Přejít na obsah

ooctavia

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli ooctavia

  • Narozeniny 03/31/1973

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ooctavia

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Jasně, že to musí odtékat. Vadí mi na tom to, čím jsem začal (psal) úplně na začátku - a to, že to zadržuje vodu, která sama neodteče. Neboť kde se drží voda, tak to značí budoucí problém - bude to hnít. Pokud nebude, tak se rád budu plést. A té vody tam bývá opravdu dost, stejně jako na videu od Napalm. DD jsem měl na mysli to, co mi k tomu řekli v servisu - že se bude kdyžtak muset trochu poupravit těsnění ve spodní části dveří. Hovořili o jakémsi nastřižení v místech, kde se to drží. Zatím jsem do tohto nešel (moc mě nepřesvědčili o tom, že nebudou právě na mém autě experimentovat) a právě z důvodů, které zde popsal Aleš_BX a Clint.
  2. Mě to tedy štve. U auta typu OIII bych očekával, že nebudu muset řešit to, zda konstrukčně (ne)vyřešili odtok vody. Přeci jen nákup auta tohoto typu by měla být jakási sázka na jistotu, a ne typ DD (dodělej doma)
  3. Mně dali při prodeji auta litr náhradního oleje Shell Helix (pro případná dolejvání).
  4. Zarazilo mě to, neboť předtím jsem měl O1 a tam to nebylo. Parkuji stále stejně a když po dešti u nové O3 při otevření dveří vychrstne voda, tak sice mám radsot, že voda není uvnitř, ale vypadá to u nového auta blbě, to že to někde zadržuje vodu. Obecně u kastle platí - kde se drží voda, tam to začne brzy hnít (snad to lak udrží). Nejdříve jsem to přisuzoval tomu, že parkuji z mírného kopce, ale je to i na rovině.
  5. Mám stejný problém. Vody se tam drží fakt hodně. Ve škodovce jen krčili rameny, zkontrolovali těsění, které se jen ukázalo, že je v pořádku. Je to nepříjemné a vypadá to blbě - přijít k autu po dešti, otevřít dveře a hned šplíchanec a louže. Nějak není vyřešen odtok a voda se tam v loužích drží. Je to vidět potom i na zašpinění, které tam na prahu dveří zůstává. Já to mám zejména na prahu u obou předních dveřích. Zkusil jste to někdo řešit?
  6. Tak vyřešeno. Ve škodovce (u prodejce) nakonec uznali, že to bylo špantě nastaveno u nich - prodejcem. Měl jsem tam dvojí nastavení = servisní interval, ten byl ok, nastaven na proměnlivé intervaly na dva roky; a interval pro výměnu oleje, ten byl chybně nastaven na jeden rok, na pevný interval. Dali to na diagnostiku a nastavili to správně. Ale byla to ze začátku celkem fuška, neboť se docela škubali než to napojili, říkali, že je to správně, že to tak má být, že proměnlivé intervaly můžou znamenat i třeba jen rok a půl, apod. Obstál až argument, že to by mi nevadilo, když to bude dřív, ale když to vychází přesně na den, kdy to bylo prvotně nastaveno, tak se to jeví, že se jedná o pevný intrval. A nakonec to tak skuteně bylo. Takž díky všem za tipy a za rady, zejména směrem k Aleš_BX a wiewer, tam to bylo skutečně trefa do černého! Dík :-)
  7. Popravdě, taky z tohto nejsem moc moudrej. Na skoda-auto.cz jsem samozřejmě koukal. Jsou tam popsány ty intervaly dle označení. http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/mam-vuz-skoda/servisni-intervaly/servisni-intervaly-octavia-new.pdf Já mám QI6. Je tam jakési min. a max. Zároveň je tam uvedeno první servisní prohlídka s možností výměny oleje první 30.000 km / 2 roky a další 30.000 km / 1 rok. Znamená to tedy, že po první výměně již dva roky neplatí a bude se muset každý rok? Celkem mě to zaskočilo, neboť při koupi mi bylo deklarováno dva roky nebo 30 tis. km - co nastane dřív.
  8. Je to QI6. Proměnlivé intervaly. Všechno to nyní nasvědčuje na tohto prodejce. Neboť to, co mi hlásí ten maxidot konkrétní servis (denně to odpočítává jeden den), tak to přesně vychází na den, kdy mi volal prodejce, že jim dorazilo auto a mám se na něj přijít podívat. Ověřil jsem si to v loňksém kalendáři a sedí to přesně na den. Kdyby to mělo být nakódováno z výroby, tak by to bylo o necelý týden dřív. Jsem na ně zvědav, jakou budou mít vůli to řešit. V servisu vyměnit, a já zaplatit, je přeci jednoduší! No uvidíme... Každopádně díky vám všem octavianům za cenné rady a dám vědět! :-) (Kdybyste měli ještě nějaký tip, napiště, budu rád!)
  9. Jj, moc díky. Mám jen tu elektronickou servisku, tzn. že žádnou. Moje serviska je jen takový dvoulist s nalepeným štítkem, do kterého se mají zakládat tištěné protokoly o servisní prohlídce ze servisu. V servisu to mají vést už jen elektronicky a po kontrole posílat do centrální evidence. To z důvodu falšování servisních knížek. Tak mi to bylo při nákupu vozu řečeno. Nicméně - na štítku mám uvedeno QI6 a dle návodu se má jednat o proměnlivé intrvaly.
  10. Díky kolegové, za vaše reakce. Zítra zajedu do Škodovky, kde jsem to koupil. Také si osobně myslím, že tak velké zkrácení na jeden rok je z toho důvodu, že je to špatně nastaveno. Uvidím, jak pořídím a dám vědět. Snad to nebudou svádět na to, že to tak má být, nebo že za to může nastavení z výroby, s cílem dobře zaplacené výměny oleje! Díky wiewer a Aleš_BX :-)
  11. Hmm. Tak do servisu asi budu muset zajet. Měl jsem v úmyslu zkusit ruční reset, protože se mi to zdálo velmi velmi brzy (méně než polovina uváděného intervalu). Reset viz. Nicméně jsem byl zvyklý na výměny u předchozí O1 1.9 TDI, 66kW, tam to dříve než za dva roky nebliklo, a to bez ohledu na krátké či dlouhé trasy. Nicméně děkuji za info a do budoucna (dotaz) - v kolika budu muset servisovat??. Rok nebo dva? Díky.
  12. Nemáte někdo zkušenost s informací ohledně servisního intervalu Octavia III, 1.6 TDI, 77kW, r.v. 2014, QI6. ??? Při nákupu vozu mi bylo sděleno, že se "uvidíme" v servisu až po 30.000 km, nebo 2 roky (co nastane dřív). Nyní se mi rozsvítil na displeji "servis za 14 dní", což mi vychází přesně na jeden rok (ačkoliv bylo deklarováno roky dva). V uplynulém roce má auto i velmi málo najeto cca 9.000 km. Takže není splněna ani jedna z variant. Díky za odpověď.
×
×
  • Vytvořit nový...