bruno128 Vloženo 5. leden 2014 Vloženo 5. leden 2014 PP ukazuje 5,5L a reálnou mám 6L 70% jízd je město. naposledy, 700km dálnice, PP ukazuje 6L skutečnost 6,25 L rychlost se pohybovala 130 - 140 km/hod Citovat
wilson Vloženo 7. leden 2014 Vloženo 7. leden 2014 Me PP ukazuje 5.2L ale real je 6-6,5l Ale spotreba je dobra,kdyz vezmu co vsechno mam v tom aute Citovat
vitek1141 Vloženo 9. leden 2014 Vloženo 9. leden 2014 Ahoj já mam Octavii 2.0 TDi 103KW rv-2007 a spotřeba je 5 až 5,5 litru podle počítače ale raději jsem to doma počítal a je to tak takže absolutní spokojenost Citovat
jurášek Vloženo 15. leden 2014 Vloženo 15. leden 2014 Ahoj , 2.0 TDi 103KW BKD 2007 dle pp 5.5 real 6.0 , ale musím se trochu hlídat. Citovat
V3nd3lin Vloženo 26. leden 2014 Vloženo 26. leden 2014 Ahoj, mam 103kW BKD asi tyden, najeto cca 1000km a spotreba dle pp 5,4 Citovat
telkom Vloženo 14. Únor 2014 Vloženo 14. Únor 2014 Přizpůsobení lze provézt v přístrojové desce v přizpůsobení kanál 3. Pouze v rozmezí +-15%. Citovat
fitzano Vloženo 21. Únor 2014 Vloženo 21. Únor 2014 Zdar já mám spotřebu 5,9 na hodně lehkou nohu jinak průměr 6,5 l. Na dálnici 140 km/h 6,2 l Citovat
V3nd3lin Vloženo 5. Duben 2014 Vloženo 5. Duben 2014 lehká noha jízda dle předpisů -> dle PP 5,1 až 5,2 občas 4,9 když jedu vyletním tempem :-D a když tomu šlápnu tak na spotřebu ani nekoukám v tomhle případě je to zanetbatelný Citovat
Dolky Vloženo 1. Říjen 2014 Vloženo 1. Říjen 2014 Cau ja mam octu teprve tyden ale dlouhodobej prumer byl 6.6L ja to srazil na 6.4L jinak taky dokazu jet za 4.8L ale dlouhodoba je 6.4L je pravda ze jezdim tak 60%mesto zbytek mimo.Myslite ze ta spotreba je v pohode? Citovat
haromax Vloženo 6. Říjen 2014 Vloženo 6. Říjen 2014 Mám octu 2,0 face motor bkd 3 měsíce najel jsem 7tis. km průměr 6l sedí to podle PP i tankování Citovat
Pavel 5 Vloženo 25. Říjen 2014 Autor Vloženo 25. Říjen 2014 Tak nevím ale po výměně rozvodů se zvedla spotřeba cca o 0,5 L ,je to možné? Citovat
LucasCZE Vloženo 26. Říjen 2014 Vloženo 26. Říjen 2014 To vis podle palubaku nebo jsi to spocital podle tankovani? Palubak se klidne mohl takto rozhodit. Jednu dobu jsem s tim laboroval a zjistil jsem, ze prenastavenim rozvodu (staci o trochu) zacina palubak ukazovat nepresne. Realna spotreba by ale mela byt porad priblizne stejna. Citovat
Pavel 5 Vloženo 26. Říjen 2014 Autor Vloženo 26. Říjen 2014 Dá se vůbec palůbák nějak kalibrovat?Někdo říká že ano někdo že ne.Ale po natankování to spočítám. Citovat
LucasCZE Vloženo 26. Říjen 2014 Vloženo 26. Říjen 2014 (editace) U pred FL urcite ano. Pres diagnostiku jde nastavit korekce na 85 % - 115 % (vychozich je 100 %). Sam mam nastaveno na 110 % a ukazuje to max o 0,1 l spatne.. U FL to pravdepodobne pujde taky. Je mozne, ze ti do ted palubak o 0,5 l podmeroval a ted ukazuje spravne. Musis to proste propocitat podle tankovani. Jestli se o 0,5 litru zvedla realna spotreba, tak bude asi neco spatne... Editováno: 26. Říjen 2014, autor: LucasCZE Citovat
