mattock Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 neviem ako sa vam teraz v zime hreju auta, mojmu sa nejako nechce zohrievat je to motor 96kw neviem či náhodou nie je prdnutý termostat prijazd po 10km do mesta 1 semafory v meste prijazd do prace 14km 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirec.777 Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 termostat nemyslim,skor to bude tym mrazom -13 stupnov... to si na tom este relativne dobre po 14-tich km mas teplotu okolo 70 stupnov ... mne sa na fabii 1.9tdi po 10-tich km rucicka teploty v takom mraze ani neodlepi keby som nezapinal webasto... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattock Vloženo 15. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 len nechapem prečo sa motor dole kopcom schladzuje po takym 7 km z domu je tiahli kopec, kde sa motor zohreje na cca 70 stupnov, ale potom ked idem dole tym kopcom tak ho schladi na 50 stupnov tak ako je videit na tej prvej fotke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirec.777 Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 u diesla je to v zime normal,pamatam zimu ked bolo -27 ,auto sa mi normalne po dlhsom jazdeni zohrialo na prevadzkovu teplotu a ostal som stat v kolone pol hodiny tak rucicka postupne spadla az na 50 stupnov,pritom mam komplet cely chladic vpredu zakryty a je stale studeny,takze termostat je O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSv Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 Toto neni normální stav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 Urcite termostat. Ja ked sa zohrejem na 90 tak to drzi aj keby bolo -20 ci stojim alebo idem. A zohrejem sa na 90n tak po styroch km a dnes som mal -14. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 Já se taky na 90 nedostanu.Pokud by to byl termostat tak ukáže to vag nebo jde to jinak zjistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSv Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 Vag ti termostat neukáže poznáš to když šáhneš na hadice co vedou do chladiče jestli jsou ohřátý nebo ne.Tys při rozvodech nedělal termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 (editace) Je to tak. Vag to urcite neukaze mozno ze ukaze ze je vadne cidlo teploty ale to bude OK pokial ti to ukazuje teplotu. Mne to na Felicii robilo ked bol termostat K.O. on sa vedel vo vnutri ulomit a tym padom ostal stale otvoreny a to nasvedcuje tomu ze voda stale od nastartovania prudi po celom okruhu a nie iba po malom okruhu, tym padom sa ti na mieste na 90 nezohreje aj keby ti bezal tyzden. A za jazdy sa ti este nenahriata voda samozrejme uz aj chladi. Takze vymen termostat a uvidis. Tam by som zacal. Ved on sa da rozobrat a pozriet ci je rozleteny alebo nie. Ale jedna vec mi este nieje neako jasna. Hore pises ze prichod do prace 14 km ale ke sa potriem na vrchny budik a spodny tak my vseliako vychydza ze si spravil 3 km a nie 14. a na to aka teplota bola vonku a ze si spravil 3 km sa ti auto zohrialo pekne Ked sa mylim tak Sorry Editováno: 15. Prosinec 2010, autor: harmis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSv Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Po 14 km se mu to neohřálo ! Prostě něco je špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattock Vloženo 16. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 to harmis : ta prvá fotka je už po 10km, pozri na maxidot lepsie po výmene to treba nejako ovzdusnit alebo len doliat nadobku a ovzdušní sa to samo? dalej kolko vody asi vytecie ak nestustim cely system iba odpojim termostat, vymenim a dolejem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Tak sorry. Presne tak vymenit doliat zohriat na 90 a ked sa otvori termostat tak vzduch sa ti dostane do vyrovnavaciej nadobky a potom to dolejes po mierku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirec.777 Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 niektore superby 1.9TDI (videl som iba u automatov)maju taky pridavny vymenik ktory pomocou vyfukovych plynov ohrieva rychlejsie chladiacu kvapalinu...,ale zvikne sa prepalovat.... u fabie 1.9TDI nic take nieje,proste sa v mrazoch pomaly zohrieva a chladic aj hadice k nemu mam studene = termostat O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 (editace) Zdravim ve stredu jsem delal rozvody na supovy motor 1.9 96Kw a u nej se auto zahreje jiz pri stati na mistena ikdyz bylo venku -11 a kdyz hned vyjedu tak na 60 stupnich je po 3 kilometrech(do mirneho stoupani)! Bez problemu drzi teplotu jak do prudkeho dlouheho kopce tak i dolu coz u meho supa ten samej motor vubec, teplota lita od 60 do skoro 90 jak kde!takze jdu na termostat u meho i toho druheho supa jsem koukal na chladic zda neni z venku zanesen ale ne jsou cisti oba dva.takze jdu delat termostat! verim ze to bude tim! Jinak jsem nasel termostaty s rozlsnejma teplotama od 80 do 92 stupnu jaky by mel byt origo otviraci stupen vite nekdo? Editováno: 18. Prosinec 2010, autor: JanSuperb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 To PavelSV: při rozvodech jsem dělal vodní pumpu,ale termostat ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Tak Vazeni dnes jsem vymenil termostat zarazilo me jak je neprijeme pristupny ale je hotovo a je to skvele okamzite zahrate auto drzi pri stoupani i klesani porad 90 stupnu!skoro jako ma felda 1.6mpi: )))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 To JanSuperb: prosím Tě, jaký termostat jsi tam nakonec dal, myslím s jakou tou otvírací teplotou? Dík za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 (editace) znacku ted z hlavy nevim kouknu se v pondeli do faktury. stal me 320kc a oteviraci teplota 87 stupnu. znacka je behrt termostat-tronik Editováno: 10. leden 2011, autor: JanSuperb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 tak jsem po celodenním ježdění dosáhl teploty 80 stupňů a proto i já zakoupím termostat.Mám vyhlídnutý z autokelly wahler za 356kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSv Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Vicku:Rozumná řeč akorát myslim, že to bude dost sprostejch slov při výměně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 a kurva.Nestraš.Už je to tu a to jsem ještě ani nezjišťoval kde ho najdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 znacku ted z hlavy nevim kouknu se v pondeli do faktury. stal me 320kc a oteviraci teplota 87 stupnu. znacka je behrt termostat-tronik Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Chlapci kdo mi poradí kde ten termostat najdu?Sundám kryt motoru a tam už je vidět nebo je někde zašitý?Já čuměl i do dílenské příručky,ale buďto jsem to přehlédl a nebo to tam není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 jestly mas 1.9pd tak je umisten prave casti za alternatorem na dva sroubky a vede k nemu spodni hadice z chladice! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 ne ne mám 2,5TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.