát už rovnou celý ventil :http://www.hothatchshop.cz/seat/leon-cupra-r-2010/motor/blow-off-ventily/blow-off-ventil-1-4-1-8-2-0tfsi-tsi-fmfsitat-forge-motorsport-184.html jaké mát kdo sání ??? KN vložku, kužel, nebo celý přívod ?? koupil by toto, ale ta cena s pro mě s neznámým filtrem je trochu odrazující a dokupovat KN,BMC se mi už nechce http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-ii-1z-06/sportovni-odclonene-sani-pro-2-0-tfsi-skoda-octavia-golf-leon-tt-cts-turbo-2244.html kdyby měl někdo tip, či nápad, nebo lehce jeté sání na prodej.. šup sem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 Vyhoda toho kitu na ventil je ze zustane zachovana elektromagneticka cast ktera dokaze nejrychleji zavirat a otvirat ventil... jinak to sani od CTS-Turbo mam objednany taky:-) Budu mit na prodej karbonove sani+k&n filtr co tam mam ted. Fotky mam kdyztak v sekci OII vase octaviaII/combik pro rodinku..;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Ač to osobně nedoporučuju, tak pokud by někdo chtěl, tak mám KN vložku do originál filtrboxu na prodej, stejně tak válcový bavlněný filtr včetně karbonového boxu od BMC (i včetně 3" trubek a držáku na váhu vzduchu). No a taky mám i ten BOV adaptér mezi turbo a DV ventil :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Neni dobre dávat ten sportovni filtr .... radsi si kup original a častěji ho měn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Nejrozumnejsi je koupit B verzi originalu, je pruchozejsi, urcena pro silnejsi verze motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 Tento tyden jsem namontoval upgrade prepousteciho ventilu od GFB a max spokojenost doporucuju vsem co chteji jit s vykonem nahoru...:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 (editace) Pokud myslíš DV+, tak jeho účelem, pokud se nepletu, není držet větší tlak (což by při této konstrukci asi moc nešlo, musel by být silnější magnet, který by zvládnul pevnější pružinu), spíše je to náhrada za praskající původní verzi "G". Proti "D" verzi, která sice nepraská, ale zase není gumová a profukuje, je to lepší, rychleji dosáhneš požadovaného tlaku, takže jsou menší prodlevy. Zrovna někdo dělal další testy: http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?p=1667853 Editováno: 9. Březen 2014, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Presne to to dela mensi prodleva turba a nikde to neufukuje neni poruchovy a pro ty kteri chteji upravovat vykon a zachovat K03 turbo tak je to ideální varianta. Zpracovani je fakt na vysoke urovni... Ps jinak jsem mel ten prvni ventil s tou gumovou membranou a nebyl poškozený což me prekvapilo u chipnuteho auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Senti Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 (editace) Pánové poradil by mi někdo kde ten ventil je? nejlépe foto okolí ? Dostává se tam horem spodem? Moje první auto s turbem tak nejsem zběhlej etka mi dříve šla pod staršíma win ted když to po dlouhý době potřebuju tak mi to nenajede oprava: už jsem to našel takže spodem Editováno: 9. Duben 2014, autor: Senti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.