petan76 Vloženo 26. Říjen 2014 Vloženo 26. Říjen 2014 U FL taky jde, dal jsem 105 % a sedi to. Citovat
libero Vloženo 26. Říjen 2014 Vloženo 26. Říjen 2014 no sústredili ste sa na PP ...ale čo tak tie menené rozvody? Citovat
Wittmann Vloženo 26. Říjen 2014 Vloženo 26. Říjen 2014 ...prenastavenim rozvodu (staci o trochu) ... jak se dají trochu přenastavit rozvody? Citovat
LucasCZE Vloženo 27. Říjen 2014 Vloženo 27. Říjen 2014 (editace) Tim trochu jsem myslel, ze to neni o cely zub. Ted nevim, jestli se ptas vazne, nebo na neco narazis. Rozvody se prenastavuji presazenim remenice na vacce a to jak o trochu, tak treba i o vic. Presazovat to ale nejde do nekonecna. Pokud je spatne nasazeny remen (o zub nebo i o vic spatne), tak je samozrejme nutne ho nasadit spravne. no sústredili ste sa na PP ...ale čo tak tie menené rozvody? Rozhodne to muzou byt i rozvody, ale prvni bych to overil podle natankovani, ne jen podle PP.. Nebo pokud je moznost, tak rovnou diagnostika... Editováno: 27. Říjen 2014, autor: LucasCZE Citovat
Pavel 5 Vloženo 27. Říjen 2014 Autor Vloženo 27. Říjen 2014 Rozvody jsem měnil s aretací hřídelí,tak se snad nic nehlo. Citovat
LucasCZE Vloženo 27. Říjen 2014 Vloženo 27. Říjen 2014 A zkousel jsi to po vymene i protocit (nemyslim starterem, ale klicem) a pripravky znovu nasadit? Citovat
Pavel 5 Vloženo 27. Říjen 2014 Autor Vloženo 27. Říjen 2014 (editace) To myslíš že si to mohlo nějak sednout? Editováno: 27. Říjen 2014, autor: Pavel 5 Citovat
LucasCZE Vloženo 27. Říjen 2014 Vloženo 27. Říjen 2014 Ja si rozvody menil na me 1.9 TDI taky s pripravkama. Pripravky nasazene, nasadil jsem remen, napnul jsem ho, utahl remenici na vacce, oddelal pripravky, jednou to protocil a ejhle, pripravky nasadit uz nesly. Trefil jsem to myslim az na potreti. Ono jak to pootocis, tak to teprve zacne "tahat" vacku. Tohle protaceni je popsane i v dilenske prirucce. V podstate se tam pise, ze dokud po protoceni nejdou pripravky nasadit, ma se nastaveni rozvodu delat znova a znova. Citovat
Pavel 5 Vloženo 27. Říjen 2014 Autor Vloženo 27. Říjen 2014 Tak to na to budu muset kouknout.Jen se mi nezdála ryska na klice,kde by jsem našel foto nebo manuál jak tam ta ryska je.U 2.0 TDI PD motor BMM 8V Citovat
LucasCZE Vloženo 27. Říjen 2014 Vloženo 27. Říjen 2014 Ted nejsem u sveho PC. Pokud se do vecera nikdo neozve, mrknu na to. Snad mam dilenskou prirucku i k tomuto motoru... Citovat
libero Vloženo 27. Říjen 2014 Vloženo 27. Říjen 2014 (editace) Jen se mi nezdála ryska na klice, pod týmto si mám predstaviť čo? píšeš,že si mal prípravky... Editováno: 27. Říjen 2014, autor: libero Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